Dj Jean (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bastian    posted on 26-11-2005 20:23

Dj Jean: Zelf vind ik het een super dj die altijd wel met een nieuwe goede plaat komt.
Wat vinden jullie ervan?

What do you think about Dj Jean ??

Vote :   

Lukaz    posted on 26-11-2005 20:24
ja wel goed het apparte van hem vind ik dat hij ander muziek maakt als dat hij draait op grote events.. 
helaas ik weet niet met wie hij getrouwd is Winking my eye
Laidback    posted on 26-11-2005 20:58
heeeeey, jan met ze nieuwe Bikkemberg Pet, Keycord, en T-shirt :P  En nog wel op Sensation White :D

Hij komt altijd met goede releases omdat ie zelf zei...
Ik kom liever met 1 goede plaat als dat ik 20 Minder goede platen uitbreng Happy, laughing
dat zei die in zijn intervieuw voor Trance Energy Happy, laughing

en ja, het blijft me verbazen dattie nog steeds alle tenten overvol krijgd !

Ik zeg daarom ook maar 1 ding!

Dit is 1 van de betere Export Producten van Nederland,, Voormalig Scratch Master.. Maar nu de Koning van de Clubscene!
Go Jean! (aka Jan Engelaar)

Greets!
tairip    posted on 27-11-2005 12:23
Goede DJ die trouwens geen een van zijn producties zelf maakt! Winking my eye

Maar het mooie van deze dj is dat hij van alle marketen thuis is!
Lukaz    posted on 27-11-2005 12:36
wat bedoel je? dat hij producers heeft die z'n nummers maken?
Basrose    posted on 27-11-2005 12:39
G-spott maakt alles voor m geloof ik
Dj_Danny    posted on 27-11-2005 12:47
Een van de beste, misschien wel de beste dj van Nederland. Echt een toppertje! Ik dacht dat de klubbheads ook veel voor hem deden overigens..
User edit by Dj_Danny on 27-11-2005 @ 12:48:58 (8%)
Jorrit    posted on 27-11-2005 13:47
hmm, vond zn set op sensation wat apart, zaten wel lekkere nummers tussen maar technisch was het niet bijzonder. Dat scratchen van hem begon trouwens ook zwaar hinderlijk te worden na een tijdje zeg.

Verder maakt hij wel lekkere plaatjes, maar 'k denk niet dat je hem kan vergelijken met dj's als Martin solveig etc.
Lukaz    posted on 27-11-2005 16:16
Poster: DJ-BasRose

G-Spott maakte toch met Dj José??

Poster: Dj_Danny 
Ik dacht dat de klubbheads ook veel voor hem deden overigens..

Klubbheads maakt RMX's van zn nummer dus doen ze het niet samen lijkt me..
DJ-Emotion    posted on 27-11-2005 16:33
Poster: Bastian
Dj Jean: Zelf vind ik het een super dj die altijd wel met een nieuwe goede plaat komt.
Wat vinden jullie ervan?

Ik vind het... BAGGER....
te commercieel...
User edit by DJ-Emotion on 27-11-2005 @ 16:33:39 (100%)
LauW    posted on 27-11-2005 16:46
Poster: TheTapDanceR

G-Spott produced voor Jean/Jose/NielsdeVries/House Negro/Strange/Devious kort om iedereen van het zzap label.
Laidback    posted on 27-11-2005 20:08

De Nummers van Jean Komen uit de studio van G-Spott.. Jean geefd alleen opdracht.
Je kan het ook zien aan de Clips
G-Spott - City Streets
&
Jean - Every Single Day
Verschillen niet veel.. alleen het decor.. maar het slaat allebij op mekaar Happy, laughing

Greetsz
Camino    posted on 27-11-2005 20:29
Had iemand DJ jean op dancetour den-haag (augustus dacht ik) gezien? vond hem zeker indrukwekkend toen... dat was de vorige keer dat ik hem zag. Ook supersounds is wel een vetter track van hem
Maartenb    posted on 27-11-2005 22:27
Hmm, commercieel natuurlijk heel logisch als het zo werkt maar niet echt eerlijk. Maarja zolang de nummers maar goed verkopen he...
Rhino    posted on 29-11-2005 11:11
idd , g spot maakt de plaatjes voor jean , jean zelf ligt met een fles wodka op de bank en zegt alleen oke of niet oke ! de NeRD!
Dj_T.im    posted on 29-11-2005 13:59
ik vind dj jean, egt super, altijd lkkre nummers,, en dat ie iemand anders het laat maken. is alleen slim, makkelijk geld verdiennen:P
Jorrit    posted on 30-11-2005 22:20
Ja, het is slim, Ja het is makkelijk geld verdienen, maar het is ook verschrikkelijk triest. Heb dan lef en zet de naam van G-spott erbij! Snap uberhaupt niet dat g-spott aan dit soort praktijken mee doet, maargoed voor hem zal er ook wel een redelijke vergoeding inzitten.

M-Plex    posted on 30-11-2005 22:32
DJ Jean, Oftewel onze goeie ouwe Jan!

Die draait al heel wat jaartjes mee!
Heel veel verstand van muziek!

Als mensen eigen producties wil laten horen op een mening van hem,
kan je naar "Ritm Import" in Den Haag komen op donderdag avond na een uurtje of 8! Dan loop je naar beneden; de 'Basement'! Dan koopt ie daar altijd z'n platen!
Zo ging ik er ook een avondje heen om mijn productie te laten horen!
Was Jan aangehouden bij Schiphol met z'n Ferrari (Alweer!!) door de politie
en hij kwam veel later! De zaak ging sluiten, dus heb ehm nog steeds niet gesproken! FF wachten dus maar!

User edit by M-Plex on 30-11-2005 @ 22:34:45 (11%)
Rhino    posted on 01-12-2005 10:02
Mijn mening :jean was in de tijd van de IT een hele goede dj die elke avond liet knallen, vandaag de dag is hij te verwend en doet zijn best niet meer .
echt veel teveel zepers in zijn set en idd dat vreselijk gerommel c.q gescratch is ook niet om aan te horen.
en het gekke is dat hij dus wel KAN scratchen als hij daar zin in heeft en zijn best voor zou doen .

Wat betreft dat laten produceren:dat is niet slim, alleen maar heel erg triest.
Waarom zou je voordoen als muziekant/producer als je er helemaal geen kaas van hebt gegeten.
een beetje de grote jongen uithangen vind ik dat , beetje duur doen etc etc .
uiteindelijk prik je er zo door heen , lijkt me echt lachen om die sukkel een keer tegen te komen en hem het te overspoelen met vragen over hoe hij nou dat ene speciale effect heeft ge-edit hahahahahah
denk dat zijn tandjes dan van stomheid op de grond vallen.

Denk dat als je serieus genomen wil worden door je collegas dat je je niet zo moet opstellen als dat hij doet.
Weet je waarom jean bijna altijd redelijk vroeg in de avond draait op grote feesten , .....dat is op last van de organisaties omdat algemeen bekend is dat hij anders TE DRONKEN is van de wodka en er een grote rommel van maakt.
Als je dan ook nog eens als klap op de vuurpijl je collegas in interviews gaat zitten afzeiken(lees tiesto) , gaat zitten vertellen dat je wel met 100 draaitafels te gelijk kan draaien en dat jij the one and only master bent die de skills heeft die niemand heeft(dat heeft hij letterlijk gezegd) dan zink je behoorlijk diep hoor
en heb je behoorlijk afgedaan.

kijk maar eens in zijn schedule :hij draait alleen nog maar in tweede rangs disco,s en de namen amsterdam, rotterdam, denhaag, en breda komen bijna niet meer in zijn schedule voor .
Hij draait bijna alleen nog maar in broek op zand , tietjekstradeel en kampen etc etc
hij gaat dus behoorlijk achteruit , en ik ben van mening dat hij dat zelf veroorzaakt,......het respect ten opzichte van de man neemt denk ik behoorlijk af bij veel mensen !
Lukaz    posted on 01-12-2005 21:28
Poster: Laidback_robert

De Nummers van Jean Komen uit de studio van G-Spott.. Jean geefd alleen opdracht.
G-Spott - City Streets
&
Jean - Every Single Day
Verschillen niet veel.. alleen het decor.. maar het slaat allebij op mekaar Happy, laughing

Greetsz

maar van die Klubbheads had ik wel gelijk toch?:P
Jorrit    posted on 01-12-2005 21:45
<quorte>
G-Spott - City Streets
&
Jean - Every Single Day
Verschillen niet veel.. alleen het decor.. maar het slaat allebij op mekaar

Een clip en het nummer zelf is iets heel anders...
Misschien dat de clip door dezelfde studio oid gedaan wordt, maar dat wil nog niet zeggen dat er sprake is van dezelfde producer.

Basrose    posted on 01-12-2005 21:49
boeiend :P
Camino    posted on 01-12-2005 21:58
Ongeacht of hij een goede producer is... hij is een goeie DJ. Had em nog gezien op Dance tour (den haag malieveld)... speelde toen "outer space" van bob marley tussen z'n trance set door... die gast heeft lef maar het werkte wel goed
DJKimme    posted on 01-12-2005 23:30
ik heb er ooit es een interview van gezien (het welbekende 'fuck-it-weet-je-wel'-interview... sinds dien vind ik het maar een arrogante zak... sorry

hier stond het filmke van dat interview... hopelijk werkt het nog:
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=99

User edit by DJKimme on 01-12-2005 @ 23:33:04 (81%)
DJMichel    posted on 01-12-2005 23:54
Ik zag het net de id&t site, dat ook deze man weer van de partij is op trance energy :D.
Marz-L    posted on 02-12-2005 00:12
Poster: DJKimme
ik heb er ooit es een interview van gezien (het welbekende 'fuck-it-weet-je-wel'-interview... sinds dien vind ik het maar een arrogante zak... sorry

hier stond het filmke van dat interview... hopelijk werkt het nog:
http://www.eyestreamtv.nl/index.php?PageID=99

"Leuk" filmpje,
maar wie is toch die kale man die er de hele tijd bij is.
Stond een paar jaar geleden ook de hele tijd bij hem op het podium tijdens Sensation...... 
Voor de rest vind ik Jean qua draaien altijd boeiend, soms iets te veel scratchen  en "faderen" inderdaad, daar in tegen is dat ook zijn handelsmerk.
User edit by Marz-L on 02-12-2005 @ 11:11:36 (33%)

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

61 Users online: 5 Guests (56 Unknown)
Pages generated today : 26.989
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.634.740

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy