Xurion.nl (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 25-07-2010 15:36
Xurion.nl
Ik heb een nieuwe naam dus nieuwe website, kwa layout is er niet veel verandert. Een beetje opgeschoont en etc. De grootste verandering is de inhoud, het nieuws systeem en de domeinnaam.

What do you think about Xurion.nl ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 25-07-2010 16:04
Waarom maak je je header in het engels en de tekst van je site in het nederlands?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Xurion    posted on 25-07-2010 16:06
Ik ben op het moment nog aan het twijfelen om een engelse versie te gaan maken.
Camino    posted on 25-07-2010 16:31
Leuke website; alleen zou ik je teksten eens door je ouders laten nalezen. geen taalfouten ofzo, maar het?leest een beetje onprofessioneel soms. Ook in het 'reacties' gedeelte best bronnen vermelden of gewoon weglaten - je kan beter een gedeelte hebben voor klantenreferenties dan voor reacties. maar site ziet er goed uit!
Xurion    posted on 25-07-2010 16:34
Ik moet de site nog inderdaad op spelfouten controlleren
Dat zal ik nu even gaan doen.
Limb-Girdle    posted on 25-07-2010 16:45
Je achtergrond laadt erg traag, dit komt waarschijnlijk doordat het een groot bestand is. Wat je het beste kunt doen is de resolutie verlagen van je achtergrondafbeelding. Voor de rest oogt je site leuk en professioneel. Camino heeft gelijk, er zitten nog een aantal fouten in je teksten. Keep up the good work. Cool
Where the music meets the deejay!
Xurion    posted on 25-07-2010 16:46
Ik heb de tekst op fouten gecontrolleert en ik zal de resolutie wat verlagen Winking my eye
Limb-Girdle    posted on 25-07-2010 16:53
Poster: Xurion
Ik heb de tekst op fouten gecontroleerd(gecontrolleert moet gecontroleerd zijn?Cool) en ik zal de resolutie wat verlagen Winking my eye... daarom toch maar even laten controleren. Cool

Ok, doe is een keertje niet zo eigenwijs en laat de tekst zoals gezegd door een ouder controleren. In je introtekst vind ik al fouten:

Welkom op mijn (DJ/Producer Xurion) vernieuwde website. Op dit adres kunt u mijn laatste DJ sets beluisteren, vooruitblikken (aan elkaar!) van producties en volledige producties (producties en volledige producties??Cool) van mij beluisteren, foto's bekijken van mijn laatste optredens en mij contacteren. Ik kan uw feest voorzien van geluid en muziek van ieder genre. Mijn favoriete genre is house muziek maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Er komen zoveel(aan elkaar!) verschillende mensen op een feest met zo veel verschillende smaken, interesses en voorkeuren waar de DJ zijn stijl aan zal moeten passen. Mijn muziek bibliotheek is op het moment erg uitgebreid zodat ik iedereen op het feest kan amuseren met zijn of haar voorkeur van muziek.
Ik kan op feesten draaien binnen de regio Eindhoven (Valkenswaard, Waalre, Heeze, Eindhoven, Geldrop, Nuenen zijn enkele voorbeelden) en regio de Den Bosch (Kerkdriel, Maasdriel, Zaltbommel, Den Bosch, Amerzoden, Sint-Michielsgestel zijn enkele voorbeelden). Als u een feest buiten deze gebieden geeft en mij wilt boeken kan ik natuurlijk een uitzondering maken (beetje rare zin... het lijkt net of we bofkonten moeten zijn als je buiten je regio gaat draaien... Yess! Deze zin zou ik veranderen in bijv. het draaien buiten de regio is ook geen enkel probleem).
Ik beschik op het moment alleen over audio apparatuur maar zou u nu toch een lichtshow willen kan ik dit ook regelen. Hier zijn mogelijk wel extra kosten aan verbonden.

Succes!

User edit by Limb-Girdle on 25-07-2010 @ 16:56:56 (6%)
Xurion    posted on 25-07-2010 16:57
bedankt LG dat je me hiermee wil helpen :D Ik zal het veranderen en minder eigenwijs zijn :P
Lomme_    posted on 25-07-2010 19:20
Cooliris is best irritant, andere Photo Viewer lijkt mij een verbetering.
Xurion    posted on 25-07-2010 19:23
Zal ik dan ook mogen weten wat je zo irritant vindt aan cooliris?
Outsider    posted on 25-07-2010 19:30
Poster: Lomme_
Cooliris is best irritant, andere Photo Viewer lijkt mij een verbetering.

+1, vind deze photo viewer niet erg professioneel overkomen namelijk. En ik heb het idee dat die viewer op langzamere pc's het niet al te best gaat doen

EDIT:

Oja! er zit nog een fout in (Hier vanaf IE8)

Foutdetails webpagina
Gebruikersagent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0Winking my eye
Tijdstempel: Sun, 25 Jul 2010 17:27:46 UTC

Bericht: Object wordt verwacht
Regel: 53
Teken: 1
Code: 0
URI: http://www.xurion.nl/
?
User edit by Outsider on 25-07-2010 @ 19:31:27 (100%)
Xurion    posted on 25-07-2010 19:36
Outsider, ik zal um door een browser test heen halen.

EDIT: Website kan mogelijk traag zijn op het moment want hij wordt nu getest door 62 verschillende browsers.
User edit by Xurion on 25-07-2010 @ 19:38:42 (100%)
T-to-the-J    posted on 25-07-2010 19:42
62 Cool?Dat is absurd veel
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Xurion    posted on 25-07-2010 19:43
Test zit nu op de helft en ik zie niet waar het probleem ligt.
Limb-Girdle    posted on 25-07-2010 21:00
Stuur mij ff een pm met de logbestanden van de test, dan kijk ik er even naar.? Cool
Xurion    posted on 25-07-2010 23:15
Er zijn geen log bestanden, alleen screenshots van hoe de website reageert in 62 verschillende browsers.
Hampsink    posted on 25-07-2010 23:27
d/t is niet echt je sterkste punt h???Cool
Bij about heb je voor zover ik even snel heb kunnen zien al 2 fouten gemaakt.

'?Op zijn 11e leeftijd had hij besloten om wat?professionelere?apparatuur aan te schaffen. Op deze DJ set heeft hij goed geoefent (Oefende,remember??Cool). Telkens na school snel naar huis om dan weer een uurtje te gaan oefenen. Ook heeft hij veel geleert (Ook hier, leerde!) van internet. Na deze periode is Xurion gestopt met draaien met cd's en in overgegaan op digitaal. Dit betekend dat zijn gehele muziek bibliotheek op een hardeschijf staat. '
Xurion    posted on 25-07-2010 23:32
Cool Ik weet het, bedankt voor de controle.
XMatiC    posted on 26-07-2010 15:24

Mooie site !

1. Menu in het engels & de teksten nederlands ?
2. Biografie is nu veel beter ! eerst vond ik hem wat opschepperig/dikke nek, nu is die mooi !
3. FOTO'S : Niemand is ge?nteresseerd?in een onduidelijke foto van je mengpaneel.. of in je oud logo.
4. Contact pagina: Ik vind meer info naast de pagina dan op de contact pagina.
Zet dat dan ook bij contact anders kan je je een mail sturen of gewoon je contacteren door een mail te sturen naar je e-mail. Dat is toch hetzelfde dus ofwel dat contact forum ofwel je e-mail.. ect.
www.youtube.com/LennertDJ
Xurion    posted on 26-07-2010 16:21
Het menu zal ik zo houden. Op de contact pagina zal ik er bij zetten dat als je dara een email stuurt het eerder wordt behandelt en er komt een nieuw foto systeem.
User edit by Xurion on 26-07-2010 @ 16:21:38 (10%)
specialm    posted on 26-07-2010 17:27
ik zou gewoon een andere desinge kiezen of een ander achtergrondt.

dit vind ik niet echt bij je naam passen
Xurion    posted on 26-07-2010 17:29
Design heeft me heel erg veel tijd gekost en de achergrond ook. En ik vindt het wel bij me naam passen.
specialm    posted on 26-07-2010 17:31
Poster: Xurion
Design heeft me heel erg veel tijd gekost en de achergrond ook. En ik vindt het wel bij me naam passen.

ja iedereen zijn eige stijl he Winking my eye
Phenix    posted on 26-07-2010 20:10
Vind het een mooie site, zou sowieso even wat met de eerder gegeven tips doen en nog een puntje: bij mij duurt het even voordat je achtergrond is geladen, maar dit kan ook aan mijn internet verbinding liggen.
http://www.djmillhouse.nl
Lomme_    posted on 26-07-2010 20:24
Wat is dat voor een emailadres? Doe eens rap msn@Xurion.nl ofzo, komt professioneler over.
User edit by Lomme_ on 26-07-2010 @ 20:24:31 (42%)

148 Users online: 25 Guests (123 Unknown)
Pages generated today : 60.557
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.509