Poster: Bartjens
Wie kan mij helpen?
Ik wil mijn UDG mappen vervangen door slappa mappen. De UDG's die ik nu heb passen precies in mijn platentas omdat ze exact de zelfde afmetingen hebben als een 12'.
Is dit bij de Slappa mappen ook zo? Hebben deze ook de zelfde afmetingen als een 12'?
Alvast bedankt
Poster: Mathi
ik ben jarig vandaag , 13 geworden
Poster: Roalin
Ik snap wel wat je bedoelt: je wilt dat als je je pc opstart Traktor automatisch wordt opgestart en explorer.exe enzovoort niet worden opgestart.
Je zult dus wat moeten gaan klooien met windows (welke programma's worden uitgevoerd na het opstarten). Volgens mij is er op DJTT ook een artikeltje over.
Poster: Xtremer
Even bezig geweest met een website voor een klant... Wat vinden jullie ervan? LINK
(nog niet werkend)
Poster: TimmyV
Is er nog een kortingscode voor bax??
Poster: djmathijs
Ik ben misschien van plan om Traktor aan te schaffen, maar ik zie sommigen dus draaien met Traktor Pro. Hierbij is het niet mogelijk om te draaien via je cd spelers en kun je dus alleen de nummers starten via de laptop. Klopt dit? Of kun je dit programma via de link functie van de cdj 2000 wel gebruiken?
Want anders heb je met de Pro versie wel heel veel beperkingen ten opzichte van de scratch pro.
Poster: Estacy
volges mij is traktor PRO de software en traktor SCRATCH pro het kassie + timecode CD's/platen
dus om je cd spelers via timecode te gebruiken heb je een geluidskaart + timecode CD's nodig. De CDj 2000 kun je dan weer wel meteen op traktor aansluiten zonder die geludiskaart vanwege HID functionaliteit.
correct me if I'm wrong.