Poster: RiX
er zijn betere dj fora. zoals bv: djforum.nl
idd...
dat kan genuanceerder...
gaat me niet om of er een beter fora is...probeer alleen mensen aan het denken te zetten over het feit dat we hier zijn om iets van elkaar op te steken toch?
ipv je gal te spugen over iets waar je niet eens aan kunt tippen..
okee, dat kon genuanceerder, maar soms heb je het idee alsof je tegen een muur praat en dan is een mokerslag wel eens de oplossing... laten we dus een beetje respect hebben voor elkaar, anders heb ik dit forum al binnen een maand opgegeven.
Het motiveert niet tussen alle meuk de mooie dingen van het dj-schap te moeten zoeken.
okee, dat kon genuanceerder, maar soms heb je het idee alsof je tegen een muur praat en dan is een mokerslag wel eens de oplossing... laten we dus een beetje respect hebben voor elkaar, anders heb ik dit forum al binnen een maand opgegeven.
Het motiveert niet tussen alle meuk de mooie dingen van het dj-schap te moeten zoeken.
Poster: Ferry
in zijn IT tijd?produceerde hij met Peran,
daarna Klubbheads, met als megaklapper the Launch,
Love come home was geschreven door de jongens van Faithless, maar weer geremixt door klubbheads, en de laatste 2 singles zijn geproduceerd door G-spott.
daartussen heeft hij ook nog platen geproduceerd samen met B.O.B. limited.
Ik snap jullie punt. Ben het er ook mee eens... het had genuanceerder gekund. En prima dat jullie me erop wezen. Maar het specifieke geval wil dat ik Orson bijviel in een ander topic...
Dat ik nog maar 42 posts heb, zegt natuurlijk niks. Ben nogal ervaren met fora en erger me soms nogal snel aan bepaalde houdingen.
Kortom: ben het met JustJustin eens: ik vind hier ook veel leuke en interessante dingen. Ben ook geen pro, maar vind het een superleuke bezigheid :D
en nu weer over J(e)an... Respect hoelang hij al meedraaid!
Poster: Rusafli
Even off-topic en dan weer verder:
Het forum waar jezelf naar verwijst is niet meer wat het geweest is.