Dj Jean (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 26-11-2005 20:23

Dj Jean: Zelf vind ik het een super dj die altijd wel met een nieuwe goede plaat komt.
Wat vinden jullie ervan?

What do you think about Dj Jean ??

Vote :   

LauW    posted on 18-05-2006 19:36
Vind juuist wel grappig :P Het is toch duidelijk dat die niet nuchter is. Kijken hoe jij praat als je wat op hebt
MrPecho    posted on 18-05-2006 20:16
ik rook en drink niet .
BillyArd    posted on 19-05-2006 09:11
hahahah hij zegt ook nog ergens :

I`ve got the skilSleepingzzz. het maakt niet uit I,AM THE MASTER ON THE WHEELS OF STEEL < GEEF ME 2,4,6,100 DRAAITAFELS HET MAAKT NIET UIT, I

hahahahahah flapdrol, ik mix m technisch vierkant de plepot in !

!

User edit by BillyArd on 19-05-2006 @ 09:11:28 (14%)
Lukaz    posted on 19-05-2006 22:01
haha ik  mag hem wel:P hij heeft gewoon wat te veel op en dat is wel grappig:P
Dj_T.im    posted on 20-05-2006 08:48
RESPECT THE SKILLZZ AIHHGTT...FOK IT
_Ivan_    posted on 20-05-2006 09:53
Poster: TheTapDanceR
haha ik  mag hem wel:P hij heeft gewoon wat te veel op en dat is wel grappig:P

ik ookWinking my eye
Feel&.Celebrate.Life!
DJMichel    posted on 20-05-2006 12:13
Draait soms best wel leuke sets, maar wat vind hij zich zelf toch goed vergeleken met andere dj's :S
Dj_T.im    posted on 20-05-2006 12:55
maar komt omdat hij de SKILLZZ heeft:P fok it:P, en hij is de MAster behind de wheels of steel:P
MrPecho    posted on 20-05-2006 13:02
Die senioren van tegenwoordig toch
Twizz    posted on 21-05-2006 12:29
jan engelaar heetie toch he
in ieder geval beter dan matthijs vin ik(zo heet tiësto tog?)
:P vooral feel it is lkkr
kennen jullie de floorfiller versie van every single day al
de looney tunez jumpstyle rmx!!
Miss_keshia    posted on 21-05-2006 13:35
Tiesto heet Thijs en dan zijn achternaam(die'k nie weet)
User edit by Miss_keshia on 21-05-2006 @ 13:36:20 (100%)
Ferre    posted on 21-05-2006 13:38
Poster: Miss_keshia
Tiesto heet Thijs en dan zijn achternaam(die'k nie weet)

Verwest ...
Dj_Danny    posted on 21-05-2006 19:29
Ik moet hem toch ook eens live horen, want als ik die filmpjes zie dan denk ik: 'Wat een arrogante kutkwal, die z'n pik achterna loopt, denkt dat-ie beter is dan alles en iederen, en dat er voor hem geen regels gelden. '

Als ie live nou ook nog eens niet ken draaien dan ken ik hem dus echt afschrijven!

Lukaz    posted on 21-05-2006 20:04
Poster: T4Twister
kennen jullie de floorfiller versie van every single day al
de looney tunez jumpstyle rmx!!

ja die kennen weHappy, laughing alleen ik vind het niet echt een knaller ofzo

Laidback    posted on 14-10-2006 23:30
Na dik 140 dagen.. een Bumpje ..
De foto's Zijn Vergaan ...

hier even 2 nieuwe >

(zie ook even zijn Ketting :P)

Jean & Pioneer >

HoooKuss Pocusss..
Thomz    posted on 15-10-2006 01:06
mooie foto's
Bastian    posted on 15-10-2006 12:33
partyflock:P
Yorick    posted on 16-10-2006 11:53
foto's werken niet
of plaats even een link naar de foto's via party flock:p
Lead    posted on 16-10-2006 19:06
Poster: Laidback
Na dik 140 dagen.. een Bumpje ..
De foto's Zijn Vergaan ...

En daarom kun je dus foto's uploaden in je eigen Gallery hier.. Die blijven er altijd in staan Winking my eye
Let the BASS be louder
tairip    posted on 17-10-2006 01:11
De foto's zijn niet vergaan!

Je mag gewoon niet hotlinken om data overdracht te sparen van Partyflock!
justjustin    posted on 03-07-2008 09:50
Zo zullen we hier weer ff verder gaan over jean...

Ik vind het een mooie verschijning en daarom zie ik hem graag op een feest...

Maar zijn vergane skills moet hij maar eens mee ophouden...Winking my eye
OrsonWelsh    posted on 03-07-2008 11:27
goed..het is er toch van gekomen ..een dj jean topic..
Maar ik ga dan ook maar even reageren..Iedereen die zich hier in dit topic beter vind mixen dan dj jean... hahahah..laat me niet lachen..Jan kan idd zn dag niet hebben, en dan mixt ie niet lekker..dat klopt..

maar wtf ben jij, als bijvoorbeeld 17 jarig zolderkamer dj-tje met zn illegale downloads, om iemand zo af te kraken zeg, terwijl je zelf nog geen fuck hebt bereikt!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje dat vind ik echt erg...

Grote mond...en volgens mij ben je dan nog erger dan Jean zelf....
veel mensen zullen me nu niet meer aardig vinden, en dat intresseert me geen zak meer..
en jan heeft skills...en dat filmpje..dat was zeker in beschonken toestand...hahah..

maar...

ik ga nu langzamerhand deze site ook niet meer serieus vinden...Het lijkt meer op een afkraakbende dan op een site waar je info kunt delen...en misschien wat opsteekt van mensen die ervaring in het dj vak hebben...we staan toch met zn allen voor 1 ding...toch? maar dat is iets wat me opvalt van de jongere garde..Egocentrisch en ikke ikke ikke...bah!

Het is echt te makkelijk om DJ Jean zo af te kraken....probeer eerst maar eens zover te komen...

ieder zn smaak.

toedeloe..
justjustin    posted on 03-07-2008 11:42
Poster: orsonwelsh
goed..het is er toch van gekomen ..een dj jean topic..
Maar ik ga dan ook maar even reageren..Iedereen die zich hier in dit topic beter vind mixen dan dj jean... hahahah..laat me niet lachen..Jan kan idd zn dag niet hebben, en dan mixt ie niet lekker..dat klopt..

maar wtf ben jij, als bijvoorbeeld 17 jarig zolderkamer dj-tje met zn illegale downloads, om iemand zo af te kraken zeg, terwijl je zelf nog geen fuck hebt bereikt!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje dat vind ik echt erg...

Grote mond...en volgens mij ben je dan nog erger dan Jean zelf....
veel mensen zullen me nu niet meer aardig vinden, en dat intresseert me geen zak meer..
en jan heeft skills...en dat filmpje..dat was zeker in beschonken toestand...hahah..

maar...

ik ga nu langzamerhand deze site ook niet meer serieus vinden...Het lijkt meer op een afkraakbende dan op een site waar je info kunt delen...en misschien wat opsteekt van mensen die ervaring in het dj vak hebben...we staan toch met zn allen voor 1 ding...toch? maar dat is iets wat me opvalt van de jongere garde..Egocentrisch en ikke ikke ikke...bah!

Het is echt te makkelijk om DJ Jean zo af te kraken....probeer eerst maar eens zover te komen...

ieder zn smaak.

toedeloe..

Zeker niet afkraken en vind je nog best aardig hoor ;P...

En Voel me al helemaal niet beter dan jean....ben al jaren bezig en niet eens in de buurt van jean...dat realiseer ik me ook...

Ik vind jean een superverschijning...mooi met zijn zonnebril en die breedde lach op zijn gezicht....en dat filmpje dat die dronken is kan gebeuren toch...iedereen heeft wel eens een filmpje waar ze voor lul op staan Winking my eye...Maar de laatste tijd heb ik hem op 3 verschillende feesten gezien draaien in een maand tijd...

Waarvan 2 waar hij echt stond te klooien....veeel te veel fouten voor een prof vind ik.
En dan op riverdance Was hij weeer egt SUPER bezig....goede platenkeuze en super hoe hij ze indraaide...
Maar vind dat hij minder fouten zou kunnen maken...

En deze site sirieus nemen kan je zeker wel...we discussieren nu over zijn manier van draaien...kan je veel van leren vind ik...en ook dat iedereen zijn dag eens een x niet kan hebben...

Maar idd jou een beetju gelijk geven...wou dat ik net zow succesvol was als jean...
En ik hoorde ook iets over dat hij het alleen voor het geld zou doen...vind ikzelf een beetju onzin...al hou je niet van die muziek die hij draait zou hij het nooit doen geloof ik je houd dat ook nooit vol trouwens...
RiX    posted on 03-07-2008 12:25
@ Orson: snap je punt helemaal.

*edit* -> opmerking verwijderd.
User edit by RiX on 03-07-2008 @ 13:20:47 (72%)
OrsonWelsh    posted on 03-07-2008 12:28

fijn dat er ook mensen zijn die het snappen.

Cry

118 Users online: 13 Guests (105 Unknown)
Pages generated today : 8.400
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.681.352