water weekend (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Yvaroz    posted on 26-07-2010 00:06
Yo DJR's
?
21 en 22 augustus ben ik gevraagd om?het water weekend te draaien,
nou kan ik niet met mn drive in setje aan komen op zoon feest, maar de boxen is niet het probleem
maar ik wil eigenlijk hoger staan en wat professioneler zijn,

nou kwam mn vader met het idee een steiger deel neer te zetten waar ik op kan staan en een steiger deel neerzetten waar mijn gear op staat, maar ik zoek naar iets mooiers,
de voorgaande jaren was er een DJ Hummer, maar ik ben 14 dus dat wordt moeilijkCool

Duss,heeft iemand een beter idee dan de steiger delen?

Alvast BedanktHappy, laughing
Nothing is Impossible

What do you think about water weekend ??

Vote :   

Vassilli    posted on 26-07-2010 00:20
Huur gewoon Podium-delen en zet die op 1M poten. Die zijn daarvoor gemaakt.
Yvaroz    posted on 26-07-2010 00:21
en mn tafel dan?
Nothing is Impossible
Vassilli    posted on 26-07-2010 00:24
Ik zal het even uitleggen: Je huurt 3 podium delen, je zet er 2 neer op de grond met 1m poten. De 3e gebruik je als tafel (ook met 1m poten)
Yvaroz    posted on 26-07-2010 00:25
ik zal is zoekenHappy, laughing
Nothing is Impossible
Vassilli    posted on 26-07-2010 00:28
Het kost ongeveer 20 euro per deel. En ze zijn 1m bij 30cm. En oersterk.
Yvaroz    posted on 26-07-2010 00:44
om te huren?

afmetingen, 100x30x100cm (LxDxH)
Nothing is Impossible
Vassilli    posted on 26-07-2010 00:54
Ja 20 euro om te huren. (Nieuw zijn ze rond de 400 euro..)
Nee het deel (zonder poten) is 100x30x100cm (LxDxL) Je kan er verschillende poten onder zetten.
Dj_Fantasy    posted on 26-07-2010 01:03
Huur maar mooi genoeg, 2x podium element en 1x voor booth vindt ik riskant, mocht de booth eraf flikkeren!
Zou er 4 huren, als vloer en 1 als booth.
Mooi een podiumrokje er rond en het is gewoon AF!

Misschien kun je wat trussen met een vloerplaat rechtop plaatsen in het water, met daar op wat licht ofzo?

dj2dj.nl
Vassilli    posted on 26-07-2010 01:05
3 als vloer is ook al genoeg. En desnoods de booth vast maken met spankabels. En even afrokken idd!
Dj_Fantasy    posted on 26-07-2010 01:12
Wat heb je het liefst? 20 euro meer uitgeven..
of soms al je gear in het water zien belanden?
Je moet ook denken, je moet tot aan je booth kunnen gerakenWinking my eye

+ vastmaken met spanbanden, is gewoon not done!!
Verpest het hele zicht..
Zou je beter een plank vanvoor op de podiumschroeven zodat deze er niet af kan schuiven.
dj2dj.nl
TH3llC    posted on 26-07-2010 01:27
hoe komt het dat een jongen van 14 op een event mag draaien?
niet dat ik er iets op tegen heb maar voor zover ik weet moet je in belgie minstens 16jaar zijn...

on topic:
misschien iets projecteren achter je?
op een wit scherm, komt altijd professioneler over..
User edit by TH3llC on 26-07-2010 @ 01:43:33 (1%)
Dj_Fantasy    posted on 26-07-2010 01:31
Door de dag is iets projecteren nogal moeilijk te verwezelijken..
Idee misschien om LCD tv's te huren (2 stuks) en die links en rechts achter je te plaatsen of links en rechts voor de dj booth?
dj2dj.nl
Vassilli    posted on 26-07-2010 01:42
@Dj_Fantasy

Heb het vaak genoeg gedaan met spanbanden. (De booth aan de onderste delen vastgemaakt) Als je het goed af rokt zie je er niks van... (Truukje geleerd op de grote strandfeesten.)
TH3llC    posted on 26-07-2010 01:45
Poster: Dj_Fantasy
Door de dag is iets projecteren nogal moeilijk te verwezelijken..
Idee misschien om LCD tv's te huren (2 stuks) en die links en rechts achter je te plaatsen of links en rechts voor de dj booth?

ik wist niet dat het overdag ook was,
ken het event niet daarmee...
lcd tv's is natuurlijk dan een veel beter idee!
Dj_Fantasy    posted on 26-07-2010 01:49
Vindt het op niets trekken maargoed, wij doen het nooit bij al onze feesten, events, fuiven, bedrijfsfeesten..
dj2dj.nl
Vassilli    posted on 26-07-2010 01:59
Achja veiligheid voor alles Winking my eye
Yvaroz    posted on 26-07-2010 11:40
ooh, volgens mij heb ik het een beetje over laten komen ofdat ik op het water moest draaien,
maar ik bedoel van die steigers waar je ook mee gaat verfen enzo, dat je wat hoger staat,
en dan daar wat voor.

die 20/40 euro meer maakt mij niks uit ik sta liever veilig en duur dan onveilig maar toch goedkoop.

@TH3llC?: het hele evenement is overdag(misschien een stukje s'avonds), dan mag het dus wel, en al mn muziek is gewoon origineelHappy, laughing

Nothing is Impossible
lightstar    posted on 26-07-2010 13:25
Ik zal toch als ik jou was voor wat podium delen gaan. Dit ziet er goed uit alleen waar je wel gewoon op moet letten is dat je niet je hele podium vol bouwt. Alles gewoon strak af rokken en zorgen dat de kabels netjes weggewerkt zijn. Als je dit doet kom je zeker goed over. Ik denk dat dit mooier is dan een steiger. Als je dat doet moet je het vind ik groots aan pakken. Een leuk steigertje kom je niet ver mee. Ik zou dus als je ook naar de prijs kijkt voor een podium gaan.
Vassilli    posted on 26-07-2010 13:26
Precies!
Yvaroz    posted on 26-07-2010 14:20
Poster: lightstar
Ik zal toch als ik jou was voor wat podium delen gaan. Dit ziet er goed uit alleen waar je wel gewoon op moet letten is dat je niet je hele podium vol bouwt. Alles gewoon strak af rokken en zorgen dat de kabels netjes weggewerkt zijn. Als je dit doet kom je zeker goed over. Ik denk dat dit mooier is dan een steiger. Als je dat doet moet je het vind ik groots aan pakken. Een leuk steigertje kom je niet ver mee. Ik zou dus als je ook naar de prijs kijkt voor een podium gaan.

ja daarom vroeg ik ook iets beters, want die steigers vind ik nou zelf ook niet echt mooi,
er kwam net iemand langs die heel veel gear heeft die ik wel mag lenen dus ook boxen en misschien ook podium delen.
hij heeft dat allemaal gekocht maar kan zelf niet eens draaienCool?dat zegtie zelf ook
Nothing is Impossible
XMatiC    posted on 26-07-2010 15:29
12euro per podiumelement bij ***-*****
Dat is niet zoveel ??
Huur er een paar en je bent van je problemen af.
Wat zwarte doekjes.
Bashen, of wat LCD's ja zou ook mooi zijn ?
Toch ? ?
www.youtube.com/LennertDJ
Crazy    posted on 26-07-2010 22:00
Zal wel excl. 19% BTW zijn h?.
Yvaroz    posted on 28-07-2010 20:36
die LCD heb ik niet nodig want ik weet ook niet echt wat om uit te zenden,

de man die dit organiseert wil het wat groten aan gaan pakken dus door met hele truss stellingen neer te zetten
en moving heads enzo, ik heb een heel stuk van onze voorstraat dat ik mag gebruiken
eigenlijk mogen we heel de voorstraat afzetten,
het is wel een lang feest, van 10 uur s'ochtends tot 2 uur s'avonds dus is lekker all round doordraaien:D
Nothing is Impossible
lightstar    posted on 29-07-2010 14:05
Oke klinkt goed! Alleen nu is het natuurlijk belangrijk wat voor budget je daarvoor hebt. En als hij het toch goed wilt doen dan zou ik ook een goed geluid set neer zetten zodat je niet een hele mooie licht show hebt met een mooi decor en slecht geluid. Ik weet niet wat je wil en kan neerzette hoor misschien is dat al genoeg. Ik zou als je een budget hebt eerst gaan kijken wat je wilt en hoe je dit als lichtplan ziet. Dan zou ik gaan kijken waar je dit kunt huren en of hun binnen dit bedrag kunnen blijven.
Yvaroz    posted on 30-07-2010 00:49
ja ik ga met die baas naar een winkel/verhuur bedrijf en hij betaald alles, maar hij heeft daar niet echt heelerg verstand van en hij wil doen wat ik fijn vindt zoals mn dj set enzo, wat gewoon standaart is eigenlijk bij die verhuur bedrijven
eerst doe ik geluid en gear, dan licht
Nothing is Impossible

144 Users online: 16 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 36.621
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.845.080