Setje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Ralpheh    posted on 14-07-2010 15:22
Hey iedereen,

Ben nu al een tijdje bezig met het draaien van muziek en k moet zeggen het bevalt me welHappy, laughing
Dus geen gespeel meer op andersmans gear maar mn eigen gear.. Ik had zelf een Pioneer Sep-C1, maar ik heb zelf geen ervaring met die midi dingen dus zou iemand mij daariets over kunnen vertellen?
M'n budget is zo rond de 800-900 euro.

What do you think about Setje ??

Vote :   

tairip    posted on 14-07-2010 15:54
Kan je iets duidelijker omschrijven wat je wil. Je had een SEP maar geen ervaring met midi, en toen? SEP weg gedaan? Niet aangesloten?

dJORD    posted on 14-07-2010 15:58
1. Welkom op djr, het is hier gebruikelijk dat je jezelf even voorstelt in een introduceyourself topic!
2. Omdat dit forum al heel lang online is staat er veel geschreven over onderwerpen als beginners-gear. Om alles te doorzoeken kun je de search gebruiken!!
3. Als je dan nog vragen hebt kun je die stellen in het wat-te-doen-met-mijn-poen topic of een apart topic openen als je denkt dat dat van belang is!

Als je deze adviezen doorneemt houden we djr een stuk over zichtelijker en gezelligerCool
Ralpheh    posted on 14-07-2010 17:50
Thanks dJORD, overgens door mn slechte gewoonte om veel te snel te typen is er een deel weggevallen.. Ik had zelf gedacht aan een?Pioneer Sep-C1.

dJORD    posted on 14-07-2010 18:00
SEP-C1 is volgensmij wel goed, maar je hebt dan nog wel een mixer nodig... of heb je die al?
Ralpheh    posted on 14-07-2010 23:03
Helaas heb ik geen mixer. Zit nu ook te denken om iets goedkopers te kopen, gewoon om the feeling wat meer te krijgen. Denk wel dat het MIDI wordt aangezien ik al best wat bezig ben met m'n laptop en deze ook al zo goed als is ingericht voor muziek.

Enig advies, iets wat goedkoper is om de feeling te krijgen?
dJORD    posted on 15-07-2010 11:47
Voor 425 euro heb je een m-audio torq xponent! Aansluiten op je computer en de meegeleverde softwere installeren en je hebt een volwaardige dj-setup die gebruik maakt van de muziek die op je pc staat!!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xUIi1u5OJF4[/youtube]
Ralpheh    posted on 15-07-2010 17:20
Zeker nice DjordHappy, laughing ook nog Touch sensitive Jogweels dus das wel strakHappy, laughing
Nog 4 dagen tot m'n salaris. kan niet wachten:P

This is an old Topic

No new postings for 5.533 days.
 Post CommentThat would be 184.4 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

104 Users online: 64 Guests (40 Unknown)
Pages generated today : 73.709
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.341.682