Introductie: Joepardy
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Joepardy    posted on 21-07-2010 00:23
Beste collega's,

Ik ben Joey, 19 jaar jong en ik kom uit Maastricht. Ik volg een opleiding binnen de ICT en ik heb daarnaast een leuke hobby die de meeste mensen op dit forum wel hebben. Na bijna een jaar hier op DJ resource rond te snuffelen ook maar eens besloten om hier een account aan te maken. Mijn liefde voor muziek gaat al ver terug. Het is begonnen als kleine jongen veel naar electronische muziek te luisteren. Later in de puberteit is het langzaam overgegaan naar hardere muziek. Nu sinds een jaar draai ik dus ook plaatjes(nou ja, eigenlijk cd'tjes, maar dat even terzijde). De genres die ik voornamelijk draai zijn: Mainstream Hardcore, Industrial Hardcore en Frenchcore/UK Hardcore. De muziekstijlen die ik daarnaast nog luister zijn: Drum & Bass, Electro/House en Hardstyle. Bij een maat van me heb ik de basis van het draaien onder de knie gekregen. Bij hem heb ik het geleerd met platen, maar zelf heb ik later cd-spelers aangeschaft, waar ik later nog op terugkom. Ik draai nu dus ongeveer 1 jaar en ik heb al een aantal leuke gigs erop zitten.

Vorig jaar heb ik een Hercules RMX DJ console aangeschaft, maar die heb ik na een aantal keer al aan de kant? gelegd. Dit was toch niet wat ik zocht. Toen kreeg ik van verschillende vrienden het aanbod om wat spullen over te kopen en dat zo heb ik mijn eerste set bij elkaar gesprokkeld. De set bestaat uit 2x CDJ-800 MK2 en een Reloop RMX-30 mixer. In de nabije toekomst wordt deze mixer vervangen door de echte opvolger van de DJM-800(niet de DJM-2000).

Mijn DJ booth heb ik daarnet ook maar even geupload: KLIK!

Ik hoop dat ik hier gezellig kan discussieren met mede DJ's die net zoveel van hun hobby houden als ik.

Greetz Joey
User edit by Joepardy on 21-07-2010 @ 02:24:44 (13%)

What do you think about Introductie: Joepardy ??

Vote :   

TH3llC    posted on 21-07-2010 01:20
welkom!
je hebt best een mooie booth,
ben je zelf misschien ook vanplan om TT's te kopen?
XMatiC    posted on 21-07-2010 01:21
Welkom !
www.youtube.com/LennertDJ
Joepardy    posted on 21-07-2010 02:29
Poster: TH3llC
welkom!
je hebt best een mooie booth,
ben je zelf misschien ook vanplan om TT's te kopen?

Thx! Eerst was ik dit wel van plan, maar ik denk dat dit momenteel niet meer te doen is. Een flinke plate collectie kost een berg en op veel feesten zijn de TT's in een dusdanige conditie dat je er uiteindelijk vrij weinig aan hebt en snel je cd-map er op legt. Ik heb het wel geleerd met platen, dus ik weet nu hoe het draaien is begonnen, maar ik vind dat ondertussen dat hoofdstuk afgesloten kan worden en dat de DJ's met de tijd mee kunnen gaan. Dit betekent echter niet dat ik geen respect heb voor de DJ's die wel nog met vinyl draaien, integendeel zelfs!

Als er ooit een platenspeler komt, is het superoempje voor het aansturen timecode.
User edit by Joepardy on 21-07-2010 @ 02:32:33 (21%)
Xurion    posted on 21-07-2010 10:26
Welkom! Mooie set heb je staan hoor.
Yani    posted on 21-07-2010 13:35
Welkom !!
Winston    posted on 21-07-2010 22:42
Nice intro doctor Joepardy. Welkom hier en geniet.
Tic Toc
Limb-Girdle    posted on 21-07-2010 22:44
Leuk intro inderdaad man!
Welkom @ DJR and join the family! Smile
Where the music meets the deejay!
Joepardy    posted on 22-07-2010 02:25
Thx mensen!
Sound-Division    posted on 22-07-2010 02:27
Hey welkom Joey,

Wat toevallig, zo zie ik je vrijdag voor het eerst met draaien, en nu al hier Cool
Veel plezier hier, nice booth!Cool
Camino    posted on 22-07-2010 02:32
Welkom bij DJR!
Dolivieira    posted on 22-07-2010 08:51
Welkom hier bij DJR
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Yani    posted on 22-07-2010 10:07
Welkom :D !

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

135 Users online: 54 Guests (81 Unknown)
Pages generated today : 12.309
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.418.943