Poster: Esmee
welcome back
we hebben elkaar nu geloof ik bijna een maand niet gesproken Maar hoe was Ibiza :D?
Ongeveer een maand ja, Ibiza was great, heb daar de avond van het wk finale gedraaid en 't is daar serieus uit de hand gelopen (figuurlijk) het feestje, heb extra centje mogen ontvangen omdat het geslaagde avondjes waren, met hoogtepunt, een gig op het bekende Sa Trincha naaktstrand haha, weet al dat ik volgend jaar mag terugkomen. Mss in September nog 2 dagen terug om op feestje van DJ Tofke te draaien Ze hebben trouwens een gig van mij opgenomen, krijg alleen die gast niet te pakken, zodra ik hem heb zet ik hem wel even op djr.
En hoe gaat het met jou meid ?
@ Dennis: Tja ff druk bezig nu, kreeg vorige week telefoontje van m'n broer die een Pension heeft in Oostenrijk, en die had een muziek probleem, hadden een bus vol jongeren geboekt gekregen en de vaste dj was ziek, en daarom dat ik ff naar daar?was vertrokken (all? ff). Ga over 2 weken nog eens terug om verjaardag van m'n?broer te doen.?
Maar nu paar dagen uitrusten, 'k word al dagje ouder, heb dus beetje rust nodig he