pioneerdj New product announcement on Thursday @ 10h00 GMT. Stay tuned for details.
Poster: ccc
Ik denk eerder dat er iets van een effecten tooltje bij komt.
Poster: djvir20
IK hoop het, niet te duur, maar toch een mooi dingetje waarmee je je setje lekker opvrolijkt.
haha lead, jij brengt wel wat spanning ! vind ik leuk ( tenminste als die dingen niet te lang op zich laten wachten )
GrEffix
Poster: Lead
Ik heb de CDJ Comparison Chart uitgebreid. Heb er een vergelijk tussen de CDJ-850, de CDJ-900 en de CDJ2000 bovenaan toegevoegd. Volgens mij heb ik alle verschillen wel op een mooi rijtje gekregen.
Poster: Yvaroz
ik kreeg gister een mail van pioneer dat de 850 er was maar een vriend van me probeerde er iets op internet over te zoeken maar kon niet eens een plaatje on google vinden,
ik vind de speler zelf niet?zo mooi en ik vind het ook een beetje overdreven van pioneer dat ze zoveel spelers tegelijk op de markt brengen(of achterelkaar)
Poster: AdenFarleigh
Ik niet. De Pio 900 had ik even op het oog, maar gezien ik al 2x800 heb staan, had ik geen zin om nog eens 500 extra neer te tellen voor die 900. Wil namelijk nog steeds een 3e deck - deze 850 is een hele mooi tussenstap voor maar 100 extra (om en nabij). Zodra deze leverbaar is, doe mij maar een exemplaar
Poster: Convert
Ja dat vindt ik ook. Als je kijkt dat 2x CDJ850 1800 euro kosten. En dat 2x CDJ900 gewoon 400 euro per stuk dus 800 euro per twee duurder zijn. Heb ik liever de CDJ850, als ik kijk wat ik tov de CDJ900 jammer vind wat de 850 niet heeft is dat alleen de LINK functie. Voor mij is die LINK functie geen 800 euro waard. :P Een tweede externe hdd is ongeveer 90 euro voor 1 TB. :P Koop ik die liever.
Poster: Lead
Aangezien de CDJ-850 voor de thuis-dj ios gemaakt heeft Pioneer bedacht dat die waarschijnlijk geen voordeeel heeft aan een digitale uitgang terwijl er wel voor betaald moet worden.
Btw. heb de kleur even in Comparison Chart erbij gezet, had ik even overheen gekeken.
Poster: Seca
@ Grudgie, ik zou toch nog eerder een CDJ 1000 MKIII kopen i.p.v. een CDJ 850 denk ik, aangezien je toch al een CDJ 1000 MKIII hebt.
De CDJ 1000 MKIII zal trouwens nog voor een lange tijd club standaard blijven