Poster: TheTapDanceR
haha ik mag hem wel:P hij heeft gewoon wat te veel op en dat is wel grappig:P
Poster: Miss_keshia
Tiesto heet Thijs en dan zijn achternaam(die'k nie weet)
Poster: T4Twister
kennen jullie de floorfiller versie van every single day al
de looney tunez jumpstyle rmx!!
Poster: Laidback
Na dik 140 dagen.. een Bumpje ..
De foto's Zijn Vergaan ...
Poster: orsonwelsh
goed..het is er toch van gekomen ..een dj jean topic..
Maar ik ga dan ook maar even reageren..Iedereen die zich hier in dit topic beter vind mixen dan dj jean... hahahah..laat me niet lachen..Jan kan idd zn dag niet hebben, en dan mixt ie niet lekker..dat klopt..
maar wtf ben jij, als bijvoorbeeld 17 jarig zolderkamer dj-tje met zn illegale downloads, om iemand zo af te kraken zeg, terwijl je zelf nog geen fuck hebt bereikt!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje dat vind ik echt erg...
Grote mond...en volgens mij ben je dan nog erger dan Jean zelf....
veel mensen zullen me nu niet meer aardig vinden, en dat intresseert me geen zak meer..
en jan heeft skills...en dat filmpje..dat was zeker in beschonken toestand...hahah..
maar...
ik ga nu langzamerhand deze site ook niet meer serieus vinden...Het lijkt meer op een afkraakbende dan op een site waar je info kunt delen...en misschien wat opsteekt van mensen die ervaring in het dj vak hebben...we staan toch met zn allen voor 1 ding...toch? maar dat is iets wat me opvalt van de jongere garde..Egocentrisch en ikke ikke ikke...bah!
Het is echt te makkelijk om DJ Jean zo af te kraken....probeer eerst maar eens zover te komen...
ieder zn smaak.
toedeloe..
fijn dat er ook mensen zijn die het snappen.