Het grote Vocal maken topic (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mathi    posted on 05-07-2010 07:40
Beste leden van DJR

Dit topic is bedoelt voor iedereen die een vocal nodig heeft

Vermeld graag de volgende informatie
- Wat moet er gezegd moet worden
- Hoe moet het gezegd worden ?
- Moet het hoog of laag ingesproken worden enz.

--------------------------------------------------------------------------------

Dus ik wou even het volgende vragen , Wie kan voor mij een vocal maken met 'Dj Mathi'
Het liefst een beetje mid/laag ik wil het gaan gebruiken om aan het begin van mijn set te draaien , bewerken kan ik niet zelf muziekje eronder zetten kan ik wel

dus degene die dat voor mij zou willen doen , heel graag zelfs , zoals in mijn vorige topic al stond , ik heb een brand gehad waardoor veel van mijn dj gear kapot is gegaan.
Mod edit by Lead on 05-07-2010 13:54 (6%)

What do you think about Het grote Vocal maken topic ??

Vote :   

DiVario    posted on 20-01-2011 20:52
Daar ik ook de kunst van het vocal editten onder controle krijg,
bied ik hierbij ook mijn diensten aan.

Als er mensen zijn die een intro willen of een andere vocal,
post het hier, en ik zal een poging wagen Winking my eye

Practise makes perfect!
DjMathi    posted on 21-01-2011 21:16
Na het kwijtraken van mijn vocal cd en een pc die ?gecrasht??is , ben ik deze kwijt?

Ik zou dus graag een vocal willen met : 'Dj Mathi' , ik draai het meeste pop/house dus in die richting zou perfect zijn , toonhoogte en snelheid enz.

Alvast bedankt
Xarltuz    posted on 22-01-2011 23:46
kan iemand een vocal voor me maken met
: party people rease your hands and make some fuck*ng nois for..... DJ Xarltuz

bpm: 128
genre dat ik draai: house, electro beetje dirty dus iets in die genre is oke Winking my eye

alvast bedankt!
edit: met een lage stem zou top zijn Cool
User edit by Xarltuz on 22-01-2011 @ 23:50:43 (17%)
djvir20    posted on 23-01-2011 16:55
Hoi, zou iemand mij aub willen helpen door een vocal te maken ?
Ik zou hem willen gebruiken voor in het begin van mijn mix (ik draai electro-house)
De text is gewoon: 'This is Effix live'.
zou zo op een beat van ongeveer 126 bpm gaan ?
door een lage mannenstem of een gemiddelde vrouwenstem ingesproken. Wat voor jou het makkelijkst is en het vetst klinkt ? neem aub contact op via een privebericht.

Vrinedelijke dank alvast !
Edit: Als ik die persoon in ruil daarvoor kan helpen door een 3D ontwerp van een dj booth te maken wil ik dat graag proberen !
User edit by djvir20 on 23-01-2011 @ 16:55:58 (30%)
LarsH    posted on 23-01-2011 17:48
- Wat moet er gezegd moet worden = ?DJ La Bomba, Mixtape (1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11)?
De cijfers graag in het Engels.
- Hoe moet het gezegd worden ??maakt me nietzoveel uit.
- Moet het hoog of laag ingesproken worden enz. = bpm 128
Twitter & Youtube @LaBombaDJ
Flaged
Oliviero    posted on 23-01-2011 18:07
- Wat moet er gezegd moet worden: ''Kick the mill'' (evt.: ''kick the mill, motherfucker'', zoals in riverside)
- Hoe moet het gezegd worden ? zoals in riverside: ''kick the mill, motherfucker''. maar voor alleen kick the mill moet het gewoon pakkend worden gezegd/gezongen (dus niet pratend zegmaar).?
- Moet het hoog of laag ingesproken worden enz.: met een mannenstem (dus laag), maar niet heel laag. eigenlijk maakt het niet uit, want ik kan hem toch bewerken.
128bpm
de vocal is voor een dutch house track bedoeld (vandaar ook ''mill'' (molen))

www.soundcloud.com/oliverheldens
Effix    posted on 24-02-2011 18:26
Hoi, zou iemand mij aub willen helpen door een vocal te maken ?
Ik zou hem willen gebruiken voor in het begin van mijn mix (ik draai electro-house)
De text is gewoon: 'This is Effix live'.
zou zo op een beat van ongeveer 126 bpm gaan ?
door een lage mannenstem of een gemiddelde vrouwenstem ingesproken. Wat voor jou het makkelijkst is en het vetst klinkt ? neem aub contact op via een privebericht. dit is nog altijd wat ik zoek, kan iemand mij helpen ?
Djm-350 commin' !!
LilQuint    posted on 25-05-2011 20:25
Hi guys!

Zou een van jullie alstublieft voor mij een vocal kunnen maken die ik altijd ga gebruiken bij de intro's van mij set's.

Ik wil zoiezo:
Lady's and gentleman, You are now tuning in to (korte stilte) Lil Quint. He is a lil guy, but his music is BIG! Lets go!

Alvast bedankt Happy, laughing
Deze lycris hoorde ik laatst iemand zeggen tegen mij waar ik een vocal van moest maken,
Maar ik ben niet echt een vocal maker :P

Alvast bedankt iedereen!

Stef
XeRo    posted on 26-05-2011 13:53
Zou iemand voor mij een Vocal kunnen maken.
Liefst een beetje duister maar niet zoals een duivel ofzo.

De Tekst 'DJ XeRo - The Element Of The Harder Styles!'
Ik zie graag de resultaten tegemoet.
Als dank zal de link van de inspreker op me nieuwe site komen te staan ( indien aanwezig natuurlijk :P )

Gr,
DJ XeRo
DJ XeRo - The Element Of The Harder Styles!
LilQuint    posted on 30-05-2011 19:28
Niemand?
RobiTekzz    posted on 29-06-2011 00:24
Zou iemand ook een vocal kunnen maken voor mij?

gewoon DJ robitekzz

Zoals deze stem hier

http://www.youtube.com/watch?v=pUI_Sz7OO7A

Cyspoz    posted on 29-06-2011 07:17
Zijn er nu al vocals gemaakt in dit topic? Ik heb namelijk alleen nog maar aanvragen gezien maar geen resultaten. Of zijn die allemaal priv? gebleven? Ik zou namelijk graag een keer willen horen wat mensen kunnen maken?
jannickv    posted on 30-06-2011 15:18
nee dat is het net Happy, laughing iedereen vraag maar om vocals maar niemand maakt die... is ook redelijk logisch want normaal betaal je voor je vocal of doe je het zelf.

Vroeger waren het allemaal apparte topics waar niemand zijn vocal kreeg nu is het 1 topic waar niemand een vocal krijgt...

Heb er trouwens wel 2 of 3 gezien OOIT xD
grandmix    posted on 02-10-2011 14:18
hey iedereen,

ik ben nieuw hier maar ik heb ervaring met vocals maken ik kan geen bpm kiezen etc maar wel de stijl hieronder de tutorial:?
( dit is de manier van een vriend van mij binne kort maak ik een filmpje ervan op mijn manier)

Voor de intro die ik gemaakt heb heb ik alle zinnen ingetypt op deze site http://www2.research.att.com/~ttsweb/tts/demo.php
De ingetypte dingen kon ik niet meteen opslaan dus heb ik op afluisteren geklikt, dan slaat hij het geluidsbestandje automatisch op in de map temporary internet files (dit zijn alle bestanden die je hebt geopend in internet explorer).
Waar je deze map kan vinden staat op deze site:? http://compnetworking.about.com/od/windowsnetworking/ht/findtempfiles.htm?

wanneer je de geluidsbestandjes uit de map naar fl studio (ik gebruik 10 full version) hebt gekopieerd luister je of ze kloppen en goed klinken, meestal zijn de stemmen iets te kaal en zet ik ze in de mixer (F9). In de mixer zet ik er verschillende effecten overheen zoals delay, reverb en ik speel een beetje met de EQ. Dit zijn allemaal standaard plugins in fl studio, ook in de oudere versies.?

Als je vind dat de Vocals (stemmen) goed klinken ga je zorgen dat er een bepaalde sfeer in je intro komt.?
Om een bepaalde sfeer te creeeren gebruik ik meestal film muziek, vaak gebruik ik al bestaande muziek omdat ik te lui ben om het zelf te maken, maar je kan het natuurlijk ook helemaal zelf maken. Ook hier heb je een plugin voor, genaamd EastWest. (dit heb ik zelf gemaakt met deze plugin ////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/)?

De filmmuziek kun je gewoon downloaden op internet of van youtube afhalen.
Wanneer je een nummer gevonden hebt die je wil gaan gebruiken in je intro sleep je deze naar fl studio en zet je er de Vocals die je eerder bewerkt hebt gewoon onder.
Het is een beetje uitproberen tot het lekker klinkt.

In je intro zou je ook eigen sounds toe kunnen voegen zoals leuke house leads zodat het herkenbaar wordt voor het publiek.

gr grandmix
Smile

User edit by grandmix on 02-10-2011 @ 14:19:31 (5%)

This is an old Topic

No new postings for 5.080 days.
 Post CommentThat would be 169.3 months
or a whopping 13.9 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

241 Users online: 167 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 78.927
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.875.964