(Ik heb hier thuis staan 2 pioneer cdj800 mk2 spelers van ongeveer 2,5 jaar oud. Ze zijn nog in prima staat met vast wel hier en daar een gebruikers spoortje. Ze hebben wel altijd afgedekt in een flightcase gezeten. 1 CDJ is onlangs gecheckt en heeft een servicebeurt gehad.)
Foto's
User edit by Javier-Vicente on 19-07-2010 @ 11:07:31 (32%)
What do you think about [TK] 2x Pioneer CDJ-800 MK2 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
damnz, zeker een goed aanbod! heb de mijne vorig jaar de deur uitgedaan en ben weer op zoek naar 2 stuks, maar ben nu ff platzak :P anders was ik cker geinteresseerd geweest.
Poster: DJJS Graag even de reden vermelden waarom je ze weg doet.
wil je interessant doen ofzo echt vervelend dit type reactie.
maar goed on topic weer. ik ken iemand die misschien ge?nteresseerd is.
zal ff deze topic laten lezen aan hem.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.535 days. Post CommentThat would be 184.5 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...