Ik hou niet zo van standaard house, ik vind het leuk om te luisteren, maar ik vind alles na een tijdje hetzelfde klinken. Vandaar dat ik t een beetje anders geprobeerd heb. Het is nog niet af, er zit nog niet zoveel opbouw in, zeker de 1e break mag de opbouw wat beter worden, en er zit nergens nog een effect overheen en niets is afgemixt. Maar ik wilde toch even jullie mening hebben!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik vind eigenlijk de kick wel goed gelukt. Op mijn monitoren hoor ik wel degelijk een soort pompende compressie en een paar layers. Die hoge 'tick' vind ik niet storend en eigenlijk wel uniek. De melodie kan wel iets meer variatie gebruiken, maar dit is een mooi begin om op verder te bouwen.
User edit by remco87 on 12-07-2010 @ 21:04:28 (8%)
De kick vind ik lekker, helemaal niet standaart maar bestwel appart in een goed opzicht De melodie vind ik alleen nog een beetje ''leeg'' . Voorderest petje af, ik doe het je niet na en het begin is er zekerweten!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.387 days. Post CommentThat would be 179.6 months or a whopping 14.8 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...