Van tevoren voor mezelf vaststellen wat voor soort feest het wordt. Mocht er een speciaal thema zijn of zoiets, dan zoek ik wat nummers die daarbij passen (bij studentenfeesten bijvoorbeeld). De dag zelf nog wat laatste tracks kopen en in de juiste playlists zetten in iTunes. Via traktor kan ik heel makkelijk op genre browsen, omdat ik alles netjes in playlists zet in iTunes. De nieuwe nummers draai ik een keer in traktor, om te kijken of de beatgrids kloppen en alles netjes laadt. Ook luister ik de nummers die ik nog niet zo goed ken een aantal keer om te weten hoe ik ze lekker kan mixen. Soms ga ik ook een half uurtje/uurtje warmdraaien. Vooral als het een belangrijke gig is.
Dan alles inpakken (Xone, macbook, laptopstand, snoeren etc). Gaat allemaal in een rugzak en een flightcase. Daarna alles naar de locatie transporteren, soms met de auto en anders met de fiets. Meestal gaan er een aantal snacks mee en wat energy drink.
En dan lekker een avondje rocken

Ik heb btw wel weer zin in een goede gig, de laatste tijd ligt het een beetje stil. Gelukkig hebben we al een aantal vette dingen staan voor na de vakantie en we zijn nog lekker bezig met DeepFM.