pioneerdj New product announcement on Thursday @ 10h00 GMT. Stay tuned for details.
Poster: Convertmet de slip knop zet je de slip mode aan ja
De slip knop (neem aan slip mode) is alleen leuk voor scratch werk, wat ik toch niet doe. Beat Loop's is voor mij ook niet super interressant dat lukt ook wel met de jog.
Poster: Mitchell2
tjaa...verschillen tussen cdj850 en 900 zijn zo klein. waarom een nieuwe speler makenecht zinloos, nutteloos en vervelend.
Poster: Mixt-Ape
Denons kunnen dat toch al jaren?
Poster: Phenix
Idd, bij Denon heet dit de DUMP functie. Zit iig op mijn DN-S1200.
Dit is dus een reverse met slip-mode functie, oftewel je track blijft op de achtergrond door spelen terwijl je alleen voor 4 tellen de reverse hoort en gaat vervolgens weer verder waar hij in het nummer zou zijn zonder dat je de reverse functie had aangezet.
Poster: TheDutchDecks
met de slip knop zet je de slip mode aan ja![]()
Poster: CoenBaas5300
Met de slip mode kun je veel meer doen, je kunt het ook in combinatie gebruiken met loops, dus je hoort een loop, maar onderhuids speelt de track gewoon door. En ik moet eerlijk zeggen, daar kun je ubervette dingen mee uithalen.
Daarnaast is de slip mode ook heel vet te gebruiken met de reverse knop, de track gaat achteruit, maar onderhuids speelt hij gewoon door en na het los laten van de reverse, pakt hij hem keurig op met de slip mode aan.
Poster: Xtremer
Pioneer heeft een video gemaakt over de verschillen en de functies van de CDJ-850.
Poster: CoenBaas5300
Met de slip mode kun je veel meer doen, je kunt het ook in combinatie gebruiken met loops, dus je hoort een loop, maar onderhuids speelt de track gewoon door. En ik moet eerlijk zeggen, daar kun je ubervette dingen mee uithalen.
?
Daarnaast is de slip mode ook heel vet te gebruiken met de reverse knop, de track gaat achteruit, maar onderhuids speelt hij gewoon door en na het los laten van de reverse, pakt hij hem keurig op met de slip mode aan.
Poster: Tekhead
Wow, knap van pioneer om daar mee uit te pakken, mijn Technics SL-DZ1200 heeft dat per toeval ook, maar dat?noemt instant change bij Technics en is bruikbaar bij alle functie's en xtra's.
Poster: Tekhead
Wow, knap van pioneer om daar mee uit te pakken, mijn Technics SL-DZ1200 heeft dat per toeval ook, maar dat?noemt instant change bij Technics en is bruikbaar bij alle functie's en xtra's.
Poster: T-to-the-J
Nu komt er waarschijnlijk nog een djm-850.. Hoeveel producten willen ze launchen dit jaar?
Poster: T-to-the-Jverplaatst naar: Geruchten & Speculaties topic.
Nu komt er waarschijnlijk nog een djm-850.. Hoeveel producten willen ze launchen dit jaar?
Poster: T-to-the-J
Geen bron, dat denk ik :P Na de cdj-2000 hadden de de djm-2000 gereleased na de cdj-350 de djm-350. Dus dat zou wel logisch zijn.
Poster: Joepardy
Heeft iemand een link naar dat geruchten en speculaties topic? Kan het niet vinden. Ben echt aan het wachten op een opvolger voor de DJM800.
Poster: Joepardy
Heeft iemand een link naar dat geruchten en speculaties topic? Kan het niet vinden. Ben echt aan het wachten op een opvolger voor de DJM800.