Xurion.nl (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 25-07-2010 15:36
Xurion.nl
Ik heb een nieuwe naam dus nieuwe website, kwa layout is er niet veel verandert. Een beetje opgeschoont en etc. De grootste verandering is de inhoud, het nieuws systeem en de domeinnaam.

What do you think about Xurion.nl ??

Vote :   

Xurion    posted on 26-07-2010 21:07
Poster: Phenix
Vind het een mooie site, zou sowieso even wat met de eerder gegeven tips doen en nog een puntje: bij mij duurt het even voordat je achtergrond is geladen, maar dit kan ook aan mijn internet verbinding liggen.

Ik ben bezig met die achtergrond, nog ff gedult Winking my eye

@Lomme_ ik denk dat ik me mail adres eraf haal i.v.m. contact formulier.
Limb-Girdle    posted on 26-07-2010 22:01
Poster: Xurion

Ik ben bezig met die achtergrond, nog ff gedult Winking my eye

@Lomme_ ik denk dat ik me mail adres eraf haal i.v.m. contact formulier.

Altijd een e-mailadres op je site achterlaten. Men houdt er niet van om gedwongen het contactformulier in te vullen, ze noteren liever jouw e-mailadres en sturen met bijv. Outlook Expres jou een mailtje.
Where the music meets the deejay!
XMatiC    posted on 17-08-2010 00:33
Ziet er mooi uit !?
nog wat kleine dingen :
1.Ik kan op feesten draaien binnen de regio Eindhoven (Valkenswaard, Waalre, Heeze, Eindhoven, Geldrop, Nuenen zijn enkele voorbeelden) en de regio Den Bosch (Kerkdriel, Maasdriel, Zaltbommel, Den Bosch, Amerzoden, Sint-Michielsgestel zijn enkele voorbeelden).??En dan :?Als u een feest buiten deze gebieden geeft en mij wilt boeken zal dit geen enkel probleem zijn.?Zeg dan gewoon dat je overal kan geboekt worden niet ?
2. Spellingscontrole?
3. e-mail adres ipv invulforumulier, mensen houden daar niet van.
www.youtube.com/LennertDJ

This is an old Topic

No new postings for 5.382 days.
 Post CommentThat would be 179.4 months
or a whopping 14.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

128 Users online: 19 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 55.641
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.728.593