Ten eerste spijt het mij als ik dit in het verkeerde topic heb gezet, daarnaast ben ik misschien niet eens op het goede forum! Maar dat terzijde. Misschien zijn er mensen die mij kunnen helpen.
Ik werk als resident in de lokale kroeg, en elk weekend worden er foto's gemaakt. Er worden ook vaak thema avonden georganiseerd.?
Nu hebben wij sinds het WK voetbal een beamer met scherm, en 4 LCD televisies.
Ik ben op zoek naar een stukje software waarmee ik foto's / flyers / advertenties en teksten in beeld kan laten verschijnen. En dat het programma dat dan automatisch laat overlopen , en loopen. Dan kan ik dat programma op mijn laptop afspelen en met video out naar de TV's sturen. Weet iemand zo'n programma ?
Groeten Martijn ?
What do you think about Software voor foto's en tekst in kroeg ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
T aller aller makkelijkst / basic zou zijn om t gewoon met live movie maker te doen...paar dingen er in pleuren, en dan de hele tijd repeaten....voor als je echt snel klaar wil zijn...
Dat is er zowiezo... De vraag is hoeveel geld ga je er dan aan uitgeven met van die VJ programma's kan je foto's laten scrollen van scherm tot scherm e.d. Ik zou het nu gewoon basic houden en zien wat het effect is!
Ik neem aan dat er ook wel een DVD speler staat die alle schermen kan aansturen. Als je een cd met JPG's er op in een gemiddelde DVD speler stopt dan speelt ie het gewoon af. Dat is de simpelste methode die ik kan verzinnen. Als je op Windows wekt kan je ook van de Windows powertoys gebruik maken. Daar zit een html slideshow maker bij en ook een cd slideshown maker. Ik zou niet iets met allerlei super mooie overgangen maken maar gewoon van plaatje naar plaatje springen. Het is informatief bedoeld begrijp ik en niet als visual eye candy.
This is an old Topic
No new postings for 5.549 days. Post CommentThat would be 185 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.