pioneerdj New product announcement on Thursday @ 10h00 GMT. Stay tuned for details.
Poster: T-to-the-J
Ik heb deze zelfde vraag gevraagd in het freeview topic, ik ben eigenlijk ook wel benieuwd
Poster: Ywe
@Convert, en hoe draaien ze? Werkt het een beetje met Recordbox?
Poster: dj-zero
Weet iemand hier toevallig of op deze speler ook de zonweringen van freefloat voor cdj 1000 passen?
Er werd bij cd cdj800 MKII gezegd dat deze niet 100% aansloten maar wel goed te gebruiken zijn, maar is dit ook zo bij de 850??
Poster: dj-zero
Even een vraagje...
Ik heb zoals op m'n boothafbeelding te zien 2 cdj 850's en een xone:22.
Nu ben ik op zoek naar ??n flightcase voor de gehele set.
Het liefst wil ik een case voor 12' mixer (vooruitstrevend naar ooit een nieuw mengpaneel).
Nu zijn er setjes te koop van 1 cdj 850 met een losse flightcase erbij. Dit is dan een flightcase voor cdj 800MKII.
Nu vraag ik mij af of dus in alle cdj 800 cases ook cdj 850's passen??Of moet ik een case hebben voor 2000's?
Verder vraag ik mij af, bij een webshop hebben ze flightcases met en zonder ventilatoren.. Is dit echt nodig of gewoon een extratje dat eigenlijk overbodig is??
Kortom flightcase gezoch:?
* gehele set
* 2 cdj 850
* 12 inch mixer
* hout(dus niet zon kunstof kist ofzo)
* eventueel met laptop stand erop
* richtprijs 200(+/- 50 ofzo)
Poster: Convert
Ze draaien goed! Fijn display, lekker duidelijk en hij is vooral snel! Met RekordBox nog steeds niet geprobeerd. Heb namelijk even gewacht op me nieuwe computer een Mac dus moest dan weer alles omzetten. Maar zal het binnenkort eens gaan proberen!
En met CD's inladen? Ik wil ze zelf in Januari ophalen namelijk, wil gewoon alles weten! :P
En met CD's inladen? Ik wil ze zelf in Januari ophalen namelijk, wil gewoon alles weten! :P
Poster: Convert
Dat Nootn inderdaad al zegt, hij is best snel, alleen waveform is traag. Maar ik zie dat eerder als extra'tje!
Poster: DaCompra
hee jongens, misschien domme vraag maar wou dit even weten.?
stel nou, ik heb 2 CDJ 850's, en ik hang ze beiden aan de laptop dmv een usb-hub. Kan ik dan in recordbox beide cd spelers voorzien van vooraf gemaakte loops en cue-punten?
Poster: DaCompra
hee jongens, misschien domme vraag maar wou dit even weten.?
stel nou, ik heb 2 CDJ 850's, en ik hang ze beiden aan de laptop dmv een usb-hub. Kan ik dan in recordbox beide cd spelers voorzien van vooraf gemaakte loops en cue-punten?
Poster: Pedrozdit is mij nog niet opgevallen:S moet je daarvoor iets instellen/bepaalde mode aanzetten??
Wanneer je een memory stick in de 850 stopt, slaat hij de waveforms op. De memory stick zal voortaan de cd herkennen die je erin stopt. Dit is echt wel mooi meegenomen!