Poster: bj29
dan wordt het maar kijken naar een cdj 2000...
of is dat zonde voor thuis
jaa, heb je spijt van je aankoop?
Hoeveel vraag jij voor een fuif als je de hele avond draait en je eigen spullen meeneemt?
Poster: Meks
Tuurlijk heb ik geen spijt van men aankoop XP.
Ik vraag 200 euro. Dat is redelijk veel onder de verhuurprijs van mijn matteriaal. Want dat zou ongeveer 400 euro bedragen. Maar als je veel fuiven wil kan je niet anders . Want als je nu eens eerlijk bent. Een B-party kan je evengoed draaien met wat goed werkend jb- system matteriaal. Maar intussen werk ik voor men pro gear. Want als je pro gear thuis hebt staan. Ben je na een tijd doorwinterd in het matteriaal. Je kan ook alle dingen zo als scratch en beatmachen perfect leren . zonder dat je gear te traag reageerd. En als je ooit een club binnen komt. Moe je je nooit aanpassen want je kent het gear rats van buiten.
EN stel je koopt een CDJ 2000. dan moet je geen?timecode systeem meer aanschaffen wat je 600 euro uitspaard. En je kan alle timecode software besturen die je kent. Zonder telkens zo een bakje te hoeven aankopen per software pakket
?
?
EDIT: En dan nog te zwijgen over een dure degelijke laptop. Voor een degelijke werking van je timecode
@Meks
Maar als ik 200 euro voor een fuif van vrienden zou vragen ik weet niet of ze dan wel zouden willen dat ik kom draaien.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.