pioneerdj New product announcement on Thursday @ 10h00 GMT. Stay tuned for details.
Poster: tek-zotic
ik dnek dat je wel eens zou kunnen versteld staan van hoe snel de CDJ1000's weg gaan zijn uit de clubs, ik geef het ongeveer een jaar, max 2, want zoals je op de meeste webshops wel kan zien, de 1000 wordt niet meer verkocht
Poster: Dolivieiraof ze nemen de oude 1000tjes of 800tjes over van de goed draaiende clubs. want zoals je hier op et forum al ziet, er komen vrij veel van de oude cdj's 2de hands voorbij komen sins de nieuwe spelers er zijn.
Dat is toch vrij lang. maar ik denk ook dat het maximaal 2 jaar zou duren. Maar dan alleen de goed draaiende clubs en feesten natuurlijk. De kroeg om de hoek die CDJ heeft staan, die zal voorlopig nog niet overstappen. Dat is het laatste waar ze aandenken, de goedwerkende CDJ vervangen.
Poster: Estacyals ik niet van tevoren weet wat er staat zou ik men cd's en men usb's mee?nemen
en die zullen dus op de 900 overstappen, en niet de 850, want als ze een beetje research doen, ontdekken ze dat de 850 geen link heeft. grappig als er een DJ aan komt zetten met maar 1 hardeschijf. Kun je beter die 900 hebben als je de 2000 te duur vindt.
Poster: Estacy
das waar ja. Maar toch, de 900 is toch net i?ts proffesioneler dan de 850.
Poster: tek-zotic
ik dnek dat je wel eens zou kunnen versteld staan van hoe snel de CDJ1000's weg gaan zijn uit de clubs, ik geef het ongeveer een jaar, max 2, want zoals je op de meeste webshops wel kan zien, de 1000 wordt niet meer verkocht
Poster: Bvanleeuwen
DJM800 updaten met USB en LINKen de prijsafstand met de DJM2000 vergroten! Whoppa en hij kan weer wat jaartjes mee!
Poster: Mitchell2omdat pioneer alles over laat gaan op Rekordbox,?en de 800mk2 gaat?uit productie. dus kome?ze met deze?speler,?anders zouden ze?niks meer in die prijs klasse hebben.
tjaa...verschillen tussen cdj850 en 900 zijn zo klein. waarom een nieuwe speler makenecht zinloos, nutteloos en vervelend.
Poster: Estacy
en die zullen dus op de 900 overstappen, en niet de 850, want als ze een beetje research doen, ontdekken ze dat de 850 geen link heeft. grappig als er een DJ aan komt zetten met maar 1 hardeschijf. Kun je beter die 900 hebben als je de 2000 te duur vindt.
Poster: Mitchell2
tjaa...verschillen tussen cdj850 en 900 zijn zo klein. waarom een nieuwe speler makenecht zinloos, nutteloos en vervelend.
Poster: TheDutchDecks
omdat pioneer alles over laat gaan op Rekordbox,?en de 800mk2 gaat?uit productie. dus kome?ze met deze?speler,?anders zouden ze?niks meer in die prijs klasse hebben.
Poster: Helixon
LINK heeft deze speler ook niet nodig, want ik denk dat het meer een 'bedroom' speler is... dus daarom is volgensmij ook een CDJ 900 en nu dan de 850 gemaakt... omdat de 900 meer voor professionele doeleinden is..
Poster: Convert
Voor het prijs verschil van de 850 en de 900 kan je wel stuk of 8 externe hdd's kopen.Het enige nadeel is dat je twee hdd's moet updaten met je muziek, maar is dat 800 euro waard.....?
Poster: Xtremer
Zelfs het updaten van 2 HDD's is de moeite niet hoor. Je kunt ze tegelijkertijd verbinden met Rekordbox, je sleept je tracks op de HDD's en klaar.
Poster: Convertdat probleem van 6 weken wachten heb ik ook :p En?je vergeet alleen nog te zeggen dat de 850 geen slip knop heeft, en je het met 4 auto beat loop's?minder moet doen?(8 dus in plaats van 12)
Dat wist ik nog niet, maar dan is het inderdaad al helemaal geen moeite meer!
Enige nadeel is dat ik (en natuurlijk nog :P) nog 6 week moeten wachten!
Poster: TheDutchDecks
dat probleem van 6 weken wachten heb ik ook :p En?je vergeet alleen nog te zeggen dat de 850 geen slip knop heeft, en je het met 4 auto beat loop's?minder moet doen?(8 dus in plaats van 12)