Poster: Xurion
Ik heb de tekst op fouten gecontroleerd(gecontrolleert moet gecontroleerd zijn?
) en ik zal de resolutie wat verlagen
... daarom toch maar even laten controleren. 
Ok, doe is een keertje niet zo eigenwijs en laat de tekst zoals gezegd door een ouder controleren. In je introtekst vind ik al fouten:
Welkom op mijn (DJ/Producer Xurion) vernieuwde website. Op dit adres kunt u mijn laatste DJ sets beluisteren,
vooruitblikken (aan elkaar!) van producties en volledige producties
(producties en volledige producties??
) van mij beluisteren, foto's bekijken van mijn laatste optredens en mij contacteren. Ik kan uw feest voorzien van geluid en muziek van ieder genre. Mijn favoriete genre is house muziek maar dat geld
t natuurlijk niet voor iedereen. Er komen
zoveel(aan elkaar!) verschillende mensen op een feest met zo veel verschillende smaken, interesses en voorkeuren waar de DJ zijn stijl aan zal moeten passen. Mijn muziek bibliotheek is op het moment erg uitgebreid zodat ik iedereen op het feest kan amuseren met zijn of haar voorkeur van muziek.
Ik kan op feesten draaien binnen
de regio Eindhoven (Valkenswaard, Waalre, Heeze, Eindhoven, Geldrop, Nuenen zijn enkele voorbeelden) en regio
de Den Bosch (Kerkdriel, Maasdriel, Zaltbommel, Den Bosch, Amerzoden, Sint-Michielsgestel zijn enkele voorbeelden). Als u een feest buiten deze gebieden geeft en mij wilt boeken kan ik natuurlijk een uitzondering maken
(beetje rare zin... het lijkt net of we bofkonten moeten zijn als je buiten je regio gaat draaien... Yess! Deze zin zou ik veranderen in bijv. het draaien buiten de regio is ook geen enkel probleem).
Ik beschik op het moment alleen over audio apparatuur maar zou u nu toch een lichtshow willen kan ik dit ook regelen. Hier zijn mogelijk wel extra kosten aan verbonden.
Succes!