Poster: Lucalicious
ik denk dat je wel een punt hebt hoor.
in nederland zijn wij zo verwend met grote feesten en dj's
Poster: Sjoewe
Zolang je als organisatie maar integer bent en blijft. Als je een feest organiseert omdat je vooral zelf ergens wil draaien, dan gaat het in de essentie natuurlijk al verkeerd.?
Poster: feestbeest
Ik kan niks over de feestjes of grote feesten zeggen maar wat Bouncy zegt is denkik wel waar. Ditsoort dj's hebben vaak ook een arogantie. Ergens niet gratis willen draaien als het ook veel promotie geeft. Stel ik zou gevraagt worden voor een klein schalig feest en ze hebben geen groot buget zou ik er ook wel gratis willen staan! Veder kleine feesten worden ook minder uitgelicht dus hoor je ook minder over dan een groot feest.
Poster: Lucalicious
totaal niet mee eens, dat ligt compleet aan de dj. je kan namelijk ook jezelf een avond inboeken, en tegelijkertijd een top feest voor de mensen maken, wat ook nog eens beter uitpakt voor jezelf.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.