De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 42!) (18/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 19-07-2010 13:59
Alweer deel 42, ik neem 'm weer voor mijn rekening....

42 is het?natuurlijke getal volgend op 41?en voorafgaand aan 43. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
-?We hier discussies op niveau voeren
-?Iedereen zich hier welkom voelt
-?Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin

(PS. Verdien ik nu een lintje?)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 19-07-2010 @ 14:06:01 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 42!) ??

Vote :   

sher    posted on 03-08-2010 19:49
@Bootstrap:

Klinkt al wel lekker.. ik vind alleen dat geluidje, een soort eeeee (kan het niet beter uitleggen haha) er een beetje buiten vallen op 1 of andere manier..
maar een ander kan het prachtig vinden... Winking my eye
Bootstrap    posted on 03-08-2010 20:02
Thanks voor het luisteren en de comment Happy, laughing Ik ben er ook nog totaal niet tevreden mee, de lead gooi ik er helemaal uit. Klinkt nergens naar Cool Ik wil eigenlijk een lead met een fluit of anders een melodie met percussie. In het deel na de breakdown wil ik sowieso meer percussie. In de breakdown wil ik een (afrikaanse) vocal laten opbouwen die er dan later ook met korte samples in terugkomt. Als hij 'af' is post ik hem wel in productions Happy, laughing Zijn er nog meer mensen die geluisterd hebben?
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
DJADMIN    posted on 03-08-2010 20:07
Zo, 2 dagen in Playa Del Ingles, Gran Canaria. Een stuk frisser dan normaal...maargoed, met 30 graden is er natuurlijk nog weinig te klagen...maar normaal warmer !

Heb besloten even 2 weken niks met draaien te doen, heb al mijn nieuwe nummers en albums op mn ipod gezet, en kan ik lekker aan het strand alle nieuwe muziek selecteren...wat een luxe !

En de dj line up is hier natuurlijk ook gruwelijk...zigzags, seven, pacha...kom er maar in !
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Tomazos    posted on 03-08-2010 20:15
ik zit er aan te denken in september een vakantie Ibiza te pakken, maatje van me heeft een appartement daar Happy, laughing
turntablist,entertainer,allround dj, around the world
Bootstrap    posted on 03-08-2010 20:23
Poster: Tomazos
ik zit er aan te denken in september een vakantie Ibiza te pakken, maatje van me heeft een appartement daar Happy, laughing

Cool Is er nog ruimte over? Cool
Limb-Girdle    posted on 03-08-2010 21:13
Zo toch nog even een weekje naar Turkije op vakantie.?Cool
Is er iemand wel eens in Marmaris geweest? Het schijnt een leuke badplaats te zijn met veel jongeren!
Where the music meets the deejay!
Roov    posted on 04-08-2010 00:41
Ashley is vandaag jarig! Gefeliciteerd Ash
Tekhead    posted on 04-08-2010 00:50
Poster: Tomazos

Zie ik je daar mss Thomas ! Ga er ook nog naartoe voor 3 dagen.

@Ashley: HipHipHoera, maak er een fantastisch feest van.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
User edit by Tekhead on 04-08-2010 @ 00:51:27 (26%)
Bouncy    posted on 04-08-2010 03:21
D'r is ook echt niemand rond dit tijdstip online he... ik verveel me dood...
Tekhead    posted on 04-08-2010 04:17
Poster: Bouncy

ik toch, en jij niet meer.
Xurion    posted on 04-08-2010 09:34
Poster: Bouncy

Ga fietsen :D
Ashley    posted on 04-08-2010 09:59
Poster: Roov
Ashley is vandaag jarig! Gefeliciteerd Ash

THANKS Cool

@Tekhead dankjoeeee I will! Cool

17 jaar alweer
Maar wat nou als het lukt, mama?
Limb-Girdle    posted on 04-08-2010 10:31
Gefeliciteerd Ashley.?Cool
feestbeest    posted on 04-08-2010 10:59
GefeliciteerdCool
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Bootstrap    posted on 04-08-2010 17:05
Gefeliciteerd Ashley Happy, laughing

Ik heb de hele middag aan mijn tech house track zitten werken met m'n huisgenoot, zie hier het resultaat. Is nog lang niet af, maar het begint al ergens op te lijken Happy, laughing
Tekhead    posted on 04-08-2010 17:06

weeral goed gekloot in Breda vandaag, koop een parkeer ticket van 2.00 euro, ga m'n vrouw ophalen, kom terug aan de wagen en omdat parkeertijd 2 minuten verstreken was, hopla 52.90 euro retributie, wat een gangsters daar in Nederland, was van plan om morgen te gaan shoppen, nu niet meer, ik gun de Ndl staat geen euro meer. FOERT !!!

feestbeest    posted on 04-08-2010 18:29
Poster: Tekhead

weeral goed gekloot in Breda vandaag, koop een parkeer ticket van 2.00 euro, ga m'n vrouw ophalen, kom terug aan de wagen en omdat parkeertijd 2 minuten verstreken was, hopla 52.90 euro retributie, wat een gangsters daar in Nederland, was van plan om morgen te gaan shoppen, nu niet meer, ik gun de Ndl staat geen euro meer. FOERT !!!

Okee het is lullig, maar als jij dj gear gaat kopen en je betaald 2 euro te weinig krijg je het toch ook niet mee?
Kan snapen dat je het k*T vind maar je bent niet de enige die zich dan gen**id voelt.

@Bootstrap,
Het begin is er zekerwetenCool
Limb-Girdle    posted on 04-08-2010 18:36
Poster: feestbeest
Okee het is lullig, maar als jij dj gear gaat kopen en je betaald 2 euro te weinig krijg je het toch ook niet mee?
Kan snapen dat je het k*T vind maar je bent niet de enige die zich dan gen**id voelt.

@Bootstrap,
Het begin is er zekerwetenCool

Jouw reactie weerspiegeld je leeftijd maar weer sterk. Wat heeft dit nou in godsnaam te maken met het kopen van iets? Het is gewoon ziekelijk hoe sommige politiemensen het gemunt hebben op zulk soort situaties. 2 Minuten? Come on man!
User edit by Limb-Girdle on 04-08-2010 @ 18:37:56 (44%)
Dolivieira    posted on 04-08-2010 18:49

Ja die lui van die pakeer wacht liggen hier in de bosjes of riool en komen te voorschijn zodra je hier maar iets over de tijd zit. Ik heb er soms op zitten letten maar je ziet ze niet. Dus je ben voor de volgende keer gewaarschuwd Tek. Die schatkist moet vol.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
feestbeest    posted on 04-08-2010 18:56
Poster: LimbGirdle

Jouw reactie weerspiegeld je leeftijd maar weer sterk. Wat heeft dit nou in godsnaam te maken met het kopen van iets? Het is gewoon ziekelijk hoe sommige politiemensen het gemunt hebben op zulk soort situaties. 2 Minuten? Come on man!

Ik neem gewoon een voorbeeld, tuurlijk is 2 minuten lullig heel erg zelfs. En ja natuurlijk is het gewoon tegek dat er agenten er gewoon op staan te wachten. Maar ik snap het wel. Heeft niks met leeftijd te maken als je snapt dat een agent een bekeuring uitdeelt.
tek-zotic    posted on 04-08-2010 19:05

Ik neem gewoon een voorbeeld, tuurlijk is 2 minuten lullig heel erg zelfs. En ja natuurlijk is het gewoon tegek dat er agenten er gewoon op staan te wachten. Maar ik snap het wel. Heeft niks met leeftijd te maken als je snapt dat een agent een bekeuring uitdeelt.

wedden dat als het een nederlandse wagen was en 50% kans was dat er geen bon tussen de ruitewisser zat
Tekhead    posted on 04-08-2010 19:17

yeah right, zoals LimbGirdle ook aanhaalt, je leeftijd is een excuse voor dergelijke domme uitleg, we zullen eens kijken of je er nog zo over denkt als je zelf met de wagen rijdt ! Trouwens was parkeerticket 1.90 euro voor 1 uur, en krijg nu evn de rekening gepresenteerd voor 2 minuten?= 52.90 euro, is dus snel omgerekend 1587,00 euro/uur, is dat normaal dan ? Ik werd bij het ophalen van m'n vrouw dan nog opgehouden door een onnozele flik die pers? m'n vrouw haar tas moest controleren of ze niets gestolen had, en de receptionist zei nog, tis weer hetzelfde met die politieman, altijd Belgen viseren, ik ben geen schooier en zie er ook niet zo uit, maakt me eerst belachelijk en dan kost het mij nog eens 52.90 euro extra, leuk hoor, de politie uw vriend.

@dennis: Ze kunnen m'n kl**en kussen met hun 52.90 euro.

MaximDJ    posted on 04-08-2010 19:49
Poster: tek-zotic

wedden dat als het een nederlandse wagen was en 50% kans was dat er geen bon tussen de ruitewisser zat

Nee hoor, ze naaien ons net zo hard...Ik kreeg laatst ook een boete omdat ik 2 seconden op de stoep fietste omdat ik moest uitwijken...Cool
Party Sensations. Excellence in entertainment.
feestbeest    posted on 04-08-2010 19:52
50% kans dus dat het niet iets heeft uitgemaakt of je belg bent ja/nee. Maar waarschijnlijk snap jij mijn standpunt niet? Okee, dat je werd opgehouden weet ik voor 95% zeker omdat je geen Nederlander bent. Maar goed, ik zie al dat het weinig zin heeft om hier verder op door tegaan.
Limb-Girdle    posted on 04-08-2010 19:55
50% kans dus dat het niet iets heeft uitgemaakt of je belg bent ja/nee. Maar waarschijnlijk snap jij mijn standpunt niet? Okee, dat je werd opgehouden weet ik voor 95% zeker omdat je geen Nederlander bent. Maar goed, ik zie al dat het weinig zin heeft om hier verder op door tegaan.

Precies, een discussie tussen een volwassen iemand en een veertien jarige heeft inderdaad vrij weinig zin. Cool

116 Users online: 27 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 4.460
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.740.975