Hallo, ik ben van plan een nieuwe Pioneer cd speler te kopen om mijn cdj 400 te vervangen.
Ik heb ook al een cdj 800 (mkII) en die bevalt uitstekend alleen zou ik ook graag een speler willen waarbij ik de cuepoints op sd kan opslaan voor als ik buiten de deur draai.
Nou is Pioneer de laatste tijd hard gegaan met het aankondigen/uitbrengen van spelers dus deze keer wil ik me toch even in laten lichten.
Kort gezegd het gaat dus vooral om de sd ingang. Hierbij heb ik nog enige vraagjes. Ik neem aan dat de cdj 1000, 2000 e.d. allemaal compatible zijn? En is het verder mogelijk om via dat datakabeltje de cuepoints ook naar mijn cdj 800 te brengen?
Verder ben ik zelf nog steeds erg te spreken over de cdj 1000 en zie ik alle voordelen van dat grote scherm en usb ondersteuning enzo van de 2000 niet. Dit heb ik dan ook niet nodig. Dan heb ik liever de goedkopere speler.
Wat is voor mij de beste optie? (Heb eerlijk gezegd ook nog niet gekeken hoe het bij de cdj 850, 900 en 2000 zit met sd ondersteuning zal dit ondertussen ook even doen)
What do you think about Nieuwe pioneer cdspeler kopen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Poster: DJ_OB Heb ze net overgekocht van DonBasco en het eerste avondje er al een hoop plezier van gehad
Kende ze natuurlijk al van buitenshuis draaien maar nu ik ze ook heb en dus met hotcue's kan werken is het helemaal ideaal
Mooi dat je er blij mee bent, het zijn gewoon hele degelijke en fijne spelers en ze staan toch nog op genoeg plaatsen als standaard
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
This is an old Topic
No new postings for 5.441 days. Post CommentThat would be 181.4 months or a whopping 14.9 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.