Poster: Seca
Want alsek kon dan ginge kik vandaag niemjeer nort stinkfabriek.
Aantwijrpe, gij ze gij veur mij.. das een van de beste vind ik
Poster: Dj_Fantasy
Dadelijk nog eens vertrekken naar het Zilvermeer, eventjes daar chillen en dan door naar Lommel cinema..
Alleen nog twijfel over welke film.. rot dat inception zo laat speelt pff..
Iemand al Step up 3 gezien?
Poster: -FLoriZ-
Haat aan de ANWB, maar ik ben thuis. Oh, en haat aan een zekere garage in Barcelona die onz auto even verkloot heeft.
Poster: Dj_Fantasy
Dadelijk nog eens vertrekken naar het Zilvermeer, eventjes daar chillen en dan door naar Lommel cinema..
Alleen nog twijfel over welke film.. rot dat inception zo laat speelt pff..
Iemand al Step up 3 gezien?
Poster: main
inception is zooooo vet, heb m gezien, maar wil er sowieso nog n keer heen! de 2e keer snap je alles pas
Poster: LimbGirdle
Ja inderdaad, je moet hem 2 keer gezien hebben, wil je alles pas echt goed snappen. Vond het zelf ook een goede film, alleen ik hou nooit van zulk soort eindes.
Poster: mainOver wat gaat die eigenlijk?
inception is zooooo vet, heb m gezien, maar wil er sowieso nog n keer heen! de 2e keer snap je alles pas
Poster: the-melody
Over wat gaat die eigenlijk?
Poster: Esmee
incenption ga ik woensdag ochtend/middag heen in iMax, nog nooit in een iMax zaal gezeten, dus ben benieuwd hoe het is.
En ergens deze week moet ik nog met mn zusje naar Step up en ze wil per s? in 3D, dus we moeten dan maar naar Haarlem want ze wil niet naar Amsterdam ofzo... en Hoofddorp heeft helaas nogsteeds geen 3D zalen.