Problemen met cdj 400 en usb
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenwreesmann    posted on 26-07-2010 14:25
Beste djr's,

Ik heb 2 cdj 400's. Ik vind ze perfect werken. Niks mis mee! Allees ik heb problemen met de usb. Als ik mijn ipod er op aansluit wil hij somige nummers niet afspelen. of als ik een nummer kies kan ik niet goed door het nummer heen scrollen of een ceu point zetten gaat heel moeilijk! Is dit ook bij een van jullie? of moet ik gewoon al mijn nummers op een usbstick zetten?

avb

What do you think about Problemen met cdj 400 en usb ??

Vote :   

lightstar    posted on 26-07-2010 14:27
welke i-pod heb je? Ik heb het namelijk ook geprobeerd met m'n touch maar dat doet hij gewoon niet. En zowiezo doet hij het met een i-pod niet al te snel is mijn ervaring. Hij doet er soms lang over om te laden en met doorspoelen gaat ook niet snel nee. Hierom gebruik ik gewoon altijd een usb stick. Werkt gewoon goed zoals het hoort. Denk en hoop ook dat dit toch een beetje is verholpen met de nieuwere.
maartenwreesmann    posted on 26-07-2010 14:36
Poster: lightstar
welke i-pod heb je? Ik heb het namelijk ook geprobeerd met m'n touch maar dat doet hij gewoon niet. En zowiezo doet hij het met een i-pod niet al te snel is mijn ervaring. Hij doet er soms lang over om te laden en met doorspoelen gaat ook niet snel nee. Hierom gebruik ik gewoon altijd een usb stick. Werkt gewoon goed zoals het hoort. Denk en hoop ook dat dit toch een beetje is verholpen met de nieuwere.

Ik heb de ipod nana 4th generation (zonder camera)
Dus het is eigenlijk normaal dat hij het met de ipod niet echt goed werkt!
Hampsink    posted on 26-07-2010 23:53
Heb zelf ook cdj400 en mijn touch wil die niet pakken... Nano daarentegen wel.
Soms heb ik ook dat hij idd kloot met de cue- en play buttons. Maar dat lag eerder aan de tracks (die waren soms gedownload?Cool).

Gebruikte daarna usb stickje en daar geen problemen mee gehad.

Nu digitaal en helemaal geen problemen Winking my eye
Lead    posted on 27-07-2010 00:33
Afspelen van een iPod werkt soms wel, maar is officieel niet ondersteund.

Het werkt prima voor normaal afspelen maar scrollen in een track gaat soms lastig. Ook kun je beveiligde tracks niet afspelen met de CDJ-400.

Zet de nummers beter op een USB stick...
Let the BASS be louder
Mod edit by Lead on 27-07-2010 00:33 (19%)

This is an old Topic

No new postings for 5.451 days.
 Post CommentThat would be 181.7 months
or a whopping 14.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

87 Users online: 69 Guests (18 Unknown)
Pages generated today : 5.252
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.212.004