Poster: Dolivieira
Ik heb niks tegen mensen die syncen. Ik vind wel dat je als je moet 2 decks aan het syncen ben dan verder er niks mee doet dan ben je voor mij wel een Peanuthead. Ik heb mensen zien draaien met sync knop waren ze vergeten bij sommigetrscks de Beatgrid goed te zetten en dan gewoon doormixen. 
Gewoon met 2 decks spelen en outro-intro mixen met sync aan is inderdaad een beetje belachelijk, maar op zich heb ik niks tegen de sync knop. Tevens als je beatgrids goed staan hebt kost het niet veel meer moeite of talent om te 'beatmatchen,' met BPM tot 2 cijfers achter de komma en een phase meter is het kinderspel. Zoals ik het zie, het is maar wat je doet met de tijd dat je bespaart door de PC je te laten helpen bij het beatmatchen, als je dat gebruikt om met effecten en loops te spelen (in 4 decks uiteraard), dan moet je echt niet onderdoen voor iemand dat met een traditionele setup draait.....
Ben trouwens bijna klaar met mijn Uber-mapping voor een 1D... zit ondertussen al aan rond de 700 commands en ben het kotsbeu om op dat minuscuul mapping schermpje te staren... dat ze dat venster niet resizable kunnen maken?