Wat doe jij om meer gigs te krijgen? (2/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

RickyRamirez    posted on 07-07-2010 16:50
De titel spreekt voorzich , Wat doe jij om meer optredens/gigs te krijgen?
Ik open dit topic (Weet niet of het al bestaat) omdat veel DJ's vragen hoe je meer optredens krijgt. die kunnen dat dus mooi van andere DJ's lezen.

Gr.

Ricky Ramirez.

What do you think about Wat doe jij om meer gigs te krijgen? ??

Vote :   

RickyRamirez    posted on 26-07-2010 09:40
Poster: BboyV
zoals gezegd denk ik zorgen dat je ergens resident bent...
Ik ken iem., en die draaide in een caf?. Na zijn set ging hij dan nog wat drinken aan de bar, en dan kwamen de mensen automatisch zijn kaartje vragen... Moet er dan natuurlijk rekening mee houden dat niet iedereen dat kaarje ook echt gebruikt...

Ik vind dat ik momenteel extreem veel vraag krijg voor iemand die net begint...
meestal wel kleine dingen, maar zo begint het h? Cool

?
Klopt, ja de periode van de kleine feestjes is bij mij toch echt wel voorbij. Heb nu op FRIS gestaan in de Effenaar op Safe in de Danssalon en volgend jaar op Dancetour. dus ik breid lekker uit maar niet al te snel. een manier om meer optredens te krijgen: Ga produceren. Als je het dan om een label zoals bijvoorbeeld MYMA dropt , verschijnt ie waarschijnlijk op Dance-Tunes. Daar kijken regelmatig organisaties voor DJ's , en dan horen ze jou nummer. Misschien vinden ze het dan wel dope of misschien sta je wel in de top van Dance-Tunes dan vragen ze je waarschijnlijk. Maar als je net begint met produceren heb je nog een lange weg te gaan! Winking my eye
Bootstrap    posted on 26-07-2010 12:23
Toch vind ik het heel raar dat er naar producties wordt gekeken als iemand een DJ zoekt. Je kan misschien wel heel goed produceren, maar totaal niet draaien. Zijn echt twee heel verschillende dingen. Het is natuurlijk wel goed om meer naamsbekendheid te krijgen door lekkere platen te maken.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini

This is an old Topic

No new postings for 5.399 days.
 Post CommentThat would be 180 months
or a whopping 14.8 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

150 Users online: 13 Guests (137 Unknown)
Pages generated today : 37.459
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.277.083