Poster: Esmee
Ziet er mooi uit!
Inderdaad wat Bambam al zei, muziek is niet bij iedereen welkom, bijmij niet in ieder geval. Ook is het misschien leuk om te zien welk nummer er speelt en een optie om naar de volgende te gaan?
(ik ben niet zo goed qua sites bouwen dus weet niet of dat makkelijk gaat).
Misschien kun je wat foto's of filmpjes plaatsen van wat vorige feesten als reverantie materiaal?
Revarantie? Je bedoelt waarschijnlijk referentie materiaal?

Nog even een lijstje met eventuele verbeteringen:
(*) Zorg dat iedere externe hyperlink (dus linkjes die naar een website buiten jouw eigen website gaan) een target _blank hebben. Dit zorgt ervoor dat er een nieuw tabblad wordt geopend en daarom jouw site nog blijft staan.
(*) Persoonlijk zou ik je biografie niet met 'ik' beginnen.
(*) Maak van je emailadres op je contactpagina een 'mailto' functie, zodat een bezoeker direct bij het klikken op jouw emailadres een email kan versturen.
(*) In je hoofdmenu staan enkel Home, News en Contact met een hoofdletter. De rest van het menu heeft allemaal kleine letters.
(*) Zorg dat je site ?f in het Engels is ?f Nederlands, maar niet beide. Je hebt nu bijvoorbeeld je complete biografie in het Nederlands terwijl de tag < h1 >in je contactformulier in het Engels is (contact information).
(*) Zoals bambamstudio ook al zei, laat de muziek niet automatisch afspelen op het moment dat een bezoeker op jouw site komt. En de tracks die je in je mediaplayer hebt gestopt, heb je die ook zelf gemaakt?

Om het geluid uit te schakelen moet je ff in je broncode het volgende veranderen:
'play', 'true',
Naar:
'play', 'false',
Hopelijk kan je wat met de tips.