Alleen heb ik onlangs eens gehoord dat je niet zomaar fuif kan geven. De winst die je hebt met een fuifje is deze legaal. Ik bedoel moet je daar geen belastingen betalen? Graag wat meer info daarover. Het zou om een fuifje gaan van 200-400. We willen een nieuw concept in de regio halen en nieuwe talenten de kans geven. Hopelijk kunnen jullie me wat info verschaffen.
mvg brecht
What do you think about Probleem fuif geven ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
over die winst heb ik zelf geen idee hoe dat zit.. ga eens langs het stadhuis in de stad/dorp waar je de fuif wilt geven, daar kunnen ze je normaal alle info geven
Denk drie keer na voor je een 'fuif' geeft, ik ben er momenteel met drie bezig en ik kan je vertellen, het is een hoop werk.
De eerste en belangrijkste tip: Begin minstens 6 maanden van te voren. Alles gaat _langzaam_ niemand neemt ooit z'n telefoon op als je ze echt wil spreken etc.
Stel allereerst een conceptplan op. Beschrijf in ??n a twee a4'tjes wat je feest moet inhouden en waarom juist jouw feest doorgang moet vinden, hoe wil je promotie maken. Wie komen er etc. Stel vervolgens een conceptbudget op. Wat heb je over voor artiesten, promotie en andere onkosten.
Een goedconceptplan heb je trouwens ook nodig als je sponsoren wilt vinden.
Ik kan je adviseren om een bestaande locatie (discotheek) af te huren de eerste keer. Dan is het licht, geluid, apparatuur, drankverkoop vergunningen etc. gewoon in ??n keer geregeld. Vaak als je met een overtuigend concept hebt, kan je of gratis, danwel goedkoop gebruik maken van de zaal (drankomzet voor de locatie, geld uit de kaart verkoop voor de organisatie)
Denk nog maar niet aan winst trouwens, het is al heel wat als je de eerste keer gewoon quitte speelt.
Ons event gisteren was fantastisch!!! Deafinition vol.2 in Leuven!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.540 days. Post CommentThat would be 184.7 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...