pioneerdj New product announcement on Thursday @ 10h00 GMT. Stay tuned for details.
Poster: dj-zero
Wat is dit voor iets?
Poster: MarcoMartinez
Ok bedankt voor je reactie.
Misschien toch maar verder sparen voor de cdj 2000 dan.
Zou wel helpen als ik weer ergens kon draaien zo af en toe want het gat tussen de 850 en de 2000 is wel erg groot.
Poster: MarcoMartinez
Ik heb beiden spelers zelf ook net eind december aangeschaft en dacht dat het aan mij lag dat ik de loops niet op bpm kreeg,misschien net te vroeg of te laat gedrukt.
Ga dit toch ook maar eens even uittesten want ik heb zo'n vermoeden dat ik t ook heb.
@Lead is hier iets van bekend dat alle cdj850 spelers dit hebben?
Poster: Dolivieira
Jongens er moet en ik weet het zeker binnenkort nieuwe firmware te krijgen zijn. Dit heb je nou eenmaal als een product die best veel computerchips bevat nieuw is. Dan heeft het altijd kinderziektes.
Poster: Lead
img title='Cool' src='////www.djresource.eu/images/smiles/smile-duh.gif' border='0' alt='Cool'> stom, je hebt gelijk.... Ik zit zo in de 2000-serie dat ik iets te snel postte....
De CDJ-850 heeft een nauwkeurigheid van 75 frames per seconde, de 900 en 2000 hebben een dubbel zo hoge nauwkeurigheid (150 frames per seconde) en maken dus 2x zo strekke loops. Als ik handmatig een loop maak op de 850 krijg ik hem wel recht. Natuurlijk is hij minder strak dan als hij gemaakt zou zijn op 1 van zijn grotere broertjes.
Poster: DJADMIN
Heel even kickje van mij....kan je de 850 al direct en eenvoudig gebruiken met Traktorrrrr Duo ?