Poster: Down_Town
Een mini laptop zonder cd speler heeft bijna altijd een herstel partitie. Kijk even in de handleiding hoe je in de 'recover mode' komt. Dan staat ie binnen no time weer in de fabrieksinstellingen. Je bent dan wel al je data kwijt!
Poster: Xurion
Dit komt meestal voor de os boot te staan. Een tekst als 'Press F11 for recover.'
Poster: Tekhead
Heb de recover mode aangeklikt en krijg dan als antwoord: NTLDR ontbreekt, druk contr.-Alt - Delete om opnieuw te starten, heb geen flauw idee wat die NTLDR betekend, iemand die het weet ?
Poster: Tekhead
op de doos staat vermeld, harde schijf : 4GB Flash SSD. deze mini laptop is van een vriendin, het type is een ASUS EEE PC 4G WHITE 7'. 4GB HD, zal dan toch maar klein bestand zijn van XP denk ik.? BTW flash SSD is dat een HD gelijk bij een gewone laptop ??
Poster: TekheadReken maar op zo'n 300 euro voor 'n nog best slechte ssd.
duur ?
Poster: MoXeGy
Ik ken iemand bij mij op school die daar ook last van heeft, ik weet niet welk zwart scherm, maar je zou je accu eruit kunnen halen en vervolgens de powerknop 10 sec in kunnen houden. Daarna accu er terug in en dan opstarten. Dat heeft bij hem geholpen. Weet niet of het bij jou werkt, maar misschien heb je er wat aan.