Dj Jean (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 26-11-2005 20:23

Dj Jean: Zelf vind ik het een super dj die altijd wel met een nieuwe goede plaat komt.
Wat vinden jullie ervan?

What do you think about Dj Jean ??

Vote :   

Bartjens    posted on 03-07-2008 12:31
Poster: RiX
er zijn betere dj fora. zoals bv: djforum.nl

Is niet echt netjes om hier deze link te plaatsen Cry
www.djbrowbeat.com
OrsonWelsh    posted on 03-07-2008 12:32

idd...

dat kan genuanceerder...

gaat me niet om of er een beter fora is...probeer alleen mensen aan het denken te zetten over het feit dat we hier zijn om iets van elkaar op te steken toch?

ipv je gal te spugen over iets waar je niet eens aan kunt tippen..

User edit by OrsonWelsh on 03-07-2008 @ 12:34:05 (100%)
RiX    posted on 03-07-2008 13:16
okee, dat kon genuanceerder, maar soms heb je het idee alsof je tegen een muur praat en dan is een mokerslag wel eens de oplossing... laten we dus een beetje respect hebben voor elkaar...

Het motiveert niet tussen alle meuk de mooie dingen van het dj-schap te moeten zoeken.
User edit by RiX on 03-07-2008 @ 15:00:31 (17%)
justjustin    posted on 03-07-2008 13:28
okee, dat kon genuanceerder, maar soms heb je het idee alsof je tegen een muur praat en dan is een mokerslag wel eens de oplossing... laten we dus een beetje respect hebben voor elkaar, anders heb ik dit forum al binnen een maand opgegeven.

Het motiveert niet tussen alle meuk de mooie dingen van het dj-schap te moeten zoeken.

Valt toch wel mee...als je een probleem hebt dan kan ik hier overal achter komen...
Ik vind het zker leuk hier...
tairip    posted on 03-07-2008 13:53
okee, dat kon genuanceerder, maar soms heb je het idee alsof je tegen een muur praat en dan is een mokerslag wel eens de oplossing... laten we dus een beetje respect hebben voor elkaar, anders heb ik dit forum al binnen een maand opgegeven.

Je bent vrij om hier te komen, en om na 42 posts als zo te antwoorden is wel erg zwart wit! Maar zoals ik zeg je kiest er zelf voor. Je mag ook weg blijven natuurlijk!
RiX    posted on 03-07-2008 14:40
Ik snap jullie punt. Ben het er ook mee eens... het had genuanceerder gekund. En prima dat jullie me erop wezen. Maar het specifieke geval wil dat ik Orson bijviel in een ander topic...

Dat ik nog maar 42 posts heb, zegt natuurlijk niks. Ben nogal ervaren met fora en erger me soms nogal snel aan bepaalde houdingen.

Kortom: ben het met JustJustin eens: ik vind hier ook veel leuke en interessante dingen. Ben ook geen pro, maar vind het een superleuke bezigheid :D

en nu weer over J(e)an... Respect hoelang hij al meedraaid!
User edit by RiX on 03-07-2008 @ 14:41:01 (2%)
Ilja    posted on 11-03-2010 00:01
Meesterlijke gast die Jean, ? zijn laatste zegje:?CoolCool
-

DJ Jean scoort zoveel mogelijk vrouwenvan onze redactie

AMSTERDAM?-??DJ Jean heeft geen trek in een leven met vrouw en kinderen, maar gaat liever achter de vrouwen aan. 'Ik ben een verstokte vrijgezel in hart en nieren.'

Dit zegt de DJ, die in het dagelijks leven?Jan Engelaarheet, in een interview metNovum.DJ Jean?geniet met volle teugen van het nachtleven. 'Ik ben een flierefluiter en kijk graag in de rondte. Ik vind het fantastisch om een beetje te zuipen en achter de wijven aan te zitten. Welke jongen wil nou niet zoveel mogelijk meisjes pakken? Je zou gek zijn als je daar geen gebruik van maakt.'Een kokende vrouw is zijn grootste nachtmerrie. 'Het is gewoon niet mijn ding. Ik moet er niet aan denken dat er een vrouw bij mij in huis zit die eten voor mij gaat maken.'

User edit by Ilja on 11-03-2010 @ 00:02:19 (2%)
Flaged
Tekhead    posted on 11-03-2010 00:09
amai ilja, hebt goed ge-searched he Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 11-03-2010 00:11
Stond in de telegraaf toevallig dus dacht voeg het aan DJ Jean Topic.?Cool
Renzis    posted on 11-03-2010 00:14
Stond al in de late leeuwWinking my eye

Met beeld ook.

Wat een gast!!
Tekhead    posted on 11-03-2010 00:21
zegt wat veel mannen denken. Al zal er nu wat meer opgelet worden door het vrouwvolk voor dj jean
PaulBrugel    posted on 11-03-2010 09:23
Poster: Ferry
in zijn IT tijd?produceerde hij met Peran,
daarna Klubbheads, met als megaklapper the Launch,
Love come home was geschreven door de jongens van Faithless, maar weer geremixt door klubbheads, en de laatste 2 singles zijn geproduceerd door G-spott.
daartussen heeft hij ook nog platen geproduceerd samen met B.O.B. limited.

Hij produceert zelf niks hoor, hij komt wel aan met de ideeen. Bovenstaande info klopt niet echt, maar wat maakt het uit welke plaat door wie gemaakt is. Het gaat om het idee van de plaat zelf. Je wil niet weten hoeveel DJ's platen laten produceren door anderen.
T_G    posted on 11-03-2010 10:16
Ik hoorde hem laatst op een feest in Wilnis en ik moet je eerlijk zeggen wat een DJ echt geweldig!
Het publiek was alleen nogal jong en hij draaide ook muziek van de oldskool scene. Maar op een gegeven moment draaide hij allemaal nieuwe platen en ja hij stond echt gewoon te knallen.
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
PaulBrugel    posted on 11-03-2010 10:30
DJ Jean is voor mij een vakman. Hij draait commercieel. En hij draait vaak wat de mensen willen horen. Hij durft de hitjes door zijn set te gooien. Je ziet dat er 2 kampen zijn, je haat deze man, of je vind hem geweldig. Een tijd geleden voor en na hem gedraaid en een tijd gepraat, hij was tegen mij sympathiek en normaal. Maar ik heb ook filmpjes van hem gezien dan denk ik mmmm, wat een arrogantie.? Het is mijn voorbeeld in ieder geval (Op muzikaal gebied)
Stagiar    posted on 11-03-2010 13:52
Heb voor hem mogen draaien op Fairground, tijdens zijn set met open mond staan kijken hoe hij de plaatjes erin gooit en welke platen hij er uberhaupt in durft te gooien. Iets met een carnavalsremix oid van 'n minuut of 3. Publiek ging helemaal kapot op dat moment. Echt te gek Happy, laughing
Rusafli    posted on 11-03-2010 14:38
Ik snap jullie punt. Ben het er ook mee eens... het had genuanceerder gekund. En prima dat jullie me erop wezen. Maar het specifieke geval wil dat ik Orson bijviel in een ander topic...

Dat ik nog maar 42 posts heb, zegt natuurlijk niks. Ben nogal ervaren met fora en erger me soms nogal snel aan bepaalde houdingen.

Kortom: ben het met JustJustin eens: ik vind hier ook veel leuke en interessante dingen. Ben ook geen pro, maar vind het een superleuke bezigheid :D

en nu weer over J(e)an... Respect hoelang hij al meedraaid!

Even off-topic en dan weer verder:
Het forum waar jezelf naar verwijst is niet meer wat het geweest is. Toen het nog een zelfstandig forum was kon er veel meer ! Het is nu puur commercie !! En als het niet in het straat van de betreffende winkel past dan wordt alles meteen ge-edit !! Ik ben na de samenwerking tussen forum en de shop van ellende weggegaan ! Het heeft voor mij geen toegevoegde waarde en de posts staan erg lang open ! Ik kan er nog wel uren over schrijven maar daar is deze post niet voor !! sorry !
Back-on-topic
DJ Jean !! Niet altijd mijn muziek !! Maar uiteraard respect voor wat hij heeft bereikt !
Phenix    posted on 11-03-2010 15:12
Hier even een filmpje, wat volgens mij een paar pagina's geleden bedoeld werd.
Een interview met dj jean over zijn SKILLS! Cool

http://www.youtube.com/watch?v=8q0fKqICI84

Ik moet wel zeggen dat hij erg lekkere muziek heeft (alleen vindt ik het een beetje zielig door jouw naam te plakken op muziek die niet door jou is gemaakt).
Verder wel respect voor waar hij al allemaal heeft gestaan, zal het waarschijnlijk niet na doen.
Alleen vindt ik zijn instelling (zijn mening op andere muziek) gewoon te arrogant! En beetje een te hoog zelfbeeld.

Edit: Insluiten vanaf Youtube werkt blijkbaar niet, dus dan maar de link.
http://www.djmillhouse.nl
User edit by Phenix on 11-03-2010 @ 15:14:39 (100%)
Sandr    posted on 11-03-2010 16:08
Poster: Rusafli

Even off-topic en dan weer verder:

Het forum waar jezelf naar verwijst is niet meer wat het geweest is.

Je quote dan ook een post die bijna 2 jaar oud is... Kan veel veranderen in die tijd en dat blijkt...

Over DJ Jean.. hij heeft 1x bij ons gedraaid en kwam toen om kwart over 4 aan ipv om 2 uur.... kan gebeuren maar als je dan ook doet alsof er niks aan de hand is vind ik het wat minder. Hij draaide toen ook vrij matig maar dat kan ook zijn omdat het zo laat was en het ook niet druk meer was... Dan nog hoor je toch je best te doen... Zijn mixtechniek was die avond in ieder geval zwaar onder de maat te noemen!

Daarna bleef hij nog even hangen en dan is het toch wel een ontzettend aardige gast! Beetje macho maar dat is ook wel weer lachen...!
Play that funky music white boy....
Rusafli    posted on 11-03-2010 16:22
He Sandr,
Daar had ik idd niet naar gekeken, naar de post datum dan !!! Dom !! haha
Maar ik had het over vandaag de dag !! In 2007 was het idd ok !haha
BennoRevelli    posted on 11-03-2010 19:19
Achja, Jean is een goede dj, maar die zijn er zoveel Winking my eye
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
Tekhead    posted on 11-03-2010 20:23
Jean is zo zot als een dop, heb vroeger in IT in Amsterdam gewerkt en toen was hij er Resident, en zijn een paar keer gaan stappen, en dat was altijd lachen geblazen.
funk-m    posted on 12-03-2010 12:01
DJ Jean is gewoon geweldig, Ook zijn nieuwe plaat is ook top.

ook kwa mixen is hij gewoon amazing alleen maar lof over DJ Jean.

LLCoolP    posted on 12-03-2010 18:42
CoolHeb hem vorig zomer op heel wat feesten weer gezien war uik kwam (DV, Stabeach & in de Panama) hij blijft je verassen met zijn mixes. Draait ook vanalles wat Happy, laughing
Join the party and become famous!

This is an old Topic

No new postings for 5.539 days.
 Post CommentThat would be 184.6 months
or a whopping 15.2 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

156 Users online: 13 Guests (143 Unknown)
Pages generated today : 25.658
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.633.409