Poster: tom-j
heet een synthesiser. ik denk dat dit ding in het filmpje wel even iets duurder is dan een programma en een midikeyboard. synthesiser heb je denk ik ook nog niet nodig, als ik luister wat je nu kan
(no offense there!)
Dat ding van korg is een workstation die daar gebruik wordt en de?toetsen?dat is gewoon een midikeyboard.?Maar dan nog met een beetje een goede DAW kan je tegenwoordig alles. Je kan het zo duur makwen als je maar wilt. Werk nu met?Ableton en ik kom stads meer achter dingen. Maar een ding TSer trek je portemonnee maar want alles kost geld.?Je kan wel met gekraakte shit gaan werken. Maar dan kom je steeds problemen tegen, Beter ga je kijken waar je het beste mee kan werken. En koop je dat. Maar een paar honderd euro tot duizenden euros ben je zowiezo kwijt. Dan heb je ook nog je?hardware als?Midi klavier en controllers, Monitoren en geluidskaart nodig. Vroeger was je veel meer kwijt. Vraag maar?aan Bambam?die heb al heel wat staan. Toen moest je de synths en drumcomputers kopen want toen kon je niks met je computer dan allen sequenzen. ?