Poster: Ywe
Mensen ik heb net mijn CD spelers verkocht (CDJ800) en ik voel me direct ziek.... Echt serieus fysiek ziek ervan. Dat is wel freaky toch... die apparaten zijn 4 jaar mijn lust en mijn leven geweest en nu ruil ik ze in voor 2x CDJ850.... En toch voelt het alsof ik mijn eerstgeborene heb moeten afstaan....
Hoezo gehecht aan je hobby....
Mensen ik heb net mijn CD spelers verkocht (CDJ800) en ik voel me direct ziek.... Echt serieus fysiek ziek ervan. Dat is wel freaky toch... die apparaten zijn 4 jaar mijn lust en mijn leven geweest en nu ruil ik ze in voor 2x CDJ850.... En toch voelt het alsof ik mijn eerstgeborene heb moeten afstaan....
Hoezo gehecht aan je hobby....
Poster: Bouncy
Ik zou zo mijn cd spelers en m'n macbook ook nooit kunnen verkopen, maargoed, emotionele waarde heet zoiets. (zeker omdat de deksel van m'n macbook een wall of fame is..)
Poster: TekheadOmdat je ze moet coden.
weet iemand waarom gedownloade niet gecodeerde films niet met dvd rw kan branden ?
Poster: Esmee
Sjaa... Mijn spelers zijn toch ook wel 1 van de dierbaars te dingen die ik bezit, dus ik kan t wel begrijpen.
Poster: -FLoriZ-
Omdat je ze moet coden.
Gewoon codec pakket installeren
Poster: Tekhead
gaan we eens proberen, maar als ze niet gecodeerd zijn hoe moet je ze dan coderen ?
Poster: Beatunite
Ik herken dit ook! ik heb dit bij bepaalde gear of andere spullen ook gehad! het is niet gek.. het is heel normaal vind ik.
Ach ik heb het (beetje) opgelostr met bestellen van fastfood en daarna 500 ml Ben & Jerrys Cookie Dough ijs....
minder zielig, meer misselijk
ne goeien Duvel veeeeeeeeel beter dan ijs
Carlsberg ! Dat is al lang geleden bij mij
In zijn tijd was Tuborg een veel gedronkebn biertje, en carlsberg was het alternatief, want niet elk cafe mocht Tuborg verkopen.