Ik ben Kevin Gabriels. Ik woon in leopoldsburg en ik ben 14jaar. Ik ben sinds een paar maanden verliefd geworden op het draaien door een vriend. Ik zag zijn VDJ en ik wou het ook proberen. Na een paar keer een instalatie te huren heb ik nu XMatiC's?cd spelers?gekocht 2x American Audio CDI300 Ik kreeg ook veel hulp van mijn dj shop waar ik wekelijks kom !
Ik ben nog vol op aan het oefenen en hoop hier heel veel bij te leren !
Bye !
What do you think about Hallo , KevinGabriels ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heb je meteen mazzel met het mooie photoshop art van Jannick ....
Haha heb jij een 'Hallo ik ben Winston' topic? dan plant ik daar ook wat neer :D
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.548 days. Post CommentThat would be 184.9 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...