Poster: Tomazos
ik zit er aan te denken in september een vakantie Ibiza te pakken, maatje van me heeft een appartement daar
Poster: Tomazos
ik zit er aan te denken in september een vakantie Ibiza te pakken, maatje van me heeft een appartement daar
Poster: Bouncy
D'r is ook echt niemand rond dit tijdstip online he... ik verveel me dood...
Poster: Bouncy
D'r is ook echt niemand rond dit tijdstip online he... ik verveel me dood...
Poster: Roov
Ashley is vandaag jarig! Gefeliciteerd Ash
Poster: Tekhead
weeral goed gekloot in Breda vandaag, koop een parkeer ticket van 2.00 euro, ga m'n vrouw ophalen, kom terug aan de wagen en omdat parkeertijd 2 minuten verstreken was, hopla 52.90 euro retributie, wat een gangsters daar in Nederland, was van plan om morgen te gaan shoppen, nu niet meer, ik gun de Ndl staat geen euro meer. FOERT !!!
Poster: feestbeest
Okee het is lullig, maar als jij dj gear gaat kopen en je betaald 2 euro te weinig krijg je het toch ook niet mee?
Kan snapen dat je het k*T vind maar je bent niet de enige die zich dan gen**id voelt.
@Bootstrap,
Het begin is er zekerweten
Poster: Tekhead
weeral goed gekloot in Breda vandaag, koop een parkeer ticket van 2.00 euro, ga m'n vrouw ophalen, kom terug aan de wagen en omdat parkeertijd 2 minuten verstreken was, hopla 52.90 euro retributie, wat een gangsters daar in Nederland, was van plan om morgen te gaan shoppen, nu niet meer, ik gun de Ndl staat geen euro meer. FOERT !!!
Poster: LimbGirdle
Jouw reactie weerspiegeld je leeftijd maar weer sterk. Wat heeft dit nou in godsnaam te maken met het kopen van iets? Het is gewoon ziekelijk hoe sommige politiemensen het gemunt hebben op zulk soort situaties. 2 Minuten? Come on man!
Ik neem gewoon een voorbeeld, tuurlijk is 2 minuten lullig heel erg zelfs. En ja natuurlijk is het gewoon tegek dat er agenten er gewoon op staan te wachten. Maar ik snap het wel. Heeft niks met leeftijd te maken als je snapt dat een agent een bekeuring uitdeelt.
Poster: feestbeestPoster: Tekhead
Okee het is lullig, maar als jij dj gear gaat kopen en je betaald 2 euro te weinig krijg je het toch ook niet mee?
Kan snapen dat je het k*T vind maar je bent niet de enige die zich dan gen**id voelt.
yeah right, zoals LimbGirdle ook aanhaalt, je leeftijd is een excuse voor dergelijke domme uitleg, we zullen eens kijken of je er nog zo over denkt als je zelf met de wagen rijdt ! Trouwens was parkeerticket 1.90 euro voor 1 uur, en krijg nu evn de rekening gepresenteerd voor 2 minuten?= 52.90 euro, is dus snel omgerekend 1587,00 euro/uur, is dat normaal dan ? Ik werd bij het ophalen van m'n vrouw dan nog opgehouden door een onnozele flik die pers? m'n vrouw haar tas moest controleren of ze niets gestolen had, en de receptionist zei nog, tis weer hetzelfde met die politieman, altijd Belgen viseren, ik ben geen schooier en zie er ook niet zo uit, maakt me eerst belachelijk en dan kost het mij nog eens 52.90 euro extra, leuk hoor, de politie uw vriend.
@dennis: Ze kunnen m'n kl**en kussen met hun 52.90 euro.
Poster: tek-zotic
wedden dat als het een nederlandse wagen was en 50% kans was dat er geen bon tussen de ruitewisser zat
50% kans dus dat het niet iets heeft uitgemaakt of je belg bent ja/nee. Maar waarschijnlijk snap jij mijn standpunt niet? Okee, dat je werd opgehouden weet ik voor 95% zeker omdat je geen Nederlander bent. Maar goed, ik zie al dat het weinig zin heeft om hier verder op door tegaan.