Poster: Phenix
En hij is weer bezig. Hij zou deze spelers toch houden, aangezien deze het helemaal waren.
Dan vraag ik me toch af wat voor spelers hij nu weer gaat kopen.
Poster: Phenix
En hij is weer bezig. Hij zou deze spelers toch houden, aangezien deze het helemaal waren.
Dan vraag ik me toch af wat voor spelers hij nu weer gaat kopen.
Poster: T-to-the-J
Ik denk dat ie een stel Denon dn-s3700's gaat? halen, die heeft ie nog niet gehad:P
Poster: DjVictorFIk wel. Het is nu rustig in de LL.
Wel mooi dat hij nu weg is, en dat er nog steeds op hem gezeken wordt.. Volgensmij missen jullie hem? Haha
Poster: Estacy
ik vondt zijn politieke opvattingen in de LL toch altijd bijzonder vervelend. maar elke week gegarandeerd een nieuwe booth was anders wel leuk :P
Poster: HarmenH
Ik wil ff gaan draaien, dus ik stop een cd in mn Reloop rmp-2 en hij geeft opeens disc error aan.
Wat zou het probleem kunnen zijn??
Poster: HarmenH
Ik wil ff gaan draaien, dus ik stop een cd in mn Reloop rmp-2 en hij geeft opeens disc error aan.
Wat zou het probleem kunnen zijn??
Poster: Dolivieira
Idd. Dat was ook waar ik het meeste aan stoorde. De rest viel wel mee. En beter voor hem dat hij daar niet zo?doet als hij hier gedaan heeft want Reind en consorten zijn een stukje strenger dan hier.
En van mij had een complete ban ook niet gehoeven.
die politieke opvattingen van Ilja zat toch regelmatig waarheid in, maar de manier waarop hij dat uitte stoorde mij ook wel. Maar vind een komplete ban ook niet echt nodig, want heeft er toch wel voor gezorgd dat er nog weinigen iets durven posten dat niet 100% dj gerelateerd is, maar wel van die ongeloofelijk onnozele topics als voorkeur schoenen etc.. Sorry maar zo iets onnozel mogen ze dan ook wel bannen