De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) (7/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

DJADMIN    posted on 29-06-2010 22:00
Alweer deel 41, ik neem 'm voor mijn rekening....

41 is het?natuurlijke getal volgend op?40 en voorafgaand aan?42. Aldus Wikipedia...

De Late Leeuw, ooit begonnnen als geintje, nu ons grootste topic. In ieder geval degene met de meeste replies... De Late Leeuw is eigenlijk de Chat Corner waar als enigste offtopic postings en nutteloze mededelingen kunnen worden gepost.

Toch is het?NIET de bedoeling:

-Dat we hier gaan spammen
-Links naar webshops plaatsen(link naar de?shopsurvey)
-Dat we ruzie gaan maken

Het is juist wel de bedoeling dat :
- We hier plezier gaan maken
- We hier discussies op niveau voeren
- Iedereen zich hier welkom voelt
- Iedereen zichzelf kan zijn, maar wel let op zijn of haar taalgebruik

Heb je een ledemaat gebroken, lig je in het ziekenhuis en heb je niks te doen, of ben je dronken en wil je niet slapen, ?lees dan alle voorgaande LL's eens door (KLIK!)

Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 2
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 3
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 4
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 5
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 6
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 7
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 8
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 9
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 10
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 11
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 12
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 13
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 14
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 15
Bullet Arrow
Late Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 21
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 22
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 23
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 24
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 25
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 26
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 27
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 28
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 29
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 30
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 31
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 32
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 33
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 34
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 39
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 40

Love, peace and Beats...

Admin
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
User edit by DJADMIN on 29-06-2010 @ 22:08:15 (25%)

What do you think about De Late Leeuw, Chatcorner (Deel 41!) ??

Vote :   

OneSixty    posted on 01-07-2010 15:54
Poster: Ilja
CoolHulp Cool?? Dat heb ik hier nog niet meegemaakt

Bye bye dan Smile
qntr0l    posted on 01-07-2010 15:56
CoolHulp Cool?? Dat heb ik hier nog niet meegemaakt

Terwijl je het toch z? hard nodig hebt.

Log alsjeblieft uit en ga een ander forum bevuilen met je rotte persoonlijkheid. Ook ik snap niet waarom jij nog geen ban aan je broek hebt hangen.
User edit by qntr0l on 01-07-2010 @ 15:56:49 (12%)
Ilja    posted on 01-07-2010 15:58
@ Wim.
?
Ik vraag niet om aandacht, op een of andere manier vindt iemand wat om subject naar mij toe te laten leiden, in verband met die mix die ik ooit had gepost, enige wat ik doe is van mij af bijten.? ( zoals ook in deze LL is gebeurd ), of is het zo dat waneer ik voor de grap foto van het bordes plaats dat ik om aandacht vraag ?? Cool

@Picachu?

Heb ik ook aangegeven?hulp nodig te hebben??? NEE.?? Als ik een?software of een DJ gear gerelateerd vraag heb dan stel ik hem in speciaal ervoor gemaakte topic en ga ik niet lopen spammen.
?
?
User edit by Ilja on 01-07-2010 @ 16:00:56 (60%)
Flaged
Tekhead    posted on 01-07-2010 16:03
Poster: qntr0l
Zou wel zwaar tof zijn. Als Dolivieira zijn booth beschikbaar stelt zorg ik voor de frikandellen! Kunnen we lekker een potje minimal / techhouse / techno rocken.

Mag ik ook komen ? Vlaamse frieten, lekker stella en jupiler, leffe, trapist Duvel, ...... teveel lekker bier om te posten, Belgische chocolade, braadkip, kaas etc...

En kan ook stuk van m'n booth meenemen, en uiteraard een groot gamma van Techno, Retro, Electro,House,...
We vreten, zuipen en knallen de buurt op stelten CoolCool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Ilja    posted on 01-07-2010 16:05

Terwijl je het toch z? hard nodig hebt.

Log alsjeblieft uit en ga een ander forum bevuilen met je rotte persoonlijkheid. Ook ik snap niet waarom jij nog geen ban aan je broek hebt hangen.

Ben je soms Jehova's getuige of zo o zo goed weet dat ik ergens mee hulp nodig heb, als ik er niet om vraag dwing het dan verdomme niet aan.
qntr0l    posted on 01-07-2010 16:06
Tuurlijk meneer Tekhead, iedereen is welkom! (en jij vooral met de lijst van eten en drinken die je eventes opsomt Tongue)

Retro is trouwens ook gewoon da bomb, heb ook nog wel een paar oldschool knallers op CD gezet deze week!

@ Hierboven: Zie jij ergens staan dat ik jou iets aandring? Volgens mij staat er dat jij hulp op draaigebied heel hard kan gebruiken. Of jij hulp zoekt moet je zelf weten. Los?je alles zelf op, ook prima. ?En ja, ik denk dat jij veel hulp nodig hebt op draaigebied, maar ook op communicatief gebied. Hier lijk je ook nogal wat achter te lopen (gebrek aan zinnen interpeteren enzo).
User edit by qntr0l on 01-07-2010 @ 16:09:20 (100%)
Bouncy    posted on 01-07-2010 16:08

Dan laat je 'm toch alleen aan de pro's horen die er w?l verstand van hebben? Cool

Cool

Is dit goed? zo niet dan toch :P

- Illegal -

Tracklist:
1. Mrs. G-ezz - Midnight Till Daylight (acapella edit)
2. Alvaro and Afro Bros vs. DJ Kid - Dubbelfriss (Original Mix)
3. Flow 212 ft. Rusty and DJ Overule - Ritmo Do Meu Flow (Mastiksoul Remix)
4. Yolanda Be Cool ft. Dcup - We No Speak Americano
5. David Guetta ft. Kid Cudi - Memories (Extended Original Mix)
6. Eurythmics - Sweet Dreams (Kriss-One Remix)
7. David Guetta and Chris Willis ft. Fergie and Lmfao - Gettin Over You (Extended Mix)
qntr0l    posted on 01-07-2010 16:11
Lekker commercieel, daar hou ik wel van (zie ook mijn Hitmixxx). Maar van wat ik zo lees aan de tracklist passen de tracks goed bij elkaar dus moet het met dit mixje wel goedkomen. Ben wel beniewd wat je met de overgang 'we no speak americano' en 'memories' hebt gedaan!
User edit by qntr0l on 01-07-2010 @ 16:12:13 (20%)
Bouncy    posted on 01-07-2010 16:21
Lekker commercieel, daar hou ik wel van (zie ook mijn Hitmixxx). Maar van wat ik zo lees aan de tracklist passen de tracks goed bij elkaar dus moet het met dit mixje wel goedkomen. Ben wel beniewd wat je met de overgang 'we no speak americano' en 'memories' hebt gedaan!

Die overgang ging helemaal kut, ik moest gewoon bij memories er een stuk hoog bij draaien :P

DJ Resource vind mijn video schijnbaar illegaal, dus daarom maar een linkje

KLIKHIERHEELERGSNEL!

En ja, ik heb te vroeg gecut... boeien, zien jullie ook gelijk m'n enige voorbereiding Happy, laughing
dJORD    posted on 01-07-2010 16:57
@ Bouncy, lekker creatief gemixt, heb je ook een download link? heel goed werk!!

EDIT: Maandag naar elke basisschool in enschede een brief gestuurd, ??n reactie.... afgewezen
Maandag ook een brief naar een centrale waar alle buurthuizen bij zijn aangesloten, mevrouw had dinsdag alle buurthuizen ingelicht... geen reactie.
User edit by dJORD on 01-07-2010 @ 17:06:24 (100%)
W.i.M    posted on 01-07-2010 17:15
@ Wim.
?
Ik vraag niet om aandacht, op een of andere manier vindt iemand wat om subject naar mij toe te laten leiden, in verband met die mix die ik ooit had gepost, enige wat ik doe is van mij af bijten.? ( zoals ook in deze LL is gebeurd ), of is het zo dat waneer ik voor de grap foto van het bordes plaats dat ik om aandacht vraag ?? Cool

Misschien moet je de mensen even geen aanleiding geven zodat je de discussie even niet naar je toe trekt. En om je voorbeeld te gebruiken, als je een foto plaatst op dit forum van het bordes dan plaats je die voor jezelf?zodat je er zelf naar kan kijken ??
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Dolivieira    posted on 01-07-2010 17:51
Poster: dacuba

Waarom flikker jij anders niet eens gewoon op. Jij bent net zo irritant met hier altijd als heilige proberen in te grijpen. Laat ons toch gewoon discussieren over wat dan ook, als het je niet aanstaat duw je maar op die grote Log Out knop.

Irritanter dan personen als Ilja zijn personen die zich altijd willen voordoen als ?'de redder' met dit soort berichten.

Jij bent ook echt een zieilig pesoon. Cool?Heb je hier nog nooit iemand advies zien geven of met wat raadzaam gezien. Alleen maar ander bekritiseren dat kan jij. Maar ik maak verder geen woorden meer aan jou vuil zeilig mannetje dat je bent.

Stoer hoor om aan de andere kant van de Oceaan je grote muil open trekken. Misschien komen we mekaar nogwel eens tegen als je aan deze kant ben. Kijken of je nog zo stoer bent. Cool

Cool
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 01-07-2010 @ 18:21:39 (68%)
Yorick    posted on 01-07-2010 18:00
Het begint steeds meer uit de hand te lopen hierzo!!!
W.i.M    posted on 01-07-2010 18:05
Poster: Dolivieira
Stoer hoer om aan de andere kant van de Oceaan je grote muil open trekken. Misschien komen we mekaar nogwel eens tegen als je aan deze kant ben. Kijken of je nog zo stoer ben. Cool

Cool

Zou je even normaal willen?reageren ?
Outsider    posted on 01-07-2010 18:11
@Bouncy

leuke mix Winking my eye Maar vind je het niet vervelend dat je je armen niet gewoon horizontaal kunt houden ??
Want je gear staat Erg hoog vind ik
Bouncy    posted on 01-07-2010 18:12
Echt, er is al genoeg gezeik op de wereld, kunnen we niet gewoon gaan praten over hoe heet het welniet is ofzo?

Ik moet echt mn best doen om nu niet weer uit mn vel te springen zoals ik vroeger altijd deed...
the-melody    posted on 01-07-2010 18:17
Gaat lekker jongens?Cool
Dolivieira    posted on 01-07-2010 18:20
Poster: W.i.M

Zou je even normaal willen?reageren ?

heb je post die post van hem niet gezien dan. ik heb niet met hem geknikkerd Wim. En dan kom je bij mij zeiken. Ik wordt hier op de man beledigd en dan moet ik normaal blijven?
W.i.M    posted on 01-07-2010 18:42
Poster: Dolivieira

heb je post die post van hem niet gezien dan. ik heb niet met hem geknikkerd Wim. En dan kom je bij mij zeiken. Ik wordt hier op de man beledigd en dan moet ik normaal blijven?

Die post heb ik terug gelezen en was ook inderdaad niet normaal maar om dan te gaan dreigen als iemand aan deze kant van de oceaan komt vind ik ook zeker?te ver gaan.

En verder vind ik deze hele discussie te ver gaan en we zullen ook zeker stappen ondernemen om het hier weer leefbaar te krijgen.? Ik ga vanaf nu iedere post in de late leeuw bekijken en passende maatregelen nemen als het weer verkeerd dreigt te gaan.
Yorick    posted on 01-07-2010 18:46
-knip-
Alert : Laatste waarschuwing voor jou
Mod edit by W.i.M on 01-07-2010 19:48 (98%)
Dolivieira    posted on 01-07-2010 18:48
Je hebt mijn zegen Wim. Want het moet een keer afgelopen zijn met dat kindoerachtige gedrag hier zo. En een beetje respect mag ook op zijn plaats zijn. Ik ben een stuk ouder dan hem en ben niet van plan op te flikkeren. Veel members hechten waarde aan mijn adviezen en zo hecht ik ook waarde aan de advies die ik hier op doe. Maar laten we maar weer over gaan naar een positieve DJR.
ThijsG    posted on 01-07-2010 18:50
-weggejorrist-

Lekker dagje vandaag..
Eerst school, daarna naar Amsterdam om mn speakers op te halen. Ze waren nog steeds niet gemaakt dus reserves gekregen. Daarna door naar een school waar ik op locatie moet draaien om alles op te zetten en daarna meteen door naar de huldiging van mn broer(=geslaagd). Nu even rustig chillen&eten, straks draaienHappy, laughing, hopen dat het er nog staat:p
User edit by ThijsG on 01-07-2010 @ 18:51:56 (26%)
Yorick    posted on 01-07-2010 19:05
Nog mensen die zo naar hoek van holland gaan?
Opening van de Waterskihut!
Ilja    posted on 01-07-2010 19:08
Poster: the-melody
Gaat lekker jongens?Cool

Ach kop op, het is een forum niet een echte confrontatie, dus effe gek doen moet kunnen Cool

Of is het hier zwaar politiek correct dat je effe niet volle gas tegen alkaar in kan gaan maar liev en zachtaarig moet zijn ??? Effe flink flamen en daarna weer normaal.??
User edit by Ilja on 01-07-2010 @ 19:11:56 (100%)
Flaged
Outsider    posted on 01-07-2010 19:31

266 Users online: AudioRelives & 17 Guests (248 Unknown)
Pages generated today : 9.559
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.487.560