Poster: Ilja
@Dolivieira
Nee daar ben ik niet bang voor, maar er hoeft maar een foutje in te zitten en het is dan meteen een voer voor de meesten van jullie om mij af te zeiken, dus ik laat het horen aan DJ's die en overal draaien en die ik ken zodat zij mij fatsoenlijke advies kunnen geven, en niet zoals hier.
Ilja, wat ben je toch een piemel 1e klas!!!!!!!!!!
Je hebt hier eens een Tiesto mix neer gezet die aan werkelijk alle kanten rammelden. Elke overgang was prut etc. Wat verwacht je dan? Dat we er op reageren alsof het helemaal te joepie

is? Daar heb je zelf ook niks aan lijkt mij.
Door jouw te wijzen wat eraan schort, kun jij die punten verbeteren voor een volgende mix, maar jij neemt het meteen persoonlijk op alsof je word neergemaait.
Mama, de hele wereld is tegen mij

Nu heb je dat deels aan jezelf te danken door je manier van praten op dit forum, de verwachtingen aangaande jouw manier van mixen waren redelijk hoog gespannen, dus het was een behoorlijke anti climas toen we je Tiesto mix hoorde.
Dan ga jij meteen in de slachtoffer rol?
Nou ja, dat zegt meer over jouw als over de DJR leden gelukkig.
Als ik demo mixen op me mail krijg voor de radio en het is niet goed, dan probeer iki altijd aan te geven waar ik moeite mee heb. Een soort van opbouwende kritiek zeg maar.
Ik haal een aantal foutjes naar boven, zet de tijd erbij in de mix, om aan te geven wat eraan schort. Ik doe dat in de hoop dat een deejay hier iets mee doet en zichzelf gaat verbeteren. Ik zet het er ook op een normale manier in mijn mail in de hoop dat een persoon niet aangevallen voelt.?
Daarmee hoop ik dat ik na verloop van tijd een nieuwe demo krijg, die dan WEL goed is, en vervolgens hebben wij er een nieuwe en goede deejay bij.
Daar word op 2 manieren op gereageert.
1: Op de goede mnaier, ze bedanken me en gaan er inderdaad mee aan de slag. Een aantal die zo bij me kwamen draaien nu inderdaad de sterren van de hemel op zender.
2: Ze zijn '
pissed off' want wie ben ik om hun draaien af te keuren? Zij denken waarschijnlijk dat ze de nieuwe van Buuren zijn of zo, want vriendjes vonden het altijd geweldig? Die deejays hoeven
nooit meer contact met me iop te nemen.
Ik denk dat jij in de groep van nummer 2 valt, da's jammer, want op de juiste manier zou je er juist verder mee kunnen komen.
Maar goed, jouw probleem, beter kan ik het niet uitleggen!!