De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 42!) (6/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 19-07-2010 13:59
Alweer deel 42, ik neem 'm weer voor mijn rekening....

42 is het?natuurlijke getal volgend op 41?en voorafgaand aan 43. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
-?We hier discussies op niveau voeren
-?Iedereen zich hier welkom voelt
-?Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin

(PS. Verdien ik nu een lintje?)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 19-07-2010 @ 14:06:01 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 42!) ??

Vote :   

Tekhead    posted on 24-07-2010 20:39
is niet zeker dat het de fout van organisatie is, traject wordt meestal door de stadsdiensten uitgestippeld
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Lucalicious    posted on 24-07-2010 20:41
oh oke. ik gaf ze overigens niet perse de schuld hoor Winking my eye
maar ik vind het niet echt slim.
in en uit in de zelfde straat, oke. maar dezelfde tunnel, dat zou ik zelf nooit doen.
djmathijs    posted on 24-07-2010 21:33
Weet iemand het liedje wat hele tijd zo gaat: She said she need me.. en dan na een paar loops replay on the dancefloor ofzoiets? Hij heeft wel een beetje het deuntje van pon de floor.
Estacy    posted on 24-07-2010 21:37
bedoel je Ida corr- let me think about it?
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
T-to-the-J    posted on 24-07-2010 21:37
Ik kijk ff op aboutdj, zie ik dat ilja een account heeft daar, 3x raden wat zn handtekening is...

?Tiesto is Koning / DJresource.eu zuigt keihard

Die gast is echt gestoord, en dit is ook meteen het laatste over hem ( voor mij dan Winking my eye)
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
djmathijs    posted on 24-07-2010 21:39
@estacy, bedankt voor de moeite. Maar het nummer bevat eigenlijk alleen de tekst she said she/he need me en dat word gezongen door volgens mij een man.
Camino    posted on 24-07-2010 21:41
haha ja, heb het ook net gezien, ben benieuwd hoe lang dat het duurt voor hij daar gebanned wordt; weddenschapje iemand?
User edit by Camino on 24-07-2010 @ 21:41:44 (2%)
T-to-the-J    posted on 24-07-2010 21:44
Voor wat?

Xurion    posted on 24-07-2010 21:59
Kom net terug van love parade en ja ik leef gelukkig nog.
T-to-the-J    posted on 24-07-2010 22:08
Ik zeg tot 31 aug of 1 sept
Dolivieira    posted on 24-07-2010 22:27
Poster: Lucalicious

?
ik las het net ook op nos.nl...
dat is natuurlijk funest, en heen, en terug door een TUNNEL, hoe bedenkt de organisatie het.
jammer dat het mis is gegaan door de grote drukte, ben bang dat we zo weer een stadsfestival gaan verliezen na de dance-parade in rotterdam.

Dance Parade wordt trouwens volgend jaar weer gewoon gehouden. Het college van rotterdam heeft Aboutalleb opdracht gegeven om het gewoon weer te houden en daar moet die aan gehoorzamen.

Maar ja, een drama eigenlijk in Duitsland
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Camino    posted on 24-07-2010 22:29
En ik 11 september makkelijk te herinneren Happy, laughing
Bouncy    posted on 24-07-2010 22:37
Ik las het zostrax ook op twitter, damn, je zult er maar naar toe gaan: Pap, mam, ik ben naar loveparade, tot morgen! en uiteindelijk nooit meer terug komen... DAMN!

Serieus, als je hier als organisatie voor moet verantwoorden.. mannn, dat lijkt me echt het ergste op de wereld...

Ik vind trouwens (misschien als enige hier op het forum) wel een goede beslissing om love parade gewoon door te laten gaan...
Sjoewe    posted on 24-07-2010 22:41
IDD het ontzettend wrang, maar het laatste wat je wil na zo'n incident is dat al die mensen in ??n keer naar huis willen...
Camino    posted on 24-07-2010 22:47
Dik gelijk; het incident is onstaan door paniek, beter om het door te laten gaan dan een tweede ongeval te riskeren! wat vreselijk dat dit niet voorzien was, je zou toch denken dat ze hier beter op voorzien waren.
Xurion    posted on 24-07-2010 23:00
Ze hebben het expres niet omgeroepen om paniek te voorkomen.
Sjoewe    posted on 24-07-2010 23:05
Tja, het is erg moeilijk om te zeggen, achteraf lijkt het allemaal eenvoudig te voorkomen. Hoevaak is het in vergelijkbare situaties goedgegaan, je wet het gewoon niet. Mensenmassa's zijn zulke onvoorspelbare dingen. Hopelijk worden er lessen uit getrokken. Niet alleen voor Dusseldorf, maar voor alle feesten in de toekomst.
Ik weet nog heelgoed dat er iets vergelijkbaars gebeurde op het Roskilde Festival. Decennia lang was er nooit een vak verdeling op festivals en het ging altijd goed tot het een keer verschrikkelijk misging. Gelukkig hebben ze daar wat mee gedaan toen en worden er vakken aangebracht in de grote tenten.

Het blijft gewoon hoe dan ook diep treurig. ?Allereerst voor de gewonden, de doden en de nabestaanden, maar ten tweede ook enorm voor de organisatie van de love parade, die de boel na jaren van tegenspoed eindelijk weer op de rails hadden gezet en dan 'beloond' worden met zoiets. Bah.
User edit by Sjoewe on 24-07-2010 @ 23:06:31 (1%)
XMatiC    posted on 24-07-2010 23:24
Gistere en eergistere ons dj meubel in elkaar gestoken,De U in elkaar steken en planken gezaagd?
Vandaag vernist,
Morgen de 2de laag en dan nog wat afwerkingen en dan al het gear erop !?
Ik kijk er naar uit !
www.youtube.com/LennertDJ
Lomme_    posted on 25-07-2010 00:12
Poster: djmathijs
Weet iemand het liedje wat hele tijd zo gaat: She said she need me.. en dan na een paar loops replay on the dancefloor ofzoiets? Hij heeft wel een beetje het deuntje van pon de floor.

Deze?
http://www.youtube.com/watch?v=FdJVVXoWeZ4
Roov    posted on 25-07-2010 01:37
Poster: djmathijs

I'll be there - Afrojack & Gregor Salto?
Tekhead    posted on 25-07-2010 02:08
Poster: Camino
Dik gelijk; het incident is onstaan door paniek, beter om het door te laten gaan dan een tweede ongeval te riskeren! wat vreselijk dat dit niet voorzien was, je zou toch denken dat ze hier beter op voorzien waren.

Men had max. 500.000 bezoekers verwacht en?er waren er meer dan dubbel zoveel. Men had onderytussen de autostrade naar Duisburg afgesloten, het treinverkeer volledig stilgelegd, vele plaatsen?afgezet om meer toeschouwers van het terrein te houden, bussen omleiden?etc... en dan gebeurt er ergens iets in die tunnel, mensen schieten in paniek, en dan weet je dat er iets vreselijk gaat gebeuren. 't Is mss clich?, maar paniek is eigenlijk de oorzaak.
Mijn medeleven aan de nabestaanden van dit drama??
XMatiC    posted on 25-07-2010 03:34
Spijtige zaak !?
Erg jammer.. veel mensen, te kleine tunnel..?
Gecondoleerd !

@Tekhead;
Dat is waar !?

Maar al sinds 1997 had Love Parade al zo'n groot karakter dat
er toen al 1 000 000 aantal bezoekers kwamen..?
Door de jaren heen kwamen er al boven de 1,5 miljoen mensen naartoe.
Om zulke toestanden te vermijden is in 2009 de parade afgelast omdat ze wisten dat er te veel volk zou zijn en er zoiets kon plaats vinden..
Die waren slim..
Dit jaar kwamen er 1,4 miljoen mensen op af..

www.youtube.com/LennertDJ
Tekhead    posted on 25-07-2010 04:14
?

@Tekhead;
Dat is waar !?

Maar al sinds 1997 had Love Parade al zo'n groot karakter dat
er toen al 1 000 000 aantal bezoekers kwamen..?
Door de jaren heen kwamen er al boven de 1,5 miljoen mensen naartoe.
Om zulke toestanden te vermijden is in 2009 de parade afgelast omdat ze wisten dat er te veel volk zou zijn en er zoiets kon plaats vinden..
Die waren slim..
Dit jaar kwamen er 1,4 miljoen mensen op af..

idd, maar toen was het nog in Berlijn, en die stad is heel anders en veel groter dan?Duisburg?
Dyno    posted on 25-07-2010 09:45
Ik ben ooit naar de Love Parade geweest in Berlijn, maar toen reden ze door de stad met vrachtwagens.
Volgens mij was het in Duisburg gewoon een groot terrein waar het feest was? Of heb ik dat niet goed gezien?
Zag gisteren wat beelden langsflitsen maar kon niet genoeg zien.
Heb wel het hele verhaal (op teletext) gelezen. Echt erg hoor!!
Misschien het einde voor de Love ParadeConfusedConfused
http://www.beatport.com/artist/rick-dyno/306081
Sjoewe    posted on 25-07-2010 11:43
Je precies, in Berlijn waren er wel meer bezoekers, maar omdat het daar een rijdende parade was, waren waren daar veel meer uitgesmeerd over de stad. Iedereen die wel is een Berlijn is geweest, weet hoe verschrikkelijk breed de straten daar zijn, dus mensenmassa's zijn niet zo'n probleem. Je kan alle kanten op.
In Berlijn hadden ze echter geen zin meer in alle troep en andere bijkomende problemen die met de parade mee kwamen (drugs, crminaliteit etc). en wilde dat de Love Parade zou opdraaien voor een deel van de kosten. Terwijl de mensen van de Love Parade weer zoiets hadden van, wij brengen 1.5 miljoen toeristen naar de stad, doe niet zo moeilijk.

284 Users online: 14 Guests (270 Unknown)
Pages generated today : 72.226
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.550.227