Nieuwe site: www.djrorex.nl (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rorex    posted on 10-07-2010 13:39
Ik heb afgelopen dagen een nieuwe site gemaakt.?
Graag wat tips/opmerkingen!
Waarschijnlijk zit de site nog vol met spel fouten, ik heb geprobeerd er zoveel mogelijk uit te halen. Maar aangezien ik dyslecties ben lees ik over de meeste spelfouten heenCoolMocht je dus een spelfout tegen komen post het a.u.b. !?

oude site: www.djrorex.co.nr
nieuwe site: www.djrorex.nl of www.djrorex.com

Alvast een vraagje:
Hoe zorg ik dat mijn flash object mooi in het midden komt??

User edit by rorex on 10-07-2010 @ 14:27:08 (1%)

What do you think about Nieuwe site: www.djrorex.nl ??

Vote :   

dJORD    posted on 10-07-2010 14:01
Je site ziet er goed uit, maar maak je links klikbaar!!
User edit by dJORD on 10-07-2010 @ 14:03:54 (100%)
Hampsink    posted on 10-07-2010 14:21
Ziet er erg netjes uit man.
Af en toe een - of . of hoofdletter vergeten, maar dat zijn slechte de details Winking my eye
Erg mooi hoor! Cool
Limb-Girdle    posted on 10-07-2010 14:57
Mooie website hoor!
Wellicht moet je in de <body> van je website het woordje <center> zetten. Cool
Where the music meets the deejay!
rorex    posted on 10-07-2010 15:29
@Limb Girdle

Dankje, had niet verwacht dat het zo simpel was.?Cool

Limb-Girdle    posted on 10-07-2010 15:43
Poster: rorex
@Limb Girdle

Dankje, had niet verwacht dat het zo simpel was.?Cool

No problem Cool
Xurion    posted on 10-07-2010 16:11
Wat heb je gedaan met de copyrights van flashmo? http://www.flashmo.com/preview/flashmo_086_speaker
bambamstudio    posted on 10-07-2010 16:26
tip: zet je muziek uit en geef mensen de keuze, zwaar irritant als je,net als ik nu, net in de studio de mixer hebt openstaan......Ook irri als je internet radio aan het luisteren bent.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Esmee    posted on 10-07-2010 16:54
Ziet er mooi uit!
Inderdaad wat Bambam al zei, muziek is niet bij iedereen welkom, bijmij niet in ieder geval. Ook is het misschien leuk om te zien welk nummer er speelt en een optie om naar de volgende te gaan?
(ik ben niet zo goed qua sites bouwen dus weet niet of dat makkelijk gaat).
Misschien kun je wat foto's of filmpjes plaatsen van wat vorige feesten als referentie Coolmateriaal?
Typen is lastig.
User edit by Esmee on 11-07-2010 @ 18:19:40 (6%)
Limb-Girdle    posted on 10-07-2010 16:59
Poster: Esmee
Ziet er mooi uit!
Inderdaad wat Bambam al zei, muziek is niet bij iedereen welkom, bijmij niet in ieder geval. Ook is het misschien leuk om te zien welk nummer er speelt en een optie om naar de volgende te gaan?
(ik ben niet zo goed qua sites bouwen dus weet niet of dat makkelijk gaat).
Misschien kun je wat foto's of filmpjes plaatsen van wat vorige feesten als reverantie materiaal?

Revarantie? Je bedoelt waarschijnlijk referentie materiaal? Cool

Nog even een lijstje met eventuele verbeteringen:

(*) Zorg dat iedere externe hyperlink (dus linkjes die naar een website buiten jouw eigen website gaan) een target _blank hebben. Dit zorgt ervoor dat er een nieuw tabblad wordt geopend en daarom jouw site nog blijft staan.
(*) Persoonlijk zou ik je biografie niet met 'ik' beginnen.
(*) Maak van je emailadres op je contactpagina een 'mailto' functie, zodat een bezoeker direct bij het klikken op jouw emailadres een email kan versturen.
(*) In je hoofdmenu staan enkel Home, News en Contact met een hoofdletter. De rest van het menu heeft allemaal kleine letters.
(*) Zorg dat je site ?f in het Engels is ?f Nederlands, maar niet beide. Je hebt nu bijvoorbeeld je complete biografie in het Nederlands terwijl de tag < h1 >in je contactformulier in het Engels is (contact information).
(*) Zoals bambamstudio ook al zei, laat de muziek niet automatisch afspelen op het moment dat een bezoeker op jouw site komt. En de tracks die je in je mediaplayer hebt gestopt, heb je die ook zelf gemaakt? Cool

Om het geluid uit te schakelen moet je ff in je broncode het volgende veranderen:

'play', 'true',

Naar:

'play', 'false',

Hopelijk kan je wat met de tips. Cool
User edit by Limb-Girdle on 10-07-2010 @ 17:12:09 (100%)
ElVrieso    posted on 10-07-2010 17:07
Ik vroeg me al af wanneer je site ging komen.. Ik had www.djrorex.nl al even opgezocht toen ik je vocal aan het maken was maar hij bestond nog niet.

Mooie site! Wel jammer dat er nu al iemand achter is dat het een template is.. :P
Bruno de Vries - @djelvrieso
LilQuint    posted on 10-07-2010 17:39
Je site ziet er goed uit ja!

Was je trouwens op Beach Event?
Omdat ik zie dat je in veldhoven woont,
Want ik moest zondag vn 12:00 tot 16:00 draaien.
En zaterdag avond een half uur tussen de set van Ferreck Dawn!

Anders heb ik je mischien gezien Winking my eye
Layee    posted on 10-07-2010 20:11
Poster: LimbGirdle
Mooie website hoor!
Wellicht moet je in de van je website het woordje zetten. Cool

Inmiddels leven we in 2010, en losse we dat op met CSS.

rorex    posted on 10-07-2010 20:19

Revarantie? Je bedoelt waarschijnlijk referentie materiaal? Cool

Nog even een lijstje met eventuele verbeteringen:

(*) Zorg dat iedere externe hyperlink (dus linkjes die naar een website buiten jouw eigen website gaan) een target _blank hebben. Dit zorgt ervoor dat er een nieuw tabblad wordt geopend en daarom jouw site nog blijft staan.
(*) Persoonlijk zou ik je biografie niet met 'ik' beginnen.
(*) Maak van je emailadres op je contactpagina een 'mailto' functie, zodat een bezoeker direct bij het klikken op jouw emailadres een email kan versturen.
(*) In je hoofdmenu staan enkel Home, News en Contact met een hoofdletter. De rest van het menu heeft allemaal kleine letters.
(*) Zorg dat je site ?f in het Engels is ?f Nederlands, maar niet beide. Je hebt nu bijvoorbeeld je complete biografie in het Nederlands terwijl de tag < h1 >in je contactformulier in het Engels is (contact information).
(*) Zoals bambamstudio ook al zei, laat de muziek niet automatisch afspelen op het moment dat een bezoeker op jouw site komt. En de tracks die je in je mediaplayer hebt gestopt, heb je die ook zelf gemaakt? Cool

Om het geluid uit te schakelen moet je ff in je broncode het volgende veranderen:

'play', 'true',

Naar:

'play', 'false',

Hopelijk kan je wat met de tips. Cool

dankje voor de tips, ga er morgen aan werken.

@LilQuint: Ik ben geboren in Veldhoven, maar voor de rest heb ik altijd in Boxmeer gewoond.
Ik was helaas niet op het Beach Event. Ging je set goed ?

Over ?referentie materiaal, helaas heb ik dat nog niet echt veel :P moet maar ff zorgen dat er dinsdag op het schoolfeest wat foto`s worden gemaakt.

Iedereen bedank voor jullie comments?Cool
User edit by rorex on 10-07-2010 @ 20:21:23 (4%)
Limb-Girdle    posted on 10-07-2010 20:36
Poster: Layee

Inmiddels leven we in 2010, en losse we dat op met CSS.

Oh, het uitlijnen van de volledige pagina zelf gaat tegenwoordig via CSS?
En welke tags worden daarvoor gebruikt dan?
User edit by Limb-Girdle on 10-07-2010 @ 20:37:00 (5%)
jannickv    posted on 10-07-2010 21:45

Oh, het uitlijnen van de volledige pagina zelf gaat tegenwoordig via CSS?
En welke tags worden daarvoor gebruikt dan?

body { align: center; } lijkt me passend xD
Xtremer    posted on 10-07-2010 21:59
Als je 'play' op 'false' gaat zetten dan ga je de complete Flash animatie uitzetten.
Je zult dus je audio vanuit je FLA bestand uit moeten zetten. Heb zelf geen voorkeur meer voor Flash websites, de ondersteuning met Meta tags en dingen even aanpassen is vaak meer werk dan dreamweaver.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
Limb-Girdle    posted on 10-07-2010 22:45
Poster: jannickv

Weer wat geleerd. Cool
Sebasz    posted on 11-07-2010 17:49

Oh oh oh oh, alsjeblieft. Dit is dus NIET de bedoeling.

Je moet alles in een 'container' / 'wrapper' div gooien, en die moet je centreren doormiddel van:

#container{ margin-left: auto; margin-right: auto; }
User edit by Sebasz on 11-07-2010 @ 17:49:24 (8%)
t-age    posted on 11-07-2010 18:25
ziet er netjes uit robert!
Outsider    posted on 11-07-2010 18:39
Nog een tip, zet je mixtapes niet op megaupload maar op je eigen host!
Veel mensen zijn te lui om via megaupload te downloaden Winking my eye + het lijkt professioneler
Sebasz    posted on 11-07-2010 23:30
Een site helemaal in Flash is trouwens vrij kut. Dat even terzijde
dkorf    posted on 12-07-2010 10:48
Inderdaad is flash niet geheel slim, qua vindbaarheid op eventueel Google is bijna 0,0. je bent alleen goed vindbaar op je naam.

Heb je je site eigenlijk zelf gemaakt? Gewoon een vraag uit interesse aangezien het mijn main vakgebied is waarmee ik me poen verdien Smile
Xurion    posted on 12-07-2010 10:59
Poster: DJJS
Wat heb je gedaan met de copyrights van flashmo? http://www.flashmo.com/preview/flashmo_086_speaker

Daar komt die dus vandaan Winking my eye
jannickv    posted on 12-07-2010 12:42
btw copyright vervallen niet door ze te wissen... En ik vind het totaal onresprectvol ze weg te doen...
-1
Xtremer    posted on 12-07-2010 14:16
btw copyright vervallen niet door ze te wissen... En ik vind het totaal onresprectvol ze weg te doen...
-1

Moet je FlashMo eens mailen dat iemand hun lay-out gebruikt zonder copyright. Kun je een hoop gezeik mee krijgen.
Je download een lay-out van iemand anders en strijkt zelf met de eer, zo werkt het niet heCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

90 Users online: 28 Guests (62 Unknown)
Pages generated today : 60.717
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.733.669