Poster: Esmee
incenption ga ik woensdag ochtend/middag heen in iMax, nog nooit in een iMax zaal gezeten, dus ben benieuwd hoe het is.
En ergens deze week moet ik nog met mn zusje naar Step up en ze wil per s? in 3D, dus we moeten dan maar naar Haarlem want ze wil niet naar Amsterdam ofzo... en Hoofddorp heeft helaas nogsteeds geen 3D zalen.
Poster: MaximDJ
Zou nog iemand kunnen commentatoren bij mijn Summermix 2010?? Zou leuk zijnEsmee heeft al gedaan
http://soundcloud.com/maximvanderveen/dj-maxim-summermix-2010
Thnx alvast!
Poster: LilQuint
YEAAAAAAAH,
EEN TRACK VAN MIJ WORD BINNEKORT WARSCHIJNLIJK GERELEASD BIJ HOUSE XL!
KOMT ER OOK EEN REMIX CONTEST VAN.
YEEEEEEEEEEEEAH.
IK BEN VROLIJK
Poster: ThijsG
ahh shit te laat sorry...
Ik heb mijn keuze gemaakt(wss tot jullie teleurstelling) dat ik ipv nieuwe DJgear t?ch eerst deze?scooter ga kopen, hoewel mijn OEMspelers soms wel wat kuren hebben..
Poster: ThijsG
ahh shit te laat sorry...
Ik heb mijn keuze gemaakt(wss tot jullie teleurstelling) dat ik ipv nieuwe DJgear t?ch eerst deze?scooter ga kopen, hoewel mijn OEMspelers soms wel wat kuren hebben..
Poster: LilQuint
YEAAAAAAAH,
EEN TRACK VAN MIJ WORD BINNEKORT WARSCHIJNLIJK GERELEASD BIJ HOUSE XL!
KOMT ER OOK EEN REMIX CONTEST VAN.
YEEEEEEEEEEEEAH.
IK BEN VROLIJK
Poster: dJORD
Ik vind scooters wel zulke onnozele investeringen... je geeft een shitload geld uit aan rijbewijs (nu theorie en praktijk), kentekenbewijs, belastingen, verzekeringen, benzine, helmen,?sloten en het ding zelf.
Als je dan over 2 jaar (misschien zelfs 1 jaar) mag beginnen met rijlessen heb jij al je geld uitgegeven aan een scooter en ben je misschien nog wel aan het afbetalen!!
bovendien worden die dingen met bosjes gestolen en is fietsen goed voor je conditie!!
Poster: dJORD
Ik vind scooters wel zulke onnozele investeringen... je geeft een shitload geld uit aan rijbewijs (nu theorie en praktijk), kentekenbewijs, belastingen, verzekeringen, benzine, helmen,?sloten en het ding zelf.
Als je dan over 2 jaar (misschien zelfs 1 jaar) mag beginnen met rijlessen heb jij al je geld uitgegeven aan een scooter en ben je misschien nog wel aan het afbetalen!!
bovendien worden die dingen met bosjes gestolen en is fietsen goed voor je conditie!!
Poster: Xitrate
Ik vind de scooter ook een beetje nutteloos.. Als je het de eerste 16 jaar hebt volgehouden zul je het ook echt wel die twee jaar extra kunnen volhouden totdat je een auto kunt kopen