De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 42!) (15/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 19-07-2010 13:59
Alweer deel 42, ik neem 'm weer voor mijn rekening....

42 is het?natuurlijke getal volgend op 41?en voorafgaand aan 43. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
-?We hier discussies op niveau voeren
-?Iedereen zich hier welkom voelt
-?Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin

(PS. Verdien ik nu een lintje?)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 19-07-2010 @ 14:06:01 (1%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 42!) ??

Vote :   

T-to-the-J    posted on 01-08-2010 15:41
Luister ik net een minuutje ga je stoppen Winking my eye
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Esmee    posted on 01-08-2010 15:51
ik ga nu ook op blog tv Happy, laughing

ben weer klaar mn oma is er
User edit by Esmee on 01-08-2010 @ 16:24:25 (100%)
OneSixty    posted on 01-08-2010 16:07
Is FLG hier nu een beetje aan het faken @ 1:28 ?
specialm    posted on 01-08-2010 16:12
volgens mij is hij aan het faken
T-to-the-J    posted on 01-08-2010 16:25
Haha die cdj staat uit xD
Ik ben een DJ, geen fucking jukebox!
Esmee    posted on 01-08-2010 16:27
Ik denk eerder dat het door het licht komt... je ziet op het einde ook zn mixer uitstaan.
Dolivieira    posted on 01-08-2010 17:02
Is gewoon een vertekend beeld.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
jannickv    posted on 01-08-2010 17:11
CDJ staat niet uit... het blauwe lampje van vinyl/cdj mode brand wel Winking my eye
mss zijn de ledjes kapot oid...
ianroma    posted on 01-08-2010 17:36
nja je ziet toch wel als je goed kijkt dat dat licht in het midden van de jog wel aanstaat
Roalin    posted on 01-08-2010 17:38
Ik zou er niet van opkijken als ie zou faken: bij Sensation gaat het tegenwoordig namelijk om de show, wil je een perfecte show neerzetten 'moet' het wel vantevoren opgenomen zijn...
Stefjuuh    posted on 01-08-2010 17:41
Een beetje DJ kan echt wel een strakke set live neerzetten... misschien dat een aantal trucjes vooraf ge-edit zijn...
Roalin    posted on 01-08-2010 18:03
Ja, maar dat bedoel ik ook niet.. met de show bedoel ik licht/lasers/video, no way dat dat allemaal live is...
OneSixty    posted on 01-08-2010 18:30
Aan de andere kant zou het erg dom zijn om de cdj uit te laten staan als het echt moet lijken.
Ik gok dat het gewoon door het licht enzo komt, heb dit al eens eerder gezien ergens.
Boyd    posted on 01-08-2010 19:51
Dat was ook zo bij de loveparade livestream, daar leek ook alles uit te staan. Geloof me, het is geen fake.
Stefjuuh    posted on 01-08-2010 20:17
Poster: Stefjuuh
ik ga broadcasten op blogtv! BlogTV

En voor de liefhebbers, show loopt al, ga over een paar minuten beginnen!
Prozei    posted on 01-08-2010 20:55
Poster: OneSixty
Is FLG hier nu een beetje aan het faken @ 1:28 ?

al pauzeer je het filmpje op 9 seconden dan zie je dat de cdj gewoon aan staat.
flg is niet aan het faken.
het licht zorgt ervoor dat t lijkt dat hij uit staat.
Mod edit by Prozei on 01-08-2010 20:56 (27%)
Boyd    posted on 01-08-2010 23:02
Zijn er nog mensen die komende week, tussen 6 en 12 augustus naar de sneekweek gaan? En dan bedoel ik vooral savond's.
Sjoewe    posted on 01-08-2010 23:23
Poster: Roalin
Ja, maar dat bedoel ik ook niet.. met de show bedoel ik licht/lasers/video, no way dat dat allemaal live is...

Hoezo is dat raar? Ben je zelf uberhaupt wel eens op een groot evenement geweest??
Er zijn gewoon mensen wiens werk dat is om razendsnel in te spelen op bepaalde situaties met licht en video. Dat jij het zo verwonderlijk vindt, dat is nu juist precies hun baan, zegmaar. Ze spreken hooguit een paar dingetjes af in de trent van draai ergens halverwege een plaat met een lange break, dan steken wij het vuurwerk af etc.
djmathijs    posted on 01-08-2010 23:25
Poster: Boyd
Zijn er nog mensen die komende week, tussen 6 en 12 augustus naar de sneekweek gaan? En dan bedoel ik vooral savond's.

Shit dan ben ik net op vakantie ?Cool
Boyd    posted on 02-08-2010 00:09
Misschien nog andere mensen van DJR? Ik gezien dat Rene Kuppens ook in de lineup zit.
Tekhead    posted on 02-08-2010 10:20
Goeiemorgend, net terug van 3 dagen draaien in Oostenrijk
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Dolivieira    posted on 02-08-2010 10:24
Je ben bezig ouwe baas. Cool? Ben effe niet zo veel aan het draaien momenteel. Zaterdag een klein gigje gehad. Ik ben?veel in de studio bezig. Ableton suite gekocht en gister net 2 produktie zo goed als afgemaakt.?Zal ze binnenkort wel?posten via soundcloud?kijken of jullie het wat vinden. Ook zijn mijn kinderen hier. Volgende week weer naar mijn residentie. Volgende maand heb ik wel hier?en daar wat staan.?Met toetje dat ik eind van de volgende maand in Vlaardingen(28aug) moet draaien voor Leroy Styles op Haringpop midden in het centrum.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 02-08-2010 @ 10:35:26 (100%)
Esmee    posted on 02-08-2010 10:29
Poster: Tekhead
Goeiemorgend, net terug van 3 dagen draaien in Oostenrijk

welcome backHappy, laughing we hebben elkaar nu geloof ik bijna een maand niet gesproken Cool Maar hoe was Ibiza :D?
Tekhead    posted on 02-08-2010 11:12
Poster: Esmee

welcome backHappy, laughing we hebben elkaar nu geloof ik bijna een maand niet gesproken Maar hoe was Ibiza :D?

Ongeveer een maand ja, Ibiza was great, heb daar de avond van het wk finale gedraaid en 't is daar serieus uit de hand gelopen (figuurlijk) het feestje, heb extra centje mogen ontvangen omdat het geslaagde avondjes waren, met hoogtepunt, een gig op het bekende Sa Trincha naaktstrand haha, weet al dat ik volgend jaar mag terugkomen. Mss in September nog 2 dagen terug om op feestje van DJ Tofke te draaien Ze hebben trouwens een gig van mij opgenomen, krijg alleen die gast niet te pakken, zodra ik hem heb zet ik hem wel even op djr.
En hoe gaat het met jou meid ?

@ Dennis: Tja ff druk bezig nu, kreeg vorige week telefoontje van m'n broer die een Pension heeft in Oostenrijk, en die had een muziek probleem, hadden een bus vol jongeren geboekt gekregen en de vaste dj was ziek, en daarom dat ik ff naar daar?was vertrokken (all? ff). Ga over 2 weken nog eens terug om verjaardag van m'n?broer te doen.?
Maar nu paar dagen uitrusten, 'k word al dagje ouder, heb dus beetje rust nodig he Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Esmee    posted on 02-08-2010 11:27
Poster: Tekhead

Ongeveer een maand ja, Ibiza was great, heb daar de avond van het wk finale gedraaid en 't is daar serieus uit de hand gelopen (figuurlijk) het feestje, heb extra centje mogen ontvangen omdat het geslaagde avondjes waren, met hoogtepunt, een gig op het bekende Sa Trincha naaktstrand haha, weet al dat ik volgend jaar mag terugkomen. Mss in September nog 2 dagen terug om op feestje van DJ Tofke te draaien Ze hebben trouwens een gig van mij opgenomen, krijg alleen die gast niet te pakken, zodra ik hem heb zet ik hem wel even op djr.
En hoe gaat het met jou meid ?

Klinkt super dat Ibiza! Ik ben alleen ooit op Mallorca en Menorca geweest, Ibiza nog niet. Maar het lijkt me zeker super om daar ooit te mogen staan. Filmpje ben ik inderdaad wel benieuwd naar. Wanner was die opgenomen? Bij Sa Trincha :p?
Ja gaat heerlijk met mij, mocht je zin hebben in mn hele vakantie verhaal te horen mail ik je wel even, zal ik djr niet mee vervuilen Cool
Was een geslaagde vakantie behalve dat ik het raar vond dat we wel een sauna hadden maar geen bad...
Ik weet niet of jij dat nog gehoord had, maar ik mag 15 augustus op een soort van strand feest draaien hier in Hoofddorp bij het meer.
Verder is er niet zoveel gebeurt afgelopen maand.

137 Users online: 12 Guests (125 Unknown)
Pages generated today : 86.003
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.474.377