De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 42!) (24/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 19-07-2010 13:59
Alweer deel 42, ik neem 'm weer voor mijn rekening....

42 is het?natuurlijke getal volgend op 41?en voorafgaand aan 43. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
-?We hier discussies op niveau voeren
-?Iedereen zich hier welkom voelt
-?Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin

(PS. Verdien ik nu een lintje?)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 19-07-2010 @ 14:06:01 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 42!) ??

Vote :   

Esmee    posted on 09-08-2010 16:43
volgens mn moeder wel...
ThijsG    posted on 09-08-2010 16:51
Oowh weird volgens mij niet. Brinkmann sowieso niet, die hebben er niks aan, gaan tog zo plat en cinema palace zou kunnen, maar denket niet.
Ik ga voor 3D naar amsterdam of beverwijk..

Maar goed ik ben 3 weken niet in Haarlem geweest dus in die tijd kan van alles gebeuren...
User edit by ThijsG on 09-08-2010 @ 16:51:50 (50%)
nils7    posted on 09-08-2010 17:01
Poster: Esmee
incenption ga ik woensdag ochtend/middag heen in iMax, nog nooit in een iMax zaal gezeten, dus ben benieuwd hoe het is.
En ergens deze week moet ik nog met mn zusje naar Step up en ze wil per s? in 3D, dus we moeten dan maar naar Haarlem want ze wil niet naar Amsterdam ofzo... en Hoofddorp heeft helaas nogsteeds geen 3D zalen.

Ben benieuwd of die imax wat is dan want alle 3d films die ik heb gezien waren niet zo geweldig.
Gister the Last airbender gezien in Antwerpen maar dat was het weer net niet Unhappy... overigens viel heel die film wel tegen (weinig geweld en geen tieten Winking my eye)... ff zonder gein: duidelijk een nickelodeon film!

Had liever naar de nieuwe disney film gegaan (de titel is me te moeilijk te typen whehehe) maar die draait as. donderdag in Belsch Unhappy

Overigens in het voorstukje wel een animatie film in 3D gezien die wel een stuk spectaculairder is Winking my eye (vergeten welke het was alleen Unhappy)
User edit by nils7 on 09-08-2010 @ 17:01:37 (1%)
MaximDJ    posted on 09-08-2010 17:09
Zou nog iemand kunnen commentatoren bij mijn Summermix 2010?? Zou leuk zijn Happy, laughing Esmee heeft al gedaan

http://soundcloud.com/maximvanderveen/dj-maxim-summermix-2010

Thnx alvast!
Party Sensations. Excellence in entertainment.
nils7    posted on 09-08-2010 17:30
Poster: MaximDJ
Zou nog iemand kunnen commentatoren bij mijn Summermix 2010?? Zou leuk zijn Happy, laughing Esmee heeft al gedaan

http://soundcloud.com/maximvanderveen/dj-maxim-summermix-2010

Thnx alvast!

Zitten veel dezelfde tracks in als mijn laatste mix, ik zou als ik jou was alles wel minimaal 192 kb downloaden Winking my eye (als het kan 320). Ik denk dat dat de oorzaak is van die dip waar Esmee het over had.?

Een betere opbouw zou ik wel doen, sommige tracks horen niet bij elkaar waaronder Guittara & Sexy bitch Winking my eye
MaximDJ    posted on 09-08-2010 18:44
Thnx voor je commentaar Happy, laughing Klopt, die kwaliteit heb je 100% gelijk in.?
Oke, thnx voor je tip met opbouw Happy, laughing Dat vind ik nog altijd lastig
User edit by MaximDJ on 09-08-2010 @ 18:44:34 (28%)
BennoRevelli    posted on 09-08-2010 19:26
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/De-DJ-van-de-toekomst/m1azv00fno1q
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
MaximDJ    posted on 09-08-2010 19:33
Ja die hebben we al gezien volgens mij. Stond er al 2 keer. Wel lache he...!
LilQuint    posted on 09-08-2010 20:45
YEAAAAAAAH,
EEN TRACK VAN MIJ WORD BINNEKORT WARSCHIJNLIJK GERELEASD BIJ HOUSE XL!
KOMT ER OOK EEN REMIX CONTEST VAN.
YEEEEEEEEEEEEAH.
IK BEN VROLIJK Cool
XMatiC    posted on 09-08-2010 20:46
www.youtube.com/LennertDJ
ThijsG    posted on 09-08-2010 21:42
ahh shit te laat sorry...

Ik heb mijn keuze gemaakt(wss tot jullie teleurstelling) dat ik ipv nieuwe DJgear t?ch eerst deze?scooter ga kopen, hoewel mijn OEMspelers soms wel wat kuren hebben..
User edit by ThijsG on 09-08-2010 @ 21:52:08 (3%)
Seca    posted on 09-08-2010 21:53
Poster: LilQuint
YEAAAAAAAH,
YEEEEEEEEEEEEAH.
IK BEN VROLIJK Cool

Proficiat
Dolivieira    posted on 09-08-2010 22:25
Poster: ThijsG

Ik heb mijn keuze gemaakt(wss tot jullie teleurstelling) dat ik ipv nieuwe DJgear t?ch eerst deze?scooter ga kopen, hoewel mijn OEMspelers soms wel wat kuren hebben..

Alles op zijn tijd Thijs. Een DJ zonder vervoer komt ook nergens
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
dJORD    posted on 09-08-2010 22:42
Poster: ThijsG

Ik vind scooters wel zulke onnozele investeringen... je geeft een shitload geld uit aan rijbewijs (nu theorie en praktijk), kentekenbewijs, belastingen, verzekeringen, benzine, helmen,?sloten en het ding zelf.
Als je dan over 2 jaar (misschien zelfs 1 jaar) mag beginnen met rijlessen heb jij al je geld uitgegeven aan een scooter en ben je misschien nog wel aan het afbetalen!!
bovendien worden die dingen met bosjes gestolen en is fietsen goed voor je conditie!!
XMatiC    posted on 09-08-2010 23:38
Poster: LilQuint
YEAAAAAAAH,
YEEEEEEEEEEEEAH.
IK BEN VROLIJK Cool

Eerst zien dan je je contract hebt.
Zonder dat zou ik nog niet bij zijn..
www.youtube.com/LennertDJ
DjVictorF    posted on 10-08-2010 00:36
Poster: dJORD

Ik vind scooters wel zulke onnozele investeringen... je geeft een shitload geld uit aan rijbewijs (nu theorie en praktijk), kentekenbewijs, belastingen, verzekeringen, benzine, helmen,?sloten en het ding zelf.
Als je dan over 2 jaar (misschien zelfs 1 jaar) mag beginnen met rijlessen heb jij al je geld uitgegeven aan een scooter en ben je misschien nog wel aan het afbetalen!!
bovendien worden die dingen met bosjes gestolen en is fietsen goed voor je conditie!!

Dit is nou weer een beetje een onzin reactie.. Sommige mensen moeten 40 minuten naar school fietsen, of langer! Dus dan snap ik het wel dat die een scooter willen. Andere vinden het rijden gewoon heel erg leuk.
Ik ben zo'n laatste type. Heb totaal geen scooter nodig, maar het is zoooo leuk om te rijden! Heb zaterdag een scooter gekocht, kan niet wachten tot die er is!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Boyd    posted on 10-08-2010 04:17
Poster: dJORD

Daar ben ik het niet mee eens. Het is een geweldige manier om je mee te vervoeren, en het geeft vooral heel veel vrijheid. Ik ga gerust op de scooter naar mensen en vrienden die 40 km weg wonen, op de fiets is dit bijna niet te doen. En het OV is hier in friesland ook niet alles. Verder heeft mijn rijbewijs totaal 70 euro gekost. En een scooter is een net zo zinvolle investering als een auto. Eigenlijk geen goede investering, maar zonder is ook lastig.
MoXeGy    posted on 10-08-2010 10:14
ik heb nu zelf ook een auto maar mijn scooter gaat er niet uit hoor(heb een zenith snor). Je kan hem overal neerzetten en je kan overal binnendoor rijden.
Esmee    posted on 10-08-2010 10:30
Ik heb na lang twijfelen toch maar gewoon mn fiets gehouden, t feit dat ik nu 3-400 euro mag dokken voor een rijbewijs, een helm van 100, nog een slot en allemaal andere zooi... en dan heb ik geen eens geld meer voor die scooter Cool
+ Ik zit toch altijd bij anderen achterop als ik ergens heen wil... en anders brengt mn pa me wel even met de auto Smile
Oh en fietsen schijnt gezond te zijn... en aangezien ik naast traplopen niet veel andere lichaamsbeweging heb...

@Lilquint,
NiceCool mag ik wat tracks van je horen?
DJ_OB    posted on 10-08-2010 10:38
Ik ben gewoon meteen voor me autorijbewijs gegaan Happy, laughing

Had geluk in 1 keer gehaald en net 3 dagen voor de regeling dat je met je autobewijs geen scooters meer mag rijden Happy, laughing

Heb nu de tomos van me neef geleend die weg is om heen en weer te rijden voor me stage. Is toch 5 km (tot iemand waarmee ik meerijd in de auto)?en heb deze week geen auto tot me beschikking. Ideaal dus

maarja 3 dagen later geslaagd en ik had met me autobewijs dus niet eens op een tomos mogen zitten :S. Geldklopperij lijkt me alsof je met een autorijbewijs niet genoeg inzicht hebt om op een snorfiets te rijden...
Xitrate    posted on 10-08-2010 10:53
Ik vind de scooter ook een beetje nutteloos.. Als je het de eerste 16 jaar hebt volgehouden zul je het ook echt wel die twee jaar extra kunnen volhouden totdat je een auto kunt kopen Winking my eye
Bouncy    posted on 10-08-2010 11:00
Poster: Xitrate
Ik vind de scooter ook een beetje nutteloos.. Als je het de eerste 16 jaar hebt volgehouden zul je het ook echt wel die twee jaar extra kunnen volhouden totdat je een auto kunt kopen Winking my eye

Ik vind het wel een uitkomst, toen ik 16 werd ben ik naar een andere school gegaan die hier 35 kilometer vandaan ligt, met het openbaar vervoer bijna niet te doen, met de scooter een half uurtje Happy, laughing
Esmee    posted on 10-08-2010 11:13
Gelukkig heeft Hoofddorp uhhm... iig 4 middenbare scholen van mijn niveau, allemaal max 15 minuten fietsen, dus daar heb ik geen scooter voor nodig, ik moet nu 3 minuten fietsen, ik kan het ook lopen maar daar ben ik te lui voor duurt 10 minuten en dan kom ik sowieso te laat iedere dag.
-FLoriZ-    posted on 10-08-2010 11:17
http://youtu.be/Kf2eygO85VY

W?t een harde beat.
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
feestbeest    posted on 10-08-2010 13:42
Een scooter, sja het is maar wat je wilt. Ik heb weleens gereden en moet zeggen dat het wel leuk is. Maar het kost wel geld, nutteloos? Zekerweten van niet, zelfs oude mensen rijden erop en voor een dj kan het ook ideaal zijn want zoals boven al vermeld een dj zonder rijbewijs is niks.(Het wordt wel een stuk makkelijker)? Ik zelf ga denkik direct voor een auto, maar over een jaar kan ik de keuze gaan maken en meschien denk ik dan wel anders. Ik heb zelf 2 jaar 15km elkedag naar school en terug gefiest en soms is dat ook gewoon echt lekker maar soms ook gewoon echt neit en an wens je een scooter of iets.
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2

149 Users online: 19 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 67.161
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.676