Ik ben op zoek naar een track waar deze melodie in voor komt. Ik heb het zelf ingesproken dus let maar niet op mijn stem :D. ik hoop dat iemand het weet want ben er al lang naar op zoek.
What do you think about Hoe noemt deze track(ingesproken voorbeeld) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zou je het willen uploaden naar iets als ZIppyshare of Soundcloud? Dan hoef ik het niet te downloaden en kun je gewoon streamen, dan zullen er ook veel meer mensen luisteren denk ik.
Poster: Esmee Zou je het willen uploaden naar iets als ZIppyshare of Soundcloud? Dan hoef ik het niet te downloaden en kun je gewoon streamen, dan zullen er ook veel meer mensen luisteren denk ik.
Ja !? Die hoor je veel op apr?-ski feesten ! Dankje , Is voor mij ook mooi meegenomen !
www.youtube.com/LennertDJ
This is an old Topic
No new postings for 5.551 days. Post CommentThat would be 185 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.