Grote Tour De France 2010 Topic ! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Tekhead    posted on 06-07-2010 05:55
Nu het toch 100% vaststaat dat Nederland Wereldkampioen wordt, door een 3-1 overwinning op Duitsland, kunnen we mss een Tour topic openen, weet niet hoeveel er hier houden van wielrennen, maar ikzelf ben een groot liefhebber, wie nog en wie is je favoriet voor dit jaar, en waarom mss ?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true

What do you think about Grote Tour De France 2010 Topic ! ??

Vote :   

thomassmith    posted on 06-07-2010 09:41
voorlopig is er alweer een hond de weg op gerend, en is er mooie valparty geweest met de favorieten.
Dat is dus een mooi begin. maja ik zou het fantastisch vinden als die lance armstrong hem nog voor de 8ste keer wint.
ArCee    posted on 06-07-2010 11:18
Ik heb niets met dat fietsen. Ik begrijp ook niet, dat als je 200 km moet afleggen, dat je niet gewoon de auto pakt?? Cool
Lomme_    posted on 06-07-2010 17:08
Poster: ArCee
Ik heb niets met dat fietsen. Ik begrijp ook niet, dat als je 200 km moet afleggen, dat je niet gewoon de auto pakt?? Cool

Waarom post je dan in dit topic?

@Tek: Wanneer heeft Nederland dan met 3-1 gewonnen tegen Duitsland?
User edit by Lomme_ on 06-07-2010 @ 17:10:34 (35%)
ArCee    posted on 06-07-2010 17:13
Ik mag mijn mening er toch om geven of doen we daar niet meer aan? Cool
Goed, zal niet meer reageren in dit topic............................
Tekhead    posted on 06-07-2010 17:42
Poster: ArCee
Ik mag mijn mening er toch om geven of doen we daar niet meer aan? Cool
Goed, zal niet meer reageren in dit topic............................

Natuurlijk mag jij je mening geven Arcee, ben blij dat er uberhaupt iemand al antwoordt ! Ik vraag me af waarom de Nederlanders op DJR niet geinteresseerd zijn ? Als ik de beelden uit R'dam zag tot aan de Belgische grens, was het beeld toch ook indrukwekkend, toch voor een land, met weinig of geen goede wielrenners.

@Lomme: volgens alle Nederlanders hier gaan jullie met 3-1 winnen, wie ben ik dan om dat tegen te spreken
Limb-Girdle    posted on 06-07-2010 17:54
Poster: Tekhead

Natuurlijk mag jij je mening geven Arcee, ben blij dat er uberhaupt iemand al antwoordt ! Ik vraag me af waarom de Nederlanders op DJR niet geinteresseerd zijn ? Als ik de beelden uit R'dam zag tot aan de Belgische grens, was het beeld toch ook indrukwekkend, toch voor een land, met weinig of geen goede wielrenners.

@Lomme: volgens alle Nederlanders hier gaan jullie met 3-1 winnen, wie ben ik dan om dat tegen te spreken

Ik denk dat het voetbal het grootste gedeelte van de (jonge) doelgroep dat op DJR komt meer aanspreekt dan de Tour de France. Zelf interesseert mij het fietsen ook niet zo veel. Normaal heb ik ook helemaal niets met voetbal, alleen tijdens het WK en EK ben ik van de partij. De gezelligheid, de sfeer en het 'oranjegevoel' heb je toch meer bij het voetballen als bij de Tour de France...?
Where the music meets the deejay!
Tekhead    posted on 06-07-2010 18:18
Idd, bij de jongeren, is er meer interesse voor voetbal dan wielrennen, heeft uiteraard veel te maken met goede prestaties van nationale ploeg, maar gezelligheid, sfeer, en ambiance is in Belgie vele malen groter dan bij de voetbal (behalve als rode duivels super presteren), je moet eens naar een wielerwedstrijd in?vlaanderen gaan, je weet niet wat je ziet en meemaakt
Lomme_    posted on 06-07-2010 18:29
Poster: Tekhead@Lomme: volgens alle Nederlanders hier gaan jullie met 3-1 winnen, wie ben ik dan om dat tegen te spreken

Jullie? Ik ben ook een Belg Winking my eye
RAS    posted on 06-07-2010 19:15
Ik ben zeker geinterreseerd in wielrennen. Meer dan in voetbal en zal dan ook meerdere etappes gaan volgen van de tour. Echter vind ik DJ resource niet het meest geschikte forum om mijn interesse tav wielrennen met mensen te delen. Waarschijnlijk geld dat voor meer mensen.

Ondanks dat er natuurlijk veel meer voetballiefhebbers zijn (voetbal is nu eenmaal een veel grotere sport) zijn er ook zat wielerliefhebbers in Nederland. Je zult die alleen niet zo snel op een dj forum vinden Winking my eye

Ondanks de paar minuten achterstand die hij nu heeft is Robert Gesink natuurlijk favoriet Happy, laughing. Helaas grote kans dat Contadore de tour wint.
ArCee    posted on 06-07-2010 19:50
Ik denk gewoon dat elk land zijn eigen meest populaire sport heeft Tek.
Nederland is voetbal.
America, ijshockey en basketball.
Engeland voetbal en criket.
Cuba, honkball.
Belgie en Frankrijk de tour.
Australie rugby, en zo zullen er wel meer landen zijn met een andere favo sport als voetbal?

Geeft niets, onderscheid maakt onze aardbol een stuk interessanter!!
Tekhead    posted on 06-07-2010 21:54
voetbal is even populair als fietsen in belgie, alleen is de beleving en het gebeuren er rond anders dan bij het voetbal
FML    posted on 06-07-2010 22:44
Poster: Tekhead
voetbal is even populair als fietsen in belgie, alleen is de beleving en het gebeuren er rond anders dan bij het voetbal

ja dat is hier ook zo , net zoals je zegt in je vorige topic dat wieleren meer door de oudere word gekeken.
Ik vond het leuk om te zien hoe ze door nederland , door zeeland naar belgi? gingen. Tour is meer een Tv sport dan Nederland alleen al omdat kijken veel mensen ( omgeving etc ).

Ik vind wel dat het een veel zwaardere sport is , sleuterbeen gebroken? gewoon door trappen!
# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
Tekhead    posted on 06-07-2010 22:58
Voetballers zijn eigenlijk een bende zielige, vetbetaalde, rotverwende bleiters.?Schouderduwtje, en gillen alles en iedereen bijeen. En dan stikkapot na amper 90 minuten spelen.
bambamstudio    posted on 06-07-2010 23:35
Krijgen er straks ook het 'Grote Curling wereld beker 2010 topic' ?
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
thomassmith    posted on 07-07-2010 11:19
Poster: bambamstudio

als jij dat wil.
ArCee    posted on 07-07-2010 12:32
Poster: bambamstudio

Da's een smerige sport, zomaar die steen op de tenen van een ander laten stuiteren Cool?of gaatjes in de ijsbaan van de ander boren of zand erop strooien zodat hij niet lekker glijd Cool
Tekhead    posted on 07-07-2010 15:22
daarom dat die vegers voor de curling lopen lol
Yorick    posted on 07-07-2010 16:43
Wat heeft dit met draaien te maken vent??????
Kan aan me reet roesten,, geef juist gas als ik ze op de weg zie rijden en hoop er zo nog 1 te onderscheppen
hoppie    posted on 07-07-2010 22:39
yorrick, jij heb het wel ff lkkr getroffen met je lokatieCool
Question everything
Lucalicious    posted on 07-07-2010 23:48
ik ben wel?een wieler fan :D
ben ook in bergen op zoom wezen kijken naar de tour.
ik hoop echt dat armstrong m wint, heb groot respect voor die man.
ik gun het contador echt niet.
Tekhead    posted on 08-07-2010 00:15
waarom gun je het Contador niet Luuk ?
PaulBrugel    posted on 09-07-2010 08:28
Ik begrijp iets niet aan wielrennen

1) Mensen die aan de kant gaan staan bij de tour de france, staan ze 3 uur te wachten tot hun favoriet voorbij komt. Flits, dat was het. 3 seconden.

2) Mensen die nu allen op de wielerennerfiets stappen, de bekende wielertoeristen en die MIDDEN OP DE WEG gaan rijden verschrikkelijk

3) Dat ze bij een wielerkoers bij ons alles afzetten en dan mag je zelf maar uitzoeken hoe je je woonplaats uitkomt.

Soms heb ik wel eens een eg slecht idee. Om naar de tour de france te gaan ,aan de kant te staan en dan ongemerkt een doos met punaises op de weg te strooien.

Nee, wielerennen is niks voor mij. Maar een ander zal er anders over denken.
Winston    posted on 09-07-2010 23:07
Zelfde bij marathons en rally's. Maar het is toch leuk. De rest van de wedstrijd volg je op tv.
Tic Toc
ArCee    posted on 15-07-2010 21:41
Ik zag net met het sport journaal een headbanger fietsen in de tour bij de massasprint. Zelfs fietsen word oorlog langzamerhand. Hij is er meteen uit gezet Cool
Winston    posted on 15-07-2010 22:19
Hmm. En ik mis Mart Smeets en het tourjournaal en Dalida ....Cool
Tic Toc

134 Users online: 30 Guests (104 Unknown)
Pages generated today : 35.383
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.843.842