Hallo allemaal. Jullie kennen mij nog niet, ik ben Serge, 19 jaartjes jong en produce zo'n 3 tot 4 jaar inmiddels.. Het begon allemaal als 'n grapje, maar langzaam maar zeker, wil ik dat m'n producties ook ergens gaan komen, steek er niet voor niets zoveel tijd & werk in! Ik produce niet alleen, dit gebeurd samen met mijn beste kameraad. Om jullie 'n beetje 'n indruk te geven van wat we momenteel op pootjes zetten, geef ik jullie ??n van onze previews, welke binnenkort vinyl de lucht in zal gaan.. alleen voor die tijd nog ff n platenlabel zoeken die ons echt iets kunnen bieden! :D
Kritiek en op- of aanmerkingen zijn altijd welkom. Gegroet =)
User edit by axsysrecordz on 08-07-2010 @ 11:40:37 (9%)
What do you think about [P] Axsys - Planet Earth ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Thnx LimbGirdle, ik zal binnenkort wat meer van?ons werk uploaden
User edit by axsysrecordz on 08-07-2010 @ 18:05:41 (9%)
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.