Poster: TheDutchDecks
ja voor dat geld wil ik ook wel een blessuren oplopen
Poster: main
8 blokuren totaal? wtf..
Poster: DJADMINergens moet ik je gelijk geven maar het gaat nu om iets waar je een tijd last?van zult hebben, maar?als het daadwerkelijk om gezondheid gaat dat het iets is waar je niet meer vanaf komt is dat iets waar je niet mee moet spotten.
Bullshit. Gezondheid is niet te koop. Denk na voor je iets zegt....met zon uitspraak kun je mensen op de tenen trappen
Poster: TheDutchDecks
ergens moet ik je gelijk geven maar het gaat nu om iets waar je een tijd last?van zult hebben, maar?als het daadwerkelijk om gezondheid gaat dat het iets is waar je niet meer vanaf komt is dat iets waar je niet mee moet spotten.
Poster: DJADMINhet is zijn beroep hij verdient zen geld ermee dus het kan een keer gebeuren, maar ik ken het gevoel wel. zelf?is een aantal hechtingen op men rechter knie gehad, toen liep ik een paar weken met een stijf been.?en als je dan?toch?een beetje je knie buigt dat die hechtingen dan zo beginnen te trekke, maarja nu is het alleen nog een litteken.?
Nee maar ook zoon hamstringblessure...ik loop er zelf ook mee, ik kan niet meer fatsoenlijk lopen en opstaan enzo...dan konden ze me al het geld van de wereld geven, dan zou ik er nog niet gelukkig mee worden op dit moment
Poster: -FLoriZ-
Ik haat mijn vriendinnen. :')
Poster: Sunrise8
hebben hier nog meer mensen een SCH**THEKEL aan dat pestweer in Nederland ??
Denk je dat het zomer is, nou ik word spontaan depressief van het weer...
Poster: Saskia
Tis echt zoooo lang geleden dat ik op djr ben geweest, nu toch maar weer eens even kijken
Poster: dJORD
water staat hier tot over de stoeprand, ik stond op het punt om te gaan trainen, schoenen aan en fiets al buiten.
en toen werd ik gebeld dat de velden waren afgekeurd