Poster: Sneaky_martini
hallo hier ben ik weer ik heb een vraag waar kan ik goede house sounds downloadne ;P
Poster: Xtremer
Wat heb je nodig:
- Een DAW (Fruityloops, Cubase, Logic etc...)
- In dit geval veel samples (kicks, claps, snares, hi-hats etc...)
- Een virusscanner voor als je graag illegaal download (deze is tevens ook illegaal verkrijgbaar)
- Een gratis synth waar in iedergeval de init inzit zodat je die vals ge-pitchde sounds kunt cre?ren.
- Wat effecten waaronder echo, reverb en spacey shizzle.
- Een beetje inspiratie van andere house platen.
- Een paar vocals van hits uit ongeveer 2003.
- Het aller belangrijkste: verstand van waar je mee bezig bent.
Haha nee even serieus. Wil je echt iets bereiken en wil je er echt voor gaan dan gaat het je wat kosten.
Zoals hierboven al aangegeven een DAW kost niet niks. Dit is het programma waarin je je track maakt.
Je kunt wel leuk allemaal samples en teksten gebruiken van een ander, maar levert dit uiteindelijk geen problemen op met rechten etc?
Als je je er echt serieus in wilt verdiepen kost het tijd en moeite en is het ook echt leuk om zelf die sounds te maken. Samples of wat jij sounds noemt zijn te koop, maar met deze samples alleen kom je er niet. Om wat te proberen en te rommelen natuurlijk wel, maar een hit met het handje klap moment zal het niet worden.
Poster: no-rush
sorry maar is snap je vraag? niet
en waarom haal jeje filmje weg? ik was wel geintreseert
grz
Poster: Sneaky_martini
kijk van die sounds weet je wel ik bedoel op fl studio heb je van die voorgemaakte soundjes maar daar kan ik niks mee :P
Poster: DJELVRIESOdat zal ik eens doen.
Er zit veel meer in FL zelf dan jij denkt hoor, je kan ook zelf sounds cre?ren etc.
Maar daar moet jij nog maar nog niet een beginnen heb ik het idee.
Andere sounds kan je verder downloaden, via google kom je al een hoop sites tegen.
Dit kost meestal geld.
Kijk eens naar de ''Vengeance Packs'' dan heb je de materialen. Nu nog de skills.
Goodluck, en wees een beetje duidelijk met goede zinnen, hoofdletters en leestekens etc; dan wordt je ook een stuk sneller geacepteerd.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.