Probleem fuif geven
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

brecht    posted on 08-07-2010 15:40
Hallo

Een paar vrienden van me zouden heel graag een fuif geven. Ikzelf heb al een klasfuif gegeven dus weet wel wat allemaal noodzakelijk is.

Drank
Sponsoring
evt. Security
Sabam
dj's
Materiaal
Inkom
Reclame...

Alleen heb ik onlangs eens gehoord dat je niet zomaar fuif kan geven. De winst die je hebt met een fuifje is deze legaal. Ik bedoel moet je daar geen belastingen betalen? Graag wat meer info daarover. Het zou om een fuifje gaan van 200-400. We willen een nieuw concept in de regio halen en nieuwe talenten de kans geven. Hopelijk kunnen jullie me wat info verschaffen.

mvg brecht

What do you think about Probleem fuif geven ??

Vote :   

TH3llC    posted on 08-07-2010 15:52
over die winst heb ik zelf geen idee hoe dat zit..
ga eens langs het stadhuis in de stad/dorp waar je de fuif wilt geven, daar kunnen ze je normaal alle info geven
Arondjuser    posted on 08-07-2010 15:55
Moah Brecht,
Heb laatst ook een topic gemaakt over dit onderwerp! Misschien kun je hier nog info vandaan halenCool!
////www.djresource.eu/Forum/topic/18233/Housefeest-organiseren/

Massel,
Dj DipHouse
♔ Diskjockey en Producer bij Movela Agency ♔. Studeerd
Sjoewe    posted on 08-07-2010 16:07
Denk drie keer na voor je een 'fuif' geeft, ik ben er momenteel met drie bezig en ik kan je vertellen, het is een hoop werk.

De eerste en belangrijkste tip: Begin minstens 6 maanden van te voren. Alles gaat _langzaam_ niemand neemt ooit z'n telefoon op als je ze echt wil spreken etc.

Stel allereerst een conceptplan op. Beschrijf in ??n a twee a4'tjes wat je feest moet inhouden en waarom juist jouw feest doorgang moet vinden, hoe wil je promotie maken. Wie komen er etc. Stel vervolgens een conceptbudget op. Wat heb je over voor artiesten, promotie en andere onkosten.

Een goedconceptplan heb je trouwens ook nodig als je sponsoren wilt vinden.

Ik kan je adviseren om een bestaande locatie (discotheek) af te huren de eerste keer. Dan is het licht, geluid, apparatuur, drankverkoop vergunningen etc. gewoon in ??n keer geregeld. Vaak als je met een overtuigend concept hebt, kan je of gratis, danwel goedkoop gebruik maken van de zaal (drankomzet voor de locatie, geld uit de kaart verkoop voor de organisatie)

Denk nog maar niet aan winst trouwens, het is al heel wat als je de eerste keer gewoon quitte speelt.
Lomme_    posted on 08-07-2010 22:49
Hangt ervan af of je een priv?fuif hebt (gasten alleen op uitnodiging) of een gewone openbare fuif, dus voor iedereen toegankelijk.
Mathi    posted on 08-07-2010 22:49
Vraag het na bij de gemeente zou ik zeggen
dacuba    posted on 09-07-2010 01:08
Gewoon feestje in de Qubus geven..
User edit by dacuba on 09-07-2010 @ 01:09:15 (6%)
Gery    posted on 09-07-2010 15:45
voor de winst zorg je er gewoon voor dat je op papier verlies maakt Winking my eye
DJ - Producer
DJADMIN    posted on 09-07-2010 20:23
Organiseer het in een caf? in de buurt. Huur een dj installatie met wat lichten enzo, en dan bam, je eigen feest. Geen gezeik met de gemeente enzo....

Je moet klein starten om groot te worden..
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
rackham    posted on 10-07-2010 01:41
Check zeker eens fuifpunt.be zeer interessante site (voor de Belgen hier alleszins) over het organiseren van fuiven en alles wat daarbij komt kijken
CopainsDeluxe    posted on 10-07-2010 01:52
Inderdaad de site van het fuipunt gebruiken de jeugdverenegingen bij ons altijd , en bij hun zijn er altijd geslaagde fuiven ! ^^
Mixt-Ape    posted on 10-07-2010 22:10
Ons event gisteren was fantastisch!!! Deafinition vol.2 in Leuven!

This is an old Topic

No new postings for 5.540 days.
 Post CommentThat would be 184.7 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

459 Users online: 364 Guests (95 Unknown)
Pages generated today : 54.580
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.573.495