Poster: Outsider
De SD kaart uit een CDJ1000MK3 is compatible met een CDJ2000 dus dat werkt gewoon met elkaar.
Dit heeft lead ooit ergens een keer gezegd
Poster: Luni-B
hier hebben wij TOPICS voor , zodat de nuttige topics op de frontpage komen.
Ook is het zo dat we shop reviews hebben ; de mensen die daar werken krijgen betaald om alle uitleg die je nodig hebt bij je aanschaf te geven.
Poster: Ywezoals je zelf al zegt eigenlijk je hebt alles al op cd staan, dus dan zou de usb functionaliteit overbodige luxe zijn, en oversappen alleen voor recordbox is?ook een beetje overdreven. dus dan zou ik voor de 1000mk3 gaan, alleen zou ik over die djm 800 na gaan denke. je zou namelijk ook over kunnen gaan op de djm 700 die is ?600 goedkoper dan de djm 800.?zoveel?verschil zit er niet in,?dus ik zou is goed overwegen of het je die ?600 wel waard vind.
Het is best lastig kiezen natuurlijk, ik wil ook gaan upgraden en dan zal ik nu moeten kiezen voor of de hotcues, en dan is een 2000 te duur (mocht ik de staatsloterij winnen doe ik die uiteraard) dus zal ik een CDJ1000 MK3 doen. Maar USB functie is ook wel een super pluspunt. En dan kom ik uit op de 850.
ik wil wel een matchende set hebben qua kleur, dus dan hoef ik mijn DJM 600 niet de deur uit te doen. Alhoewel ik wel de DJM800 graag wil, maar dan zit ik weer met een duurdere totaalprijs.... En dan ik geen USB functie heb want dan zal ik de 1000 MK3 weer aanschaffen....
Hotcues kan ik dan wel weer aanmaken met recordbox (dus weer de 850) maar dan heb ik dat alsnog thuis niet en geen djm800.... En hier denk ik nu al die tijd over na en kom er niet uit!
keuze is dus Hotcues & betere effecten VS USB functionaliteit en gemak (heb hele kast vol CD mappen en worden er met de dag meer....)
lastig niet?
*zucht*
Poster: Seca
Dit is een nuttig topic...
Wacht, eventjes de definitie voor je Luni B:
Een internetforum of discussieforum (meestal gewoon: forum; meervoud: fora of forums) bestaat uit digitale publieke discussie-pagina's op het Wereldwijde web.
Een forum heeft over het algemeen een hoofdpagina. Op ingedeelde onderwerpen kan vrijwel iedereen reageren per formulier. Er kunnen nieuwe onderwerpen aangedragen worden of er wordt een oplossing gevraagd voor een specifiek probleem. De onderwerpen en het niveau van de discussie kunnen sterk vari?ren.
Poster: TheDutchDecks
zoals je zelf al zegt eigenlijk je hebt alles al op cd staan, dus dan zou de usb functionaliteit overbodige luxe zijn, en oversappen alleen voor recordbox is?ook een beetje overdreven. dus dan zou ik voor de 1000mk3 gaan, alleen zou ik over die djm 800 na gaan denke. je zou namelijk ook over kunnen gaan op de djm 700 die is ?600 goedkoper dan de djm 800.?zoveel?verschil zit er niet in,?dus ik zou is goed overwegen of het je die ?600 wel waard vind.
Poster: Cyspoz
Het is eigenlijk andersom, de CDJ-2000 is backwards compatible met de cue punten van de CDJ-1000 MK3. Alleen denk ik dat als je cue punten opslaan belangrijk vind je automatisch moet denken aan ??n van de nieuwe CDJs die ook Rekordbox ondersteunen.
De workflow met Rekordbox is erg handig en bied leuke nieuwe mogelijkheden. Alle andere CD spelers zijn min of meer achterhaald, als je iets nieuws gaat kopen en je cue punten opslaan belangrijk vind ga dan wel voor de 'nieuwe lijn' van spelers.
Poster: DJ_OB
Heb mijn keuze nu definitief op de 1000's gezet.
Bedankt voor alle tips e.d. ?nu hopen dat ik ze snel vind ...
Poster: DJ_OB
Heb mijn keuze nu definitief op de 1000's gezet.
Bedankt voor alle tips e.d. ?nu hopen dat ik ze snel vind ...