Ik verkoop mijn 2 Reloop RMP1's omdat ik zo +/- 2 maanden geleden twee mk3's heb aangeschaft en ik er nu dus eigenlijk niks meer mee doe. Ze hebben de laatste 2 maanden afgedekt gestaan en ik ben er altijd heel erg zuinig op geweest.Ze zijn dan ook, ondanks dat ze zo +/- 1.5 jaar oud zijn, nog zo goed als nieuw. Heb er zelf nooit problemen mee gehad, dus ook niet het veel voorkomende cue knop probleem waar sommige reloop spelers last van hebben. Heb de spelers toendertijd bij RJ's aangeschaft, en factuur en alles is nog aanwezig.
Het betreft hier de versie ZONDER scratch.
De richtprijs is 450,- maar bieden is natuurlijk altijd mogelijk.
De spelers zijn uiteraard gewoon te testen bij mij thuis.
What do you think about [TK] 2x Reloop RMP1 Black ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.541 days. Post CommentThat would be 184.7 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.