Ik heb me net een nieuwe laptop gekocht en wilde hier graag mijn Tascam US122L interface op gaan installeren, maar kom nu tot de constatatie dat ik mijn installatie cd-rom kwijt ben gespeeld.
Mijn vraag is nu: Heb ik die cd-rom per s? nodig of kan ik gewoon de drivers downloaden van de site?
Alvast bedankt en groeten,
W
What do you think about Cd-rom Tascam kwijt -> enkel drivers downen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Heel fijn dat ik hier als een idioot genomen wordt, Vassilli. De drivers had ik al gevonden op de site. Op de cd-rom stond ??n of ander programmaatje en mijn vraag was of ik die nodig had?om mijn Tascam te installeren ?f dat ik enkel de drivers hoefde te installeren. Aangezien ik niet zo sterk ben met computers en?niet zo vertrouwd ben met termen zoals?'firmware' e.d.?wilde ik hier gewoon graag wat zekerheid over.
Download bij voorkeur drivers vers vanaf de website van de fabrikant.
Op een CD rommetje staan eigenlijk vrijwel altijd oudere versies dan die die je vers download.
Bij muziekinstrumenten is het al tijden gebruikelijk dat je direct na aanschaf even de laatste driver download van het internet en zo je toestel weer bij de tijd brengt.
Download trouwens uitsluitend de drivers van een officiele website. Er zijn massa's website die zeggen drivers ter download te hebben, maar als je dan iets hebt gedownload is het een zogenaamd 'tooltje' die je computer scant, maar ik schat in dat zo'n tooltje meer kwaad dan goed kan doen.
No new postings for 5.533 days. Post CommentThat would be 184.4 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.