Poster: Ilja
Ach kop op, het is een forum niet een echte confrontatie, dus effe gek doen moet kunnen
Of is het hier zwaar politiek correct dat je effe niet volle gas tegen alkaar in kan gaan maar liev en zachtaarig moet zijn ??? Effe flink flamen en daarna weer normaal.??
Poster: W.i.M
En verder vind ik deze hele discussie te ver gaan en we zullen ook zeker stappen ondernemen om het hier weer leefbaar te krijgen.? Ik ga vanaf nu iedere post in de late leeuw bekijken en passende maatregelen nemen als het weer verkeerd dreigt te gaan.
Poster: W.i.M
Als je antwoord?wilt hebben op deze bizarre vraag dan is het hier zwaar politiek correct en vind ik dat de posts hier in de late leeuw niet normaal zijn gezien de laatste pagina's. En als het je om het flamen te doen is ga je maar ergens anders heen want daar zitten we hier niet op te wachten en zeker ik niet.
Poster: Ilja
Wim, je zit toch dE smily, die comment is hilarisch bedoeld.
Poster: Bouncy
Die overgang ging helemaal kut, ik moest gewoon bij memories er een stuk hoog bij draaien :P
DJ Resource vind mijn video schijnbaar illegaal, dus daarom maar een linkje
KLIKHIERHEELERGSNEL!
En ja, ik heb te vroeg gecut... boeien, zien jullie ook gelijk m'n enige voorbereiding
Poster: Tekhead
Twordt stilaan de foute leeuw
sorry maat, die is me ontglipt,ga ik meteen ff goedmaken
neen, ook voor jou sorry Bounc , maar heb de laatste dagen nog niets bekeken of beluisterd, ga hem ff binnen halen, kan ik het vannacht of morgen ff beluisteren en bekijken
Ik vind hem niet zo direct Bouncy, link em ff.